TEST: Sapphire DUAL-X R9 280 BOOST - znovunalezený Radeon HD 7950, výkonnější a levnější! |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Pátek, 09 květen 2014 |
Strana 4 z 12
- Test - BattleField 4 (DirectX 11)
Prvním testem, který nesmí u testu grafik chybět, je Battlefield 4. Nejen proto, že je to velmi populární hra, ale technologicky reprezentuje současnost i blízkou budoucnost mnoha dalších her od vydavatele EA. Její FROSTBITE engine bude ve vylepšené již DX11.1 verzi použit i pro mnoho dalších her, jako jsou například Dragon Age 3 či nový MassEffect a spousta další strategických, RPG, závodních i akčních her. Aktuální grafické karty jej tedy musí zvládat se vším všudy, protože bude často užíván.
(Testujeme jej v režimu DirectX11, ne v režimu MANTLE)
Nejnižším testovaným rozlišením je v našem případě 1920x1200, ale nechybí i 2560x1600 a Eyefinity 5760x1200 (tedy tři 1920x1200 monitory). Zatím tedy vynecháváme 4K rozlišení (3840x2160), protože na to zatím nemáme v redakci na stálo potřebný monitor.
|