TEST: Gigabyte WindForce GTX 680 OC proti Radeon HD 7970 OC - grafická bitva na ostří nože |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Saturday, 21 April 2012 |
Strana 11 z 15
- Test – BATMAN: Arklam City (DirectX11)
Vynechat samozřejmě nemůžeme ani Unreal3 engine s roubovaným DX11, což také ještě v některých dalších hrách uvidíme. Je tedy rozhodně na místě tuhle hru a engine otestovat i když to není zrovna nejoptimalizovanější věc a nástupce je za rohem. Hra byla vyvíjena v úzké spolupráci s NV, která vlastně za DX11 patchem stojí. mělo by se to tedy v něčem odrazit.
Tvůrci už naštěstí vyladili onen DX11 patch, který vyšel v nepoužitelném stavu a aktuálně už tedy funguje. Můžeme tedy konečně testovat. Samozřejmě to DX9 hra s uměle naroubovanými DX11 prvky a tessellací a říkat tomu optimalizované, se vážně nedá. Naštěstí pravděpodobně brzy tuto hru s testů vyřadíme, protože se chystá nová generace Unreal Enginu, kam už se roubovat DX11 tímto podivným a neefektivním způsobem nebude muset. GTX 680 opět ukazuje jasně záda HD 7970 jen pokud jde o méně náročné 1920 rozlišení. Na 2560 už se ale situace vyrovnává a v 5760 se zcela obrací.
Pokud vypneme AA, je hra i v DX11 na Eyefinity/Surround plně hratelná, ale jen na HD 7970. GTX 680 vůbec nestíhá a naplno se projevuje 256-bit vs 384-bit sběrnice.
|