TEST: Gigabyte ATI Radeon HD 5670 – výborný nástupce bestselleru Radeon HD 4670 |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Úterý, 23 únor 2010 |
Strana 5 z 8
Samozřejmě tím hlavním a nastupujícím API je DirectX11, i když se jeho přínos snaží mnozí zpátečníci bagatelizovat, podobně jako tomu bylo například při příchodu dvou/čtřjádrových procesorů, je to samozřejmě hloupý pohled. Nejdříve tu musí být HW a logicky až pak přijdou aplikace, když budou mít na čem běžet. Je tedy nesmysl si DX11 grafiku nepořídit.
Samozřejmě u HD 5670 vzhledem k pozici základní herní grafiky a nejlevnějšího modelu nižšího mainstreamu těsně nad 2000 korunami, je herní výkon omezen. DX11 ale pomůže tam, kde se na to autoři her nevyužili a skutečně na něm hru postavili - DX11 je totiž méně náročný na výkon než starší API a tak v některých hrách poběží v DX11 hra lépe než v DX9/10 režimu a z toho samozřejmě bude HD 5670 těžit, protože co si budeme povídat, u této třídy grafik se počítá každé FPS.
A jak jsou na tom provozní vlastnosti?
|