TEST: Sapphire NITRO Radeon R9 380X 4GB - to nejlepší z mainstreamu a zabiják GTX 960 |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach a redakce
|
Monday, 14 December 2015 |
Strana 7 z 11
- Test – Shadow of Mordor (DirectX 11)
Jedno z příjemných herních překvapení roku 2014 a skutečný next gen herní titul v mnoha ohledech. Včetně využití velkých UHD textur a mnoha efektů. K našemu překvapení hra používá v podstatě jednu z dalších evolucí engine, který pohání i původní F.E.A.R., který ve své době také dával grafikám zabrat a předváděl "next gen" věci.
Tahle hra dokáže využít všechno, co grafiky nabízí, včetně třeba až 8GB grafické paměti. Přesto je rozhodně docela dobře optimalizovaná. Slabší grafiky ale pochopitelně mají s maximálními detaily a vyhlazováním k tomu problémy. Inu, je to next gen ...
|