TEST: Sapphire HD 7970 3GB Dual-X OC- Stačí jedna grafická karta na hraní v Eyefinity 5760x1200? |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Čtvrtek, 05 duben 2012 |
Strana 10 z 12
- Test – BATMAN: Arklam City (DirectX11)
Vynechat samozřejmě nemůžeme ani Unreal3 engine s roubovaným DX11, což také ještě v některých dalších hrách uvidíme. Je tedy rozhodně na místě tuhle hru a engine otestovat:
Tvůrci už naštěstí vyladili onen DX11 patch, který vyšel v nepoužitelném stavu a aktuálně už tedy funguje. Můžeme tedy konečně testovat. Samozřejmě to DX9 hra s uměle naroubovanými DX11 prvky a tessellací a říkat tomu optimalizované, se vážně nedá. Naštěstí pravděpodobně brzy tuto hru s testů vyřadíme, protože se chystá nová generace Unreal Enginu, kam už se roubovat DX11 tímto podivným a neefektivním způsobem nebude muset. Jak vidíte, s 30-40FPS má i tak výkonná grafika, jakou je HD 7970, dost problém. Ale opět připomínám, že testujeme Ultra nastavení, tedy včetně 8AA a vším. Stačí lehce ubrat na některých detailech, což moc nepoznáte na vizuální kvalitě, ale výrazně to zvýší počet FPS a hra tak bude hratelná i v Eyefinity s jedinou HD 7970 zcela bez problémů.
Batman je hodně špatně optimalizovaná hra s tím DX11, takže vypnutí AA udělá s FPS pravé divy a je to bez nich úplně bez problémů hratelné i na pomalu taktované referenční HD 7970.
|