TEST: NVIDIA GTX 590 vs AMD Radeon HD 6990 – Souboj nejvýkonnější grafik světa má vítěze! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Friday, 13 May 2011
Přejít na obsah
TEST: NVIDIA GTX 590 vs AMD Radeon HD 6990 – Souboj nejvýkonnější grafik světa má vítěze!
GTX 590 vs HD 6990 - souboj druhé generace DX11 grafik
NVIDIA GTX 590 3GB vs AMD Radeon HD 6990 4GB - grafiky v tváří tvář
ASUS NVIDIA GTX 590 3GB - Karta
Testy a testovací sestava
Herní testy DirectX11 (I.)
Herní testy DirectX11 (II.)
Herní testy DirectX11 (III.)
Herní testy DirectX10
Provozní vlastnosti a taktování
Výkon, cena a poměr cena-výkon
Přímý souboj o grafický trůn má vítěze
Hodnocení

 

  • Hodnocení

Už chápeme, proč se někteří lidé snažili, aby se k nám karta nedostala mezi prvními. Přeci jen, když po recenzích v nízkých rozlišeních a se spoustou zatajených faktů dorazí test v „Eyefinity-Surround“ rozlišeních DX11 hrách místo starých DX9 a se vším všudy tedy i 8AA/16A, byl by to docela problém. Na druhou stranu, při skutečně mizivém počtu karet jsem nepochyboval, že by se neprodaly a ten kdo si jí kupoval, většinou věděl, do čeho jde a marketing pro tuhle kartu byl zbytečný. Ostatně model GTX 590 nezajímá pro svou nevýhodnost a sporadickou dostupnost ani samotné výrobce grafických karet – z hlediska businessu nemá co nabídnout. Takže těch pár kousků zmizelo, jak pár nad hrncem za pár dní. Paradoxně právě to, že jich bylo tak strašně málo je na GTX 590 tím nejzajímavějším a dělá z ní cenný kousek do sbírky.

Na GTX 590 jsme se těšili, výsledkem je ale trochu zklamáním, přesto je to jediný model od NVIDIA, o kterém bychom jako majitelé 3 monitorů a nároční hráči, pro které je určena, dnes vůbec uvažovali. Jiná grafika NVIDIA totiž podporu a výkon využitelný pro tři monitory a tedy náročné hráče s vysokými nároky na výkon ve vysokých rozlišeních, dnes jednoduše nenabízí. Jenže když postavíme vedle sebe grafické modely GTX 590 a HD 6990, tak ve všech podstatných i méně podstatných ohledech je Radeon HD 6990 prostě lepší grafická karta – bez jakýchkoliv pochyb. O žádných vyrovnaných soupeřích nemůže být ani řeč. Radeon HD 6990 dorazí do cíle dříve a to je to hlavní, na čem u High endových TOP modelů záleží.

V tváří tvář HD 6990 je GTX 590 horší grafická karta s mizernou efektivitou, naprosto neskutečnou spotřebou dá se říci se skoro sebevražednými sklony. Přišla později, nabízí za vyšší cenu, nižší výkon a příšernou spotřebu a tedy stěží akceptovatelné provozní vlastnosti i z hlediska teplot. A to, že je tichá, je proti tomu slabá útěcha, protože to lze zařídit i u HD 6990. Pokud uvažujete jen trochu racionálně, tak si jí nekoupíte. Ale já i někteří jiní bychom si ji pořídili. Ne snad, že bychom si jí chtěli dát do PC, protože na běžný provoz je tu jednoznačně lepší alternativa v podobě HD 6990 či spíše dvou HD 6970 2GB (řeší problém s hlučností HD 6990), ale stejně jako někteří sbírají superauta z malých sérií, ve kterých se projedou tak jednou, GTX 590 je nejzajímavější jen proto, že je taková, jaká je a je jich tak strašně málo. Ukazuje totiž hranici mezi smysluplností a bláznovstvím a ve sbírce TOP grafik bude mít své místo. GTX 590 a HD 6990 jsou nepřítelem číslo jedna pro všechny IT ekology, zůstávají ale snem mnoha fandů IT i když z pohledu prodejů a zisku jsou naprosto bezvýznamné se svým vlivem na grafický trh – ale tomu nemá být jinak, jsou prostě výjimečné a ukázkou skutečného potenciálu a maximálních možností grafických aktuálních generací obou výrobců. Těch pár tisíc kusů (na čemž bude mít větší podíl nepochybně výrazně početnější HD 6990), co se jich prodá, je jen kapka v oceánu, protože jen diskrétních grafik se ročně prodá kolem 120 milionů :). AMD si ale může zaslouženě i v roce 2011 gratulovat, protože vyrábí tu nejlepší a nejvýkonnější grafickou kartu světa a tentokrát je vítězství o to cennější, že se o něj musela poprat s papírově silnějším soupeřem a dokázala poměrně jasně zvítězit. I když je pravda, že soupeř hodil záhy po vypuknutí souboje do ringu ručník. S výjimkou několika málo dní a recenzí, není dnes GTX 590 příliš vidět. Ale jestli ji chcete, ještě pár kousků z první dodávky v obchodech je, ale skutečně jednotky kusů.

  

NVIDIA GTX 590 dostává ústní ocenění za snahu i když za cenu dohnání věcí do absurdních výšin, a za přemýšlení při konstrukci ventilátoru (ve srovnání s tím na AMD) a hlavně za to, že je to jediná grafická karta NVIDIA, o které by dnes mohl majitel tří monitorů a náruživý hráč, v převaze lepší grafické nabídky konkurence, vůbec přemýšlet, i když to nakonec nedopadlo tak, jak jsme doufali. Rozhodně ji ale lze jen doporučit, pokud z nějakého důvodu chcete grafiku na 3D hraní (skrze NVIDIA 3D Vision).  

AMD Radeon HD 6990 je ale celkově jasný vítěz a TOP referenční grafický model tohoto roku a této generace 40nm DirectX11 grafik. Je to nejlepší a nejvýkonnější grafická karta na světě za slušnou cenu a je široce dostupná pro každého, kdo na ni má. Kdyby AMD zapracovalo na tom ventilátoru na chladiči, což je záležitost několika málo dolarů, bylo by to téměř dokonalé.

 

   

Jsme zvědaví, zda se příští rok dočkáme odvety a souboje HD 7990 a GTX 690, určitě se budeme těšit. 

Za zapůjčení grafiky děkujeme soukromému sběrateli a čtenáři DDWorld.cz

 

Upozornění: Pokud chcete diskutovat, zkuste to s fakty a ne s hloupými výkřiky do tmy, z kontextu vytrženými věcmi nebo flame příspěvky. Stejně jako byl test o holých faktech a technologickém srovnání dvou grafik, očekáváme podobnou úroveň diskusí …  

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Wendak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:08:49

Tak výsledek se dal čekat, AMD udělalo dost práce na ovladačích pro 4D architekturu. Škoda jen té hlučnosti, karta se ale už začala prodávat i s vodním blokem - pro "tichomilné" hráče
Nicméně má 5870 mi ještě chvíli vydrží. Za rok si možná pořídím nějakou nereferenční 7970
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:31:47
avatar
řeknu to na rovinu ... ani HD 6990 ani GTX 590 bych si mít 15 000 na grafiku nekoupil. Vzal bych dvě HD 6970 2GB řeší totiž problém s hlučností.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 09:53:22
avatar
No mne zase príde oveľa lepšie riešenie zobrať jednu duálnu grafiku(hlavne chcem na dosku zapájať aj iné karty, než grafiky) a pokiaľ nechce človek moc do toho investovať, tak siahne po Accelere(obrovský, ale super výkonný a tichší chladič, než pri dvoch single kartách...ja som to ním riešil pri mojej 4870X2 a môžem len vrelo odporučiť). Pokiaľ niekomu nejde o peniaze, ale zato rozhodne mu záleží na hlučnosti, či na OC, tak rozhodne siahne po kvalitnom bloku od EK alebo ešte lepšie od Bitspoweru(pokiaľ ho dokáže zohnať) a keď to osadí tichučkým Laingom a obrovskými pasívnymi radiatormi vyvedenými von zo skrinky, tak má skoro nulovú hlučnosť pri extrémne nízkych teplotách grafiky, čo potom zaručí aj úžasné možnosti taktovania ;)
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:16:33

njn, Minimajer musí být rudý vzteky, když je jeho "milovaná" HD6990 skoro o 30 % výkonnější
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:04:52
avatar
proč flamuješ? kde je jakých 30%? HD 6990 je o 16-18% výkonější než GTX 590, což odpovídá nastavení i parametrům karet ... a zrovna obr tu GTX 590 azse tak moc nemiluje ... má radši své dvě 580 ;) .... většina nadšenců by si GTX 590 nekoupila aby jí používala, protože ta karta má prostě moc negativ a moc kompromisů a nedá se moc dobře taktovat a tak dále .... a Obr je všelicost ale i nadšenec a volba dvou GTX 580 je zcela pochopitelná ....
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 11:39:48

kolippak je 103/81? že by 1,27? ....to bys měl zvládat, když děláš grafy...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:22:57
avatar
jednak 103% je výkon HD 6990 na 880MHz, ale na tom to kvůli hlučnosti nikdo provozovat nebude ....

jedak výkon GTX 590 je v průměru 84,35% s tím, že jí to kazí asi jedna hra kde SLI moc nezafungovalo a výkon HD 6990 je tedy 100%, takže výsledek je 100/84,35=18% ... kde máš 30%?
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 14:03:25

buďme tedy přesní

tvůj test výkon celkem:
103,29/82,49=1,252
kdo tu řeší hlučnost?
těch 880MHz není "rychlejší mód" na kartě, jak jsem už mnohokrát četl? To je přetaktovaný?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 17:02:56
avatar
ten rychlejší mod je jen po přepnutí BIOSu, ale vzhledem k nárůstu hlučnosti bych ty 3% za to nevyměnil ... beru tedy jako základní výkon pro srovnání to první nastavení s rozumnou hlučností chladiče .... toť vše ....
Krteq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Oprava 2011-05-13 19:19:53

Jsem rezidentem na jistém českém fóru a tento web navštěvuji jen sporadicky, ale výrok v části "Provozní vlastnosti a taktování" mě donutil k registraci a reakci.

Problém s "hořícími" kartami a taktováním GTX 590 nesouvisí úplně se softwarem, ale hlavně s poddimenzováním napájecí kaskády. Navýšení napětí v souvislosti s nedostatečným nastavením OCP u prvních revizí ovladačů, mělo za následek fatální selhání HW a vyhoření VRM. Nemá to nic společného s rozměry PCB
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:37:05
avatar
víme víme kterého fora a registrace u nás už je staršího data, že, takže to určitě nebyla okamžitá reakce kvůli tomuto článku ;)

Jinak ty napíšeš na jednu stranu, že je poddimenzovaná napájecí soustava a na druhous tranu že to s rozměry PCB nesouvisí ... já bych řekl, že si odporuješ, kdyby to PCB bylo delší tak se tam vejde ta napájecí kaskáda lépe a možná by to ten problém takový nedělalo .... to je to co jsem chtěl říci. Podle mě je ten problém HW a souvisí i s tím PCB jako celkem .... ale netvrdím, že je to samozřejmě hlavní příčina toho selhání.

ta karta je zkrátka na hraně a halvní věc proč taková je, že GTX 580 prostě nebyla zamýšlena, jako základ pro duální model, na rozdíl od HD 6970 ...
nox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:22:26
avatar
Tady je videt jak jsou nektere ceske stranky jistym smyslem podplaceny, nemyslim ted DDworld ale jine a jednu konkretni (kazdy vi asi jakou) kde probehl stejny test a tech par dx10 her ktere testovali bylo AvP kde hd 6990 byla pod gtx590 a u ostatnich byla jakoby tesne u gtx590. Proste kaslat na ne, jedine DDworld.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:46:46
avatar
podpláceny? No pokud hovoříš o výletech po světě a tak, tak to je celkem běžný otázka je jak jsou časté a jaké jsou bonusy k tomu ... ale jinak přímé podplácení to fakt ne. pak jde o to, co se někteří autoři snaží komu dokázat, když na jednu stranu píší všude, jak je NV nejlepší, jak všem nakope zadek a tak dále a pak píšou recenze a chtějí, aby čtenáři uvěřili, že je objektivní ...

Co se týká testů, vycházet to mže a bude jinak, u SLI a CF budou nepřesnosti ještě větší, protože výkon obou záleží skutečně na mnoha okolnostech i testovaných sekvencích a nastavení se u nich projeví skutečně rapidně .... u nás se kolega snažil to otestovat tak, jak to hraje on v běžných sekvencích v běžných nastaveních, které ve hře majitel takové karty bude nastavovat.
vagi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:38:12
avatar
Jen mám dotaz. Jaké je to "běžné nastavení" ??
Já myslel, že se testují grafické karty v maximálním možném nastavení, co hra povolí.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:57:14
avatar
no u nás ano, jinde vypínají AA/AF používají staré hry a tak dále ... nevím proč.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:40:57

Ja jsem prestal testum na pc tuningu verit protoze me soukrome testy vychazely pro muj radeon jinak a vicemene se shodovaly s DDworldem. Schvalne se podivej na pctuningu na diskuzi pod recenzi na Shogun 2. Lidi se tam ozyvaji co to pisou za nesmyslne framerates pro Radeon ze maji framerate vyssi nez ten jejich "objektivni" test.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:45:58
avatar
tak ta geforce skladem je, co sem koukal, ale pobavil me text na jednom znamym shopu: "Fenomenální grafická karta, která sesazuje z trůnu konkurenční AMD HD 6990 a stává se nejvýkonnější grafickou kartu světa využívající aplikační rozhraní Microsoft DirectX 11. Výkonností nárůst oproti vlajkové lodi ze stáje „červených“ je znatelný ve většině náročných her testovaných ve vysokém rozlišení a garantovaný v benchmarku 3DMark Vantage v režimu Extreme"
no nekupte to pak
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:49:10
avatar
to je právě otázka, kde dělají kvalitní PR a kde zaměňují PR a lhaní ...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 08:08:34

To bylo i na Extrahardware Odkaz. Ale jedno se musí uznat, pokud není někdo vysloveně rudě zaslepený (taky jsem majitel). AMD vydalo RV870 vynikající návrh a provedení, teď ho jenom leští. nVidia vydala úděsné "kopyto" GF100 zjevně si nerozumící si s 40nm. Ale výrazně zapracovalo (o tiskovém oddělení nemluvě) a udělalo opravdu kus práce a veliký posun. Ještě mu kousek chybí, ale můžeme se těšit na příští generaci čipů.
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-15 10:08:08
avatar
Si mě dostal
kutil05 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 17:46:05

Leda by to byla soutěž o nejlepší "samozáplnou grafiku"...
kutil05 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-18 19:42:56

Můj oblíbený obchod to není, ale lituju zákazníky, kteří tomu uvěří...
Chybička se vloudil, to patří výš
snakehead28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:48:12

Skvelý test. Ale niesom prekvapený jeho výsledkom, všetko sa to dalo čakat.
AMD je jednoducho na 40 nm lepšie :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:54:46
avatar
očekávat ani tak ne, jako že už na překvapení nebyl prostor, protože náš test přišel se zpožděním ale zase jsme měli možnost použití vyladěnější ovladače pro HD 6990 i GTX 590 což v některých hrách se proti prvním recenzím dost projevilo .... třeba GTX 590 před tím někde nefungovala :/
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:49:51
avatar
Krásný test s výsledkem který jsem očekával AMD jasně vede ale souhlasím s DD že 6970 bohatě stačí a já k tomu dodávám že 6950 je možná ještě zajímavější kartou co se týče možností úpravy biosu a taktování.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:58:53
avatar
HD 6950 do CF jsou cenově opravdu hodně zajímavé,a si nejatraktivnější CF vůbec, ale osobně dávám přednost dvěma HD 6970, spotřeba sice vyšší než u HD 6990 ale také je vyšší výkon a halvně jsou tiché a vyjdou na stejné peníze což je good
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - procesor 2011-05-13 19:50:41
avatar
Docela by mě zajímalo jak moc výsledek ovlivňuje výkon procesoru. Nebrzdí nám ty grafiky trochu? Nevíte, testovala se ještě někde 6990 s výkonnějším CPU?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:53:40
avatar
grafiky mají stejné podmínky, i stejný CPU, pokud tedy brzdí, brzdí stejně ... ale výkon CPU se obecně projeví jen v nižších rozlišeních, X6 na 4Ghz je dostatečně výkonná aby ve vyšších rozlišeních nebyly karty nijak výrazně bržděny.... samozřejmě pokud bychm dělal třeba QuadSli/CF testy, už by to asi bylo na silnější CPU ....

Jinak nedávno jsme tu měli test CPU AMD vs Intel a testy v běžných rozlišeních s jednou grafikou, tak se můžete podívat, jak různé CPU brzdí nebo nebrzdí ...
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:19:54
avatar
Jasně, že brzdí stejně. Jen si říkám, že těch fps by mohlo být i víc!
test CPU AMD vs Intel...Myslíte toto: Odkaz ?
Díval jsem se, škoda že ve srovnání výkonu není zde použité 6jádro na 4Ghz. Pokud má na 3,3Ghz 83%, kde by mohlo být po přetaktování?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:30:58
avatar
rozdíl by byl spíše v nízkých FPS .... ale v běžných rpozlišeních a nastaveních ej to orpavdu o výkonu GPU a jen málo her je ednes závislá an výkonu CPU ....
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:58:47

Ja som neni toho nazoru, ked som pouzival q9400 na crossfire tak ma to brzdilo tak ze som castokrat maval vykon iba o nieco vyssi ako jedna z tych kariet, konktretne 6870. Ale akonahle som upgradol na i5 2500k tak ten vykon v crossfire je zrazu tak obrovsky ze si klepem na celo ze naco mi to je v 1200p rozliseni. A to nemam ani dve 6950. Ako pokial ma clovek silne cpu tak je to fakt dobre iba na 2560 alebo na viac monitorov.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 11:02:20
avatar
Souhlas...testoval jsem na Q9300 tuším CF tuším ještě 4850 a výkon nebyl skoro větší než jedna grafika. Po přetaktování (už nevím kolik, možná 1GHz) to bylo zcela někde jinde. Jenže Q9300 nebyl žádný rychlík obecně...
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 21:08:22
avatar
S tym Tri - Quad SLI/CFX mas pravdu. Skoda ze to nemozem teraz najst, dal by som sem odkaz, ale narazil som uz davnejsie na clanok ohladne testov QuadSLI vs QuadFire (alebo to bolo Tri SLI/CFX) HD 6990 proti GTX 590 a vyslo to v prospech Radeonov. Lenze v diskusii niektori poukazovali na to, ze Nvidia potrebuje na vyuzitie plneho potencialu silnejsi procesor ako tam mali v teste a tak redakcia pretaktovala procak myslim na 5 GHz a karta sa obratila - GTX 590 sa dokazali vyssim vykonom procesoru dotiahnut a prekonat Radeony. Ja si celkovo myslim ze uz aj pre "obycajne" CrossFireX alebo SLI kariet ako GTX 580 alebo HD 6970 by mal byt procesor aspon na 4.5 GHz minimom, optimalne tych 5 GHz.

EDIT: tak som to nasiel nakoniec - Odkaz

i7-920 @ 3.6 GHz nerozbehal Tri SLI GTX 580 tak ako i7-2600K @ 4.8 GHz, z toho vyplyva ze ak chcete maximum z multi-GPU, musite investovat aj do rychleho procesoru.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 19:58:42
avatar
Taky nechápu některé weby, které takové grafiky testují v rozlišení 1024/768 bez AA a AF a pak tohle měření započítají do celkového výsledku a ejhle, GTX 590 je jen o 3% pomalejší
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:01:54
avatar
já je chápu .... potřebují mít odškrtnutou recenzi a potřebují si udělat oko u toho kdo jim jí půjčil a mnoho z těch webů vlastně ten rpodukt testují jen aby měli splněno, ale vlastně je nezajímá ten produkt a tak ani nekoukají na to, aby ta recenze byla správně a něco řekla ...

je to business, většina webů nemá hlavního strůjce, tkerý by na něm měl osobní zájema halvně zájem o správnost a korektnost toho, co píše - jediný zájem vydavatele u mnoha magazínů je, aby se dobře prodávala reklama a to i prostřednictvím obsahu článků ....
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:24:28
avatar
na druhou stranu se tak testují všechny scénáře... i když pro takové scénáře karta vůbec není určena.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:31:48
avatar
k čemu testovat takové scénáře, které vlastně nebude nikdo používat ... to je jako by si testoval F1 na polní cestě
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:38:10
avatar
souhlasím

třeba se takoví blbci najdou
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 08:18:20

..třeba to mastí na Netbooku
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:46:29

Podla testov co som cital na zahr. weboch tak 6990 ma zhruba taky vykon ako 6950 2gb v crossfire. Takze vzhladom na toto povazujem za rozumnejsie ako dat 600 eur za jednu dvojcipovu kartu, kupit za 450 dve 6950 a mat rovnaky vykon. Ved cielova skupina ludi ma tak ci onak vacsinou dosku s dvoma pcie slotmi. Ja by som tak urcite spravil. A navyse je tu moznost mat hned crossfire zapojenie uz pri uvedeni jednocipovych grafik na trh a nemusiet cakat par mesiacov kym sa dualna grafika objavi na trhu, ako v tomto pripade.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 20:51:30
avatar
HD6990 tu vyšla až nějak překvapivě dobře. Ale podle recenzí bych si asi nekoupil ani jednu Nejlepší řešení je asi momentálně HD6950 do CF a odemčít je na HD6970
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 21:10:49

Tak by som urcite nerobil, neviem si predstavit ako by som take odomknute 6950 uchladil ked uz aj jedna samotna casto vyskakuje na 95 stupnov. To by som musel strcit cely comp do chladnicky.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 22:30:01
avatar
stačí na každou dokoupit nějaké levnější chlazení a pořád to výjde levněji jak 2 HD6970
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 21:55:07
avatar
Tak ono sa da najst viac webov kde to vyslo v prospech HD 6990, ci az tolko ako tu neviem, cital som len zavery recenzii kvoli nedostatku casu. Slo o to ze ked sa testovali DX11 hry ako Metro 2033, Battlefield 2: Bad company alebo F1 2010 aspon v tych 2560 so zapnutym AA tak GTX 590 proste na Radeon nestacila.
Ekharion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 21:36:51
avatar
Krásná recenze! Chválím!:-)
Je to hezké sledovat, jak se nám grafiky od dob voodo posunuly:-D

Akorát by mě zajímal výběr OS - proč Visty? Věřím, že většina uživatelů nebude kartu provozovat na Vistě a navíc řady Ultimate... Spíš bych to tipoval na Win 7 Proffesional...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 23:32:09
avatar
protože mezi vista a W7 není výkonově rozdíl a máme je nainstalované na sestavě ... až ji budeme měnit přejedeme na W7 ale žádný rozdíl v tom nebude.
Tyraenel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 03:23:55

pocky DD, nechcem byt hnidopich ale nemal by si urobit reinstall win po kazdej karte ? teda samozrejme nemyslim ked testujes 3 radeony po sebe , ale ja mam skusenost ked s ovladacmi ze aj tie zbytky nvidiackych ovladacov a amdeckarskych ovladacov sa medzi sebou biju.Resp. viac krat sa mi stalze ze nechcela ani nabehnut GT470 potom ako som odistalova catalysty a hodil tam Nvidiacke ovladace.? hmm ?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 08:28:40

Nejspíš je klonuje, na jednom HDD základní instalace, tu pak "fláká" na jiné HDD jak úředník razítko na úřadě, jenom přidáš aktuální ovladače. Nedovedu si představit jak by nově a nově a nově dělal instalaci. Vista a W7 mají totožné jádro.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:19:15
avatar
reinstal, na co?

Máme několik systémových SSD ... jeden používáme jen na testy GK, máme na něm naisntalovány všechny hry atd. jeidné co se mění jsou ovladače .... nic se mezi sebou nebije, úplně snadno osinstaluješ jedny a naisntaluješ druhý ;)

neumím si představit, že bychom instalovali OS jen kvůli testu GK se všemi hrami a tak dále ... to samotné by zabralo 2 dny!!! Navíc i tak jsou to vlastně laboratorní podmínky, protože v reálu ti v systému běží spousta dalších aplikací u nás to není připojeno ani na net
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-13 21:48:55
avatar
Pekna recenze, pekne pocteni, diky DD Jinak vysledky pro me zadne prekvapeni. Jiz pri prvnich srovnanich na jinych webech jsem si rikal, ze neco neni v poradku
hanscz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 07:28:12

Velmi pěkně zpracovaná recenze.Prostě teď drží černého Petra Nvidia Jenom bych se také přikláněl k WIN7/64 jako OS.Díky DD za kvalitní práci!
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 08:41:56

Pokud si dobře pamatuji, tak DD má hromadnou licenci na Vista 64bit. Vista/W7 mají totožné jádro. Jenom ti ... vyladily Vistu, přejmenovali na W7 a prodávají to jako nový OS.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:15:43
avatar
na W7 přejdeme s přechodem na novou sestavu - předpokládám v červenci
TOC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 07:48:20
avatar
Mohu se zeptat jaké ovladače byly použity?
Nezdá se mi rozdíl mezi GTX590 a HD6990, což je vlastně celá naplň recenze.
Prostě mi neleze na mozek, jak může GTX590 ve FullHD o takový kus zaostávat, když je na ostatních a to i vážených zahraničních webech v tomto rozlišení rychlejší.
V eyefinity je vítězem HD6990, to bez debat, ale ve FullHD se mi ty výsledky nezdají.
Už se těším, až vyjde Bulldozer, protože u vás s prominutím tyhle multi-GPU testy nemají valného smyslu. Neberte mě špatně, ale k tomuhle patří i7 Sandy Bridge nebo i7 Gulftown a to ještě nejméně na 4,5GHz, nebo lépe na 5GHz.
Na Bulldozer se těším 1. na to, že to bude zase silné CPU a konečně tu budete mít na čem testovat.
Já si ho také plánuji koupit, protože mě hodně zaujalo.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:15:08
avatar
tak se podívej v čem mnoho webů testuje .... navíc jsme použili novější ovladače než většina webů při vydání GTX 590 ;) ....

Naše testy probíhají v maximálních detailech, to znamená většinou i v 8AA/16AF takže se podívej na zahraniční recenze znovu v těchto nastaveních, pokud to někdo používá a bude ti to jasný ... pro nás je ale 8AA/16AF logická volba, pokud to hra umožňuje zapnout - nic neladíme ani nenastavujeme skrze ovladače grafických karet, jsou to maximální detaily ....
TOC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-15 16:04:27
avatar
8AA se užívá hodně a 16AF je úplně všude.
Ale stejně na většině webů vede GTX590.
Zanecháme toho, protože bychom se tu stejně jenom hádali, nemá to cenu.
GTX590 vybuchuje a z HD6990 vám zas vybuchuje hlava, pokud mohu radit, tak si kupte GTX590 nebo vodní chlazení.
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 08:15:27
avatar
Konečně jsem se dočkal skvělá recenze...jinak už aby tady byla 7xxx generace a nové ivy bridge!!!! tež už chybí jen recenze na eyefinity a jsem 100%spokojen
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 09:50:24
avatar
pridavam se, supr recenze! skoro bych rekl az velmi epicka
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:38:01
avatar
no jsou to epické karty
M4S4CR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Otázka na DDHo 2011-05-14 12:08:56
avatar
1. otázka - DD, vím, že máš rád Phenom II X6, ale určitě uznáš, že i7 990X je trošku jiná třída.

2. otázka - Sedmičky mají překopaný a vyladěný zdroj, který měly Visty naducanej - takže vyšší výkon by byl a Service Packy ti kód nezměněj...

3. otázka - GTX 590 sice topí, ale aspoň má učinější chladič

4. otázka - Nechtěl bys zkusit GTX 590 vs HD 6990 v SLI/CF ? Docela by mě výsledky zajímaly

5. otázka - Nechci se tě dotknout, ale proč s ostatními weby neinformujete, že AMD přeznačilo dobré HD 5770/50 na HD 6770/50 ? Docela nefér...
Doufám, že si uděláš čas a zodpovíš mi na ně, díkes!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:37:36
avatar
1, odkdy má co smysluplný a použitelný výkon dočinění s tím, jestli máme nebo nemáme rádi nějaký CPU? Core i7 990X je jistě TOP třída, ale jednak ten CPU nemáme k dispozici pro sestavu a hlavně ve hrách v běžně používaných rozlišeních a nastaveních není výkon Core i7-980X/99X o nic větší než výkon X6 ;) to dokazuje celá řada testů .... takže 4GHz X6 je zcela dostatečný CPU, nemluvě o tom, že je to výrazně objektivnější protože podobně výkonný CPU má doma mnoho hráčů ... Core i980/990X ne, protože jsou prostě moc drahý ...

2, Windows Vista máme k dispozici skrze multilicenci a neměli jsme důvod je měnit za W7, když je to jeden a ten samej systém!!! .... vyšší výkon W7 nemají, což dokazuje také řada testů ....

3, GTX 590 nemá o nic moc účinější chladič, protože základy těch chladičů jsou vlastně stejný a liší se jen ve ventilátoru, jenže HD 6990 má ten chladič o kousek větší a má i celý cover pasiv na zadní straně, což GTX 590 ne ... ventilátor je na GTX 590 lepší, ale ve výsledku foukají oba stejně a rozhoduje tedy velikost chladiče a vyzařovací plochy

4, Sehnat dvě HD 6990 není problém, sehnat dvě GTX 590 ano .... to zaprvé a za druhé mě osobně QuadSLI/CF nebo 3way SLI/CF vůbec nezajímá, považuji ho za více než zbytečný jako co se použití, tak i co se testů týká ... HD 6990/GTX 590 si koupí minimum lidí, dvě ty karty si koupí jednotlivci a z hlediska využití času je testování podobné věci u nás tedy až na posledním místě ....

5,náš web o přejmenování HD 5700 na HD 6700 informoval už v lednu tohoto roku hned jak to vyšlo najevo a poté ještě několikrát! zde: Odkaz!!!! takže z tvé strany to beru jako napadání a opět vyvolávání FLAME ....
TOC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-15 16:10:26
avatar
Ohledně 1. otázky a odpovědi: AMD X6 je nedostatečné, potvrzuje to řada testů. Mnohem vhodnější je i7 9xx nebo nějaké SB.
Takovéto procesory má dnes většina uživatelů (pochopitelně hráčů a overclockerů).
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 10:21:47

Při extrémním nastavení se rozsdíl ve výkonu CPU ztrácí, jelikož se začínají zadýchavat i karty a CPU nemá co na práci, prostě v 3*1900*1200 se vyšší výkon CPU neprojeví a skoro všechny CPU nad 3,5 Ghz dávají stejné FPS ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 11:34:03
avatar
vymýšlíš si .... Core i7 tvoří v prodejích zanedbatelná 2% CPU, X6 mnohem více, protože je pdostatně levnější ....

takže už proto většina uživatelů i7-9xx ani SB nemá ;) ...

A podívej se ještě jednou na ty testy, kde se testují rozlišení 1920x1200 8AA/16AF a vyšší, protože jinak bys netvrdil, co tvrdíš ...

AMD X6 4GHz je více než dostatečný CPU!
M4S4CR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:35:56
avatar
Citace:
to zaprvé a za druhé mě osobně QuadSLI/CF nebo 3way SLI/CF vůbec nezajímá, považuji ho za více než zbytečný ...


Takže magazín se stal osobním blogem pana Stacha. Amen.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:43:33
avatar
proč mě napadáš a vytrháváš věty z kontextu .... ??? ty něco chceš a pak mě napadneš ...
TOC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-15 16:06:18
avatar
Mě by to také zajímalo.
Uživatelsky je to určitě zajímavé.
Budeš překvapený, ale 3way SLI/CF se docela hojně používá, Quad už ne, ale 3way ano.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 11:34:45
avatar
hojně? jasně ... stejně jako po našich silnicích jezdí hojně Ferrari Enzo ...
Tota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 21:04:56

Asi tak hojně jako Eyefinity
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 21:18:05
avatar
já třeba Ferrari a ani Quad SLi/CF nemám stejně jako celá řada uživatelů dokonce jich i spoustu znám a Eyefinity používáme .... takže řekněme si narovinu, Eyefinity a multimonitorové zapojení je mnohem používanější na jedné grafice než na více grafikách a tudíž je i výrazně častější než 3Way zapojení karet, takže
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-17 20:55:58
avatar
Naprostý souhlas.
Na diskuzních fórech je nejvíc lidí co mají Eyefinity na HD 58xx nebo HD 69xx.

Sám jsem jeden z nich s HD6950@6970. Zatím jsem narazil jen na jedinou hru kterou mi to neutáhlo v 6024x1080 na max a to byl Crysis.
Tvůj test ukázal, že jich bude víc, ale i tak si myslím, že bude stačit stáhnout AA na 2x a při nejhorším detaily z Ultra na Very High a pojede cokoliv vesele i na HD6950, takže pro většinu lidí maximálně použitelné.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 10:22:33

No defakto to vylo vždy a tak to tak bereme ...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 13:47:01
avatar
Zdravím diskutující.

Jen bych se tě chtěl zeptat DD, zda není 93% moc vysoká známka, když sám píšeš, že bys kartu za tyhle peníze kvůli moc vysoké hlučnosti nekoupil...

Chápu, že je ta karta jinak skvělá, ale když už je to pomalu na: "urob si sám", tak bych jí takhle vysokou známku nedal.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 15:58:50
avatar
kromě toho chladiče se jí ale nedá nic vytknout .... takže podle mě odpovídající hodnocení nejlepší a nejvýkonější GK na světě ...
TOC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-15 16:08:06
avatar
Podle mě je nejlepší GK na světe MSI R6970 Lightening. Řekněte mi jedinou věc (krom PhysX a CUDA a navíc PhysX se dá dohnat nějakou separátní 8800), která jí chybí.
Milamber [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 15:07:18
avatar
Pekny test. Jen proc je tam zase ta silena omacka kolem, to bych si nechal nekam na blog nebo tak, tady nas zajimaji ciste technicke udaje a nez se ktomu clovek prokouse ma pulku kavy zasebou a je otraveny

Jinak u me na testy vedl web cttl, skoda ze hlavni tester skoncil
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 15:23:07
avatar
Vernys, hele, každý něco preferuje a jak je všeobecně známo preference se mění. V dobách 8800 jsem preferoval nvidii, ale od té doby udělala nvidia takových kravin, že ji jednoduše, z hlediska lidského, nemohu preferovat. Ati/Amd má v tuhle chvíli prostě čistší štít a tak ji jako značku budu preferovat. Takže chceš-li špinit někoho za jeho preference, tak si uvědom, že i ty máš preference.

Co se týče dostupnosti, tak obvykle nakupuju na CZCku, kde tu kartu nemají.

Tvůj názor na testy je tvůj názor, já ti ho neberu, ovšem kde bereš jistotu, že na jiných serverech je to objektivní?

A co se týče spotřeby, teploty, hlučnosti, to nemá cenu všeobecně řešit u referenčních modelů. Nicméně je z toho vidět, že amd má větší rezervu, větší potenciál.

A co se týče ovladačů, tak nvidia měla vždy lepší ovladače, takže by si neměla dovolit, aby jaksi kvůli ovladačům odešla grafika.

Obě karty vzešly z bitvy jako vítěz, ale jedna má méně šrámů. A tou je, s mým subjektivním názorem, AMD.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 16:03:59
avatar
já osobně preference nemám ...

jako uživatel mám jen požadavky: slušnou grafiku s co nejnižší spotřebou, slušným výkonem a skvělým poměrem cena-výkon, která obslouží 3 monitory. takže podle toho vybírám GK a myslím že i řada dalších .... problém je, že někdo si zjevně myslí, že to že má jádro karty na sobě NVIDIA/AMD jí dává nějaké provozní schopnosti navíc
mates334 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-07-17 19:31:46

ked chces vykon nepozeraj na spotrebu to mas jak z autom
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 16:45:57
avatar
Jako "uživatel" je to něco jiného. Budou-li dvě prakticky totožné karty. Tak z hlediska "lidského" budu preferovat amd, neboť jako firma jedná férověji. Jsou-li ovšem dvě karty podobně výkonné a jedna má lepší spotřebu, tak vezmu tu s nižší spotřebou, resp. tu, která má uživatelsky lepší hodnotu. A potom je jedno je-li tam nvidia/amd.

Edit: DD, neříkej, že nemáš preference. Když budeš mít nádhernou bloncku a nádhernou černovlásku, tak kterou si vebereš? A NE! Nemužes obě, stejně jako bys neměl Nvidii+AMD.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 17:01:03
avatar
u grafika vůbec produktů preferovat něco lidsky je blbost

co se týká výběrem mezi blond a čenovláskou, tak já bych vzal tu chytřejší a hezčí s lepší ergonomií a nižšími provozními náklady ;) na značce nesejde
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 01:20:14
avatar
No jistě navíc kdykoliv lze libovolně provést modding s barvou na vlasy. A dneska mám navíc pocit, že některé slečny ani neví jakou barvu mají přirodní.
TOC [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-15 16:12:57
avatar
nV + AMD mít můžeš.
Běhá to úplně v pohodě, nV na PhysX a AMD na obraz.
Škoda, že AMD není také tak všestrané...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 11:36:46
avatar
pokud vím, tak to v pohodě neběhá, rpotože NV neumožňuje použít grafiku na PhysX když máš halvní AMD ... anvíc k čemu ti to PhysX je když není hra, kde by bylo přínosem a v poslední době i hra kde by GPU PhysX bylo ....

AMD je velmi všestranná grafika, všestranější než NV, protože NV FERMi je koncipována výhradně jedním směrem, kdežto AMD HD 5000/6000 jsou univerzální grafiky pro spotřební i výpočetní segment ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 12:29:48

Nie je Fermi herný aj výpočetný GPU čip?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 12:34:53
avatar
já jsem napsal že FERMi je koncipováno jedním směrem ne ze neumí hry.

každopádně jestli se hodláš hádat a popírat i to, co o architektuře FERMi tvrdí samotná NVIDIA, tak to ani nzekoušej ....
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 12:47:54

Ja sa hádať nejdem. Len proste Fermi je čo sa týka použiteľnosti podľa mňa všestrannejšia. A tou ju robí hlavne podpora SW a jej angažovanie v profi segmente. V tomto smere je pred AMD, ktoré je v súčasnosti zasa orientované hlavne na herný segment. Možno to v budúcnosti bude niekedy inak, ale nemôžeš podľa mňa zobrať najlepšiu vlastnosť Fermi a dať ju ako nálepku na AMD. Nie každý sa na PC iba hrá. A práve na tú prácu je NV ďaleko výhodnejšia.

Aby sme tu nespadli do niečoho čo nechceme tak toto nie je hra na to, kto má karty lepšie. Výber záleží čisto od toho čo s tou kartou chce človek robiť. A možnosti na výber sú.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 13:10:37
avatar
zhlediska architektury a možností jsou současné čipy AMD mnohem všestranější a hlavně efektivnější jak pro hry tak pro výpočetní využití. Podporují všechny standardy, které standardmy skutečně jsou, mají lepší efektivitu a vyšší výkon i ve výpočetní oblasti.

Pokud jde o SW podporu je to jiná oblast, tkerá ale dokazuje, kam je čip FERMi orientován. Nicméně vývoj jde jasně směrem APU a GPGPU OpenCL a na to je AMD mnohem lépe přirpaveno než NV. Ostatně i Apple, jeden z hlavních propagátorů OpenCL přešel z NV na AMD. Současná SW podpora CUDA bude mít už jen omezenou životnost. NVIDIA má nyní největší podíl an profi segmentu ale do budoucna na tomto poli může už jen ztratit, přesto vzheldem k vývojina grafickém trhu, kde přijde o low end, tkerý ji ale živí zbytek herního segmentu, je jasné, že NV musí ít cestou specializace, což už ukazuje FERMi. FERMI je orientován na výpočetní segment, AMD jde cestou všestranosti, protože si to může dovolit.

Tohle není o názoru, tohle je o faktech. A faktem je, že FERMi je méně univerzální méně efektivní a jednostranně zaměřen. AMD RV8/9 je skutečně univerzální efektivní čip pro akždou situaci.
Tota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 21:06:20

RV je čip zaměřen na hry. Bohužel DD....at chceš nebo ne Nvidia má mnohem větší podporu SW....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-16 21:15:48
avatar
a já snad píšu něco jinýho? mícháte jablka s hruškama, já píšu o tom, jak jsou na tom čipy zaměřením, že RV je univerzální čip silný v obou oblastech (dokonce silnější i ve výpočetech) zatímco GF100 jsou orientované výrazně jedním směrem ... a vy to doho začnete se SW ;)
Tota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-17 09:57:45

Ano SW protože jaký má podíl Nvidia a AMD v profi segmentu? AMD ma min. podporu kdežto Nvidia snad všecko, nebudu jmenovat víš sám...
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 17:58:51
avatar
Tak uplná blbost to není, je to jen čistě teoretická situace, neboť dva různé produkty stejné třídy budou vždy nějak, alespoň minimálně odlišné.

To vážne nepreferuješ žádnou barvu vlasů, i kdyby byly dle tvého gusta s expirační dobou jeden den??
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-14 19:49:39
avatar
nepreferuji.
hanbanaroda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-15 00:06:56

Bacha na to! Světlovlásky (a ještě více zrzky) mají mnohem citlivější mechanoreceptory a navíc je větší i jejich odezva na stejné podněty! Já jsem sice ještě neměl možnost použít statisticky významný vzorek, abych to mohl posoudit, ale těm vědcům bych i věřil
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-15 00:41:11
avatar
napiš recenzi
stese [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A co Cuda ? 2011-05-19 20:33:13

Vsetko je len polovica pravdy o ATI.Kto raz skusil "real rendering" na fermi ten vie o com hovorim.
Ati nemoze ani snivat o tomto:
http://www.refractivesoftware.com/
Ja sa nemozem nabazit toho programu.Alebo lamanie hesla cez CUDA aplikaciu.Kto neuvidi neuvery aka dalsia vypoctova sila to je.JA vidim v tom dalsie percenta pridanej hodnoty.
Daj sa mi svete, par FPS hore,dole.Ale mat dalsi vypoctovy
vykon k dispozicii to ine kafe.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-19 20:57:30
avatar
zrovna na lámání hesel jsou lepší apliakce pro AMD-ATI kde díky vyššímu výkonu podává mnohem lepší výsledky ....

Jinak CUDA a STREAM jsou v pdostatě stejné, NV jen podporuje více totu oblast takže má větší pokrytí, ale zrovna ani jednu z těhcle grafik si nikdo kdo podobné věci používá, neosadí ...
stese [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-05-19 22:35:41

Skoda ze sa tie karty nepobily aj na tomto poli.
Vysledky by vypovedaly viac kto ma navrch...
orgasmic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DDWORLD opet nezklamal 2011-05-26 07:56:41

A ukazal svou ATi tvar.
Pekny PR clanek
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 300x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 213x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 830x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1154x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1466x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1314x
Komentářů: 6