TEST: NVIDIA 9600GT – první GeForce9 v praktických testech |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Monday, 25 February 2008 |
Strana 13 z 17
Notně diskutovaná hra, která opět využívá moderní UT3 herní engine. Jak se vedou karty pod DX9 v tomto herním modelu ale již víme, takže se tentokrát podíváme, jak si vedou v DX10 rozšíření. To jde zde jen minimálně náročnější než DX9, ale projeví se jen pohlednějšími speciálními efekty.

Podvodní město vypadá v UT3 DX10 zpracování velmi dobře a již se mluví i o dalším dílu. Navíc UT3 herní engine je a bude hojně užívaný, takže výkon karet v této a podobných hrách je podobný. Naštěstí je ale velmi dobře optimalizován.

V této hře se 9600GT poněkud propadla výkonově po zvýšení rozlišení. Výkonově je srovnatelná s HD3850 512MB, HD3870 a 8800GT jsou pro vyšší rozlišení stále o dost lepší.
(BioShock - Gameplay)
|