Unreal Tournament 3 – výkon grafik a procesorů! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 19 říjen 2007
Přejít na obsah
Unreal Tournament 3 – výkon grafik a procesorů!
UT3: výkon procesorů
UT3 z pohledu grafik a závěr

 

 

  • UT3 z pohledu grafických karet

V druhém článku nám Anandtech.com nezapomněl otestovat, jak si vedou grafické karty v tomto enginu. Vzhledem ke stejným vlastnostem, jako v případě her Bioshock, či Medal of Honor, bych nečekal nějaké překvapení a jen potvrzení výsledků našich vlastních měření, kterým někteří nevěřili.

grafiky-2

    To se také nekoná. Výkon grafických karet se nese v duchu současné situace a přesně tak, jak jsme zjistili při nedávném testu na nejnovějších ovladačích v podobných enginech. Bezpečně vpředu je GF8800Ultra. Za ní je GF8800GTX, které již šlape na paty ATI HD2900XT. Jeho konkurencí jsou však GF8800GTS a jak 320MB verze, tak 640MB verze, která je přímým konkurentem HD2900XT, zaostávají velmi výrazně. UT3 si ve slušných detailech zahrají i majitelé starší ATI X1950 a stejně dobře si zahrají i majitelé takřka low-endové HD2600XT.

grafiky-1 

Bohužel majitelé starších Nvidia GF7 si zdaleka tolika vyskakovat nemohou. Ani s GF7900GTX se pořádně nedostanou ve slušném rozlišení nad hratelnou úroveň 40FPS! Potíže s touto hranicí hratelnosti má i GF8800GTS, což je při její ceně dost ostuda. Trochu překvapivě je v rozlišení 1280x1024 nejsilnější grafickou kartou ATI Radeon HD2900XT a překonává i GF8800Ultra!

  • Závěr

   UT3 není testem jediné hry. Na jeho enginu vyjde (vyšla) valná většina her v dohledné době, takže výkon procesorů a grafických karet v nich se nebude příliš odlišovat. Maximálně v rámci drobných úprav jednotlivých vývojářů. Každopádně pro Unreal Tournament 3 engine a hry na něm založené platí, že dvoujádrový procesor je nutností, čtyřjádrový procesor ještě lepší. Co se týká grafických karet, tak UT3 je slušně optimalizován a užijete se slušných detailů i s relativně levnou grafickou kartou - tedy pokud to bude grafická karta ATI.

Gigabyte-8800Ultra-17

    Nvidii bohužel UT3 grafický engine až tolik nesedí a to ani pokut jde o starší GF7. Majitelé starších karet ATI si naopak opět slušně zahrají, vlastní-li alespoň X1950PRO/GT. X1950PRO už je v současnosti dokonce rychlejší než kdysi soudobá vlajková loď Nvidie GF7900GTX! V high-endu HD2900XT zde velmi výrazně poráží svého konkurenta GF8800GTS 640MB a co více, nejen že drží krok se špičkovými GF8800GTX/Ultra, ale v nižších rozlišeních je dokáže i porazit. Na pořádné detaily ve hrách s UT3 grafickým engine si budete muset pořídit minimálně GF8800GTS, či brzy snad GF8800GT.   

UT3

    Samozřejmě je to test DEMO verze hry, takže se může něco změnit, nicméně ovladače mají oba producenti karet hotové, protože stejný engine již používají dvě uvedené hry. Anandtech navíc testoval na posledních verzích. Souboj G92 a RV670, který bude probíhat zejména a právě ve hrách na UT3 enginech, které budeme na obou novinkách hrát v dohledné době asi nejčastěji, tak bude velmi zajímavý ...     

Zdroj informací a podrobné informace:     

anandtech

Podrobné články s testováním procesorů a grafických karet naleznete na uvedených odkazech. Je tam ještě více grafů a podrobný komentář, takže pro zájemce doporučuji projít. Na závěr pár záběrů ze samotné hry UT3, pro fanoušky a samozřejmě i pro další potenciální fanoušky této slavné série.

Trailer UT3:

In game video 10minut:

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Neznámý  2007-10-19 13:02:23

hlavne ze pri spusteni na nas cuci logo nVidie, dalsi hra, kde je to majitelum starsich karet uplne k nicemu, ze maj nVidii
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 13:14:30
avatar
No tak hra byla vyvíjena na kartách nvidia, takže to není až tak nic divného A Nvidia logo na nás čučí z každé druhé hry ....
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Typický znak nVidie 2007-10-19 15:54:52
avatar
U nVidie je to už pravidlo, že pri nástupu nových hier je predchádzajúca generácia kariet skoro nepoužiteľná. Pekný príklad, 2600XT porazí aj 7900GTX no to je fakt pekná vizitka pre nVidiu. Som zvedaví ako sa bude tváriť 20 tisícová 8800Ultra keď prídu ozajstné DX10 hry. Možno jej HD3600XT za 3000 nakope prdel.
Anonymní  - re: Typický znak nVidie 2007-10-20 14:30:12

No, vcelku pekna vizitka to je, protoze pokud byvaly hi-end nestaci na nove hry, potom to znamena, ze nova generace karet je jiz o dost dal. A ze soucasny mainstream porazi vice jak 1,5 roku stare karty by snad melo byt samozrejmosti a ne se nad tim rozplyvat.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Typický znak nVidie 2007-10-20 17:44:59
avatar
Tak ja sa nad tým nerozplývam, len si myslím, že taká karta by si mala dlhšie držať výkon, pozri na X1950XTX, aj keď to je novšia karta ako 7900GTX. Proste návrhy kariet nVidie nie sú bohviečo čo sa týka novších hier. Možno 8xxx vydržia pri živote dlhšie ako predchádzajúce generácie, predsa to je úplne iná architektúra, ale myslím si že ATi má lepšiu perspektívu do budúcich hier ako nVidia. A HD2600XT je skôr low-end ako mainstream.
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zaujatost 2007-10-19 13:05:42

Uz vidim ty reakce,jak je dozajista DD a AnandTech zaujaty web,protoze prezentuji testy,kde vychazi v mozna nejpouzivanejsim DX10 enginu soucasnosti 2900XT na temer stejnou uroven jako 8800GTX

Vazne se na ty komentare tesim
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 13:19:17
avatar
Já ani ne, protože snažit se vyvrátit skutečnost mnozí dělají až dost neohrabaným způsobem. Navíc ani o ni nejde, protože se podobný vývoj dal čekat. Nvidia pomalu vstupuje do druhého roku existence své aktuální technologie a na jeho přelomu se v minulosti vždy karta obracela. ATI měla vždy slabší první rok své technologie, ale v druhém a hlavně v těch dalších už dominuje ... podobný vývoj čekám i nyní ... ale není to nic divného, protože Nvidia vydává zpravidla svoji technoogie s náskokem a soustředí se na aktuální hry, takže nelze čekat, že po celé dva roky bude slavit překotné úspěchy. Nicméně nepředbíhal bych, zatím vývoj her nejde tak rychle dopředu, jak jsme očekávali. Každopádně situace se nám srovnává a to bude znamenat nižší ceny
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 13:38:19
avatar
heh Neodvážil bych se Anandatech označit za zaujatý, nicméně abych nezklamal očekávání, na netu se jako vždy, bohužel, dají snadno dohledat poněkud odlišné výsledky, z těch známějších webů co stojí za zmínku např. zde Odkaz.
Vážně už nevím co si o tom myslet. A teď nekomentuji DD ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 13:50:09
avatar
No tak myslím, že je jasné, kterým výsledkům věřit můžeme pár číslům na neHW magazínu, který vzal data kdoví odkut, nebo pořádnému testu a otestování alal Anandtech. Bohužel ne všechny testy pocházejí z testování a ne všechny testy jsou dělány za účelem správného informování potencionálních zákazníků ...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 14:25:55
avatar
No, zde Odkaz, jsou výsledky, které jsou blíže Anandatechu, takže karta 2900XT je tam, kde by mít měla, mezi GTS a GTX . Ale určitě bych z toho nevyvozoval komu sedí engine lépe a komu nesedí Mimochodem kde je korektor? Už ve dvou článcích jsem zaznamenal "pokut".
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 15:48:40
avatar
To neni presne, ona uz neni mezi GTS a GTX, ale spis uz u te GTX(to myslim obecne - nehlede na tyto benchmarky, ci na ty co ukazujes ty)...pze se uz u vice a vice her setkavame s tim jak 2900XT tvrde konkuruje GTXku. Jinak bych ale tento test karet nebral tak vazne, staci se podivat na tu chybu v mereni jak GTXku vyskocilo FPS vys na vyssim rozliseni nez na nizsim... a pak se podle toho urcilo jeho poradi pred 2900XT a tesne za Ultru... podle logiky a prirozeneho snizovani fps oproti zvysovani rozliseni (obycejna neprima umernost) by tam totiz ve skutecnosti bylo tech FPS tak cca 90 (mluvim o rozliseni 1600x1200)
jardik2003 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2007-10-20 12:02:58

Ja bych to s tiou konkurenci nebral zase tak vazne, rozhodne jsou hry kde vede ATI a kde vede NVIDIE. Nekde ma 2900 co delat s gts 320 nekde se dotahuje na GTX, ale konkurence pro GTX to je dost zaujate tvrzeni.
Napr. testy zde

http://www.gamespot.com/features/6180936/

ze se sem davaji testy kde zasadne vyhrava ATI je takova hulakovina naopak .
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: re: 2007-10-20 19:41:01
avatar
Kdyz beres jako protivahu ze v napr. ve dvou hrach 2900 neni optimalizovana, ale pak ve vetsine zas naopak drti GTS a dohani GTX a pak zas je nekolik her kde i primo konkuruje GTX(nebo si dokonce vyskakuje na Ultru) je myslim duvod proc takovato tvrzeni o ty karte rikat. Jen ten fakt ze stoji 10k oproti cenam Nvidie, tak dokaze divy. Kdyby byla stabilne mezi GTS 320MB a GTX tak by cena cca odpovidala vykonu. Ale kdyz ve vetsine pripadu drti i stejne drahou GTS 640MB a vyskakuje na o 4k drazsi GTX, tak to je myslim parada a zadna Hulakovina naopak. Spis to pomlouvani ATI v pripade ze v jednom benchmarku nedrti a hned cele zavrzeni dane karty, je takovy Hulan light.

l.jelinek napsal:
Vsak take 2900 byla vyvijena jako hi-end reseni AMD/ATI a i kdyby po optimalizacich dohnala NV (jen dobre, ceny NV by musely dolu), tak je na povazenou, jestli tomu rikat uspech.

Pro zakazniky to je docela uspech... cena/vykon je u te ATI fajnovy, nemyslis?
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 20:18:40
avatar
No, abychom byli upřímní, ty rozdíly se pohybují v jednotkách FPS, a pořád má ve většině herních testů blíže k GTS než k GTX, obzvlášť zapne-li se AA. I tak se to dá považovat za úspěch, při její ceně. Jako největší slabinu 2900 bych viděl její pozdní nástup, kdo chtěl výkonou kartu, pořídil si GTS,GTX už dávno, kdyby vyšla zároveň s nima, dalo by se hovořit o úspěchu, takhle je to spíš zbožné přání... Dneska, v předvečer vydání G92 a R670, už si GTS,GTX nebo 2900XT koupí asi málokdo, takže kalkulovat s nějakou cenou je zbytečné, jestli někdo hraje rok s kartou o 4k dražší než před necelým půlrokem vydanou ATInou, tak asi neřeší, jak moc se na něj ATI dotahuje, nehledě na to, že za půl roku pravděpodobně už budou karty o 4k levnější než ATI2900Xt a i rychlejší a vyjde to nastejno...
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 21:19:59
avatar
Myslim ze soucasne DX10 karty obou vyrobcu maj sve pro a proti... a zadna se neda nazvat prohrou ci uspechem. To ze ATI prisla na trh dyl je proste smutny fakt... ale ted uz to dorovnala a G92 a RV670 vyjdou ve stejny cas, takze od ted bude mozne porovnavat ferove.
Anonymní  - re: 2007-10-20 14:31:00

Vsak take 2900 byla vyvijena jako hi-end reseni AMD/ATI a i kdyby po optimalizacich dohnala NV (jen dobre, ceny NV by musely dolu), tak je na povazenou, jestli tomu rikat uspech.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-22 05:43:27
avatar
Mimochodem, není to zase tak dávno (Odkaz), co tu byl právě test z Anandatechu kritizován jako podivný...
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - maly preklep 2007-10-19 15:27:23
avatar
Dobry clanek(ja sam ho pro jiny blog pripravuju uz druhy den s pouzitim jeste jednoho zdroje) .-)
Je tu krom par beznych preklepu ovsem jeden fakticky; ve vete "Potíže s touto hranicí hratelnosti má i GF8800GTS, což je při její ceně dost ostuda." ma byt spravne GF 8600 GTS!
davam za strucnost a prehlednost 5stars
Honza555 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nutnost 2 jádra 2007-10-19 13:29:05

Naprosto souhlasím s tím, že je nutné dvoujádro...bohužel i když mám kartu x1950 pro, ani 2gb ram mi nepomohou, když mám 2,4 Ghz jednojádro. FPS jsou podle uváděných čísel o 50% horší, což je asi kolem 20 v hlavní části mapy, 35 fps ve zbytku. Ted už jen vybrat nějaké to dvoujádro P.S: 1440*900
Neznámý  - re: 2007-10-19 13:39:32

no prave, byla vyvijena na nVidii a beha na nich hur (minula generace), tak sem to myslel, to logo by melo byt "nvidia 8800 TWIMTBP"
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Nutnost 2 jádra 2007-10-19 13:47:02

teda ja dvojjadro nemam a mam podobnou konfiguraci jako ty, krome toho rozliseni, detaily v tom demu mam nastaveny na 4 a vubec nemam problemy s hratelnosti...a i na plny detaily to jde v singleplayeru
Honza555 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 14:39:38

Jj v 1024*768 to jde aji na 5, bohuzel s WS monitorem to vypadá hezky jen v 1440*900...tam mám dané detaily na 3 a jede to uz v klidu...
pfhawk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-21 15:38:34

no a ja to hraju na 1280x960, na monitoru s nativnim rozlisenim 1680x1050 je to porad vyborny
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 13:47:12

P.S. jsem fanda AMD. Z tohoto testu jde konecne natvrdo videt,kdo je na stejne frekvenci lepsi. A musim konstatovat,ze soucasna rada od AMD se vubec nechyta.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 14:00:15
avatar
no taky je před vymřením nicméně stále má za stejnou cenu velmi podobný výkon, takže bych toho zase tolika neřešil

Každopádně AMD64 je technologie stará kolik, 4-5let? Kde by asi byl soudobý konkurent Intel Pentium4(D)? ... nicméně AMD si samozřejmě zpožděním Phenom K10 dost pos... život, jediná cesta byly slevy což znamenalo propad příjmů vyklizení výkonnových pozic a Intel z toho profituje, jako nikdy před tím ...
ssnake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 17:32:58

nebyl to nahodou intel, kdo hlasal "podivejte se na skutecnou frekvenci vaseho cpu" ?
kdyz vemes procesor za 3000 po kterem sahne velka vetsina tak mas bud x2 na 2.6ghz nebo c2d na 2Ghz :-) to navic nepocitam nezanedbatelne levnejsi desku pro x2...

a pakdobra poznamka : x2 porad slusne konkuruje c2d i pres 5 let stari
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 14:06:36

Intel Core2 Duo E6750 2,66GHz 4MB 1333MHz 775pin BOX

Score 154,9
Cena(CZC):4879,-

********************************

AMD Athlon 64 X2 6400+ (Socket AM2) Box Black Edition

Score 134,5
Cena(CZC): 5736,-

Zaver: uff,pomer cena vykon je tragicky.

Pripustimeli,ze i tomu nejvetsimu analfabetovi muze kamarad(ktery tomu aspon trosinku rozumi) levou zadni pretaktovat E6750 nad 3Ghz(se stestim klidne i 3,5Ghz),musime pripustit,ze aktualni rada AMD naposled vydechla s timto enginem,bohuzel.

Neni pravda,ze AMD nabizi podobny pomer cena vykon,ani u modelu 6000+ tomu tak neni. Navic C2D ma skryty obrovsky taktovaci potencial.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 14:11:27
avatar
no nevim, levnější mdely na tom tak špatně nejsou ;) ... model 6400+ je předražený
BL!zZard [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 16:36:19
avatar
ale to je model s otevrenym nasobicem na taktovani tak proto je tak drahy, vem si treba X2 6000+ za 4100kc to uz je dobry pomer cena/vykon
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 14:28:28

Tahleta diskuze de do stracena,musel by jste si pripustit(ostatne jako ja), ze cim mene budete sahat do penezenky,jak u AMD,tak u intelu,tim mene muziky. Osobne si myslim,ze 3600+ nebo 4000+ jsou uz na hrane pouzitelnosti,alespon co se dnes recenzovaneho enginu a her na nem postavenych tyce. Nic na tom nezmeni ani krasny pomer cena/vykon.
Kdyz to prezenu a nadsadim,tak sempron ma taky krasny pomer cena/vykon,ale tim se hrac nenasyti
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 15:58:30
avatar
Samozrejme kdyz se hrac potrebuje nasytit tak si koupi drazsi Intel, a bude mit lepsi fps... to je snad zname ze Intel dosahuje vyssi vykonu, na ktere AMD nedosahne. Ale poznamka DD, ze tyto procesory uz jsou stare 4-5 let je tez velmi trefna. Az prijde K10 do prodeju tak se zas dorovna a bude plnohodnotny konkurent na par let. AMD podle me umi delat lepsi procesory nez Intel, viz. ze Intel do nove architektury teprve ted zakomponuje technologie ktere AMD pouziva uz roky, bohuzel ale nedokaze Intelu konkurovat na obchodni urovni, nema tolik financnich prostredu, takove kapacity... zkratka neni tak flexibilni.
Neznámý  - Na co stíny? 2007-10-19 16:41:21

Když hraji střílečky tak si vždy vypínám stíny a hned je výkon(fps) o 30-50% vyšší takže si to zahraji na max bez stínů i na svojí 8800 GTS 320 MB
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 16:58:24
avatar
Uplny vypnuti stinu neni az tak dobrej napad - diky nim casto vidim nekoho hned za rohem ....... a šup granát
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 17:20:40
avatar
podvodníci voba dva když se řekne plné detaily, tak je to včetně stínů, jinak to nejsou plné detaily! bez stínů bych teda hrát nemohl ... to je pro malý děti ;)
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-19 19:59:45
avatar
jakej podvodnik???? ja mam vsechno na high - jen sem rek ze diky tomu ze mam stiny zapnuty casto vidim lidi co sou za rohem a ja vidim jejich stin
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro některé... 2007-10-19 17:31:31
avatar
Osobně nechápu co se tady řeší... chci vidět člověka, který rozezná rozdíl mezi 100fps a 60fps... dejme tomu že hraje na 8ms LCD monitoru (nebo dokonce na CRTčku s frekvenci 60-100Hz)... a rozezná ho??? určitě neee... pokud by ste mu až potom řekli, že je tam jenom 60fps, tak po cca 5minutách začal vymýšlet... takže sprosté SingleCore co se dá pořídit za cca 1000-2000Kč si můžete tak stejně zahrát a užít danou Hru, jak člověk co má DualCore za cca 5000-6000Kč (jenom ne na těch 100-200fps které nevidíte)... ohledně procesoru mi tenhle článek přijde jako zajímavost, a hlavně mě utvrzuje v tom, že se prostě stále neoplácí kupovat Desku a Procak (samozřejmě záleží na tom, jak testovali danou Hru).... no ještě si počkám na Crysis Testy, tam je to prý náročné na CPU... pro MAXimalisty je můj komentář k ničemu, ale pro Lidi kterým nevadí rozdíl 60-200FPS je to jen Rada... osobně si dokonce myslím že hry nad 60fps běží jaksi hnusně zrychleně (tak uměle)…
timi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nesuhlas 2007-10-20 08:40:36

crysis vytazuje cpu menej ako unreal engine.(crysis - dc 3.5Ghz bolo zatazene rovnomerne kazde jadro na 60-70%)
prave ze unreal engine vytazuje cpu vzdy na plne a od toho zavisia aj vysledne fps ...co je vlastne mozno aj dobre a nebudeme muset stale vrazat peniaze do grafik.

to ze su vysledky fps v UT3 testoch dost velke, je mozno len koli tomu ze pouzili pohlad niekde do steny(alebo inu menej narocnu scenu) aby im to fps riadne zodvihlo a bolo vidiet ovela lepsie rozdieli medzi procesormi.

"dokonce na CRTčku" ??? heh prave ze jedine na CRTecku je mozne vidiet rozdileli(60-100fps) ...samozrejme pri spravnej synchronizacii o com vacina users nema ani paru, ze Hammy(?)

FPS na CRT monitroch je mat dobre vzdy tolko, kolko na danom rozliseni je nas monitor schopny dosiahnut Hz... tz. ze na 1024x768 je uplne bezna obnovovacka 120Hz, takze pri dokonalej synchronizacii budeme potrebovat tych 120fps(pri inych fps bude obraz v dosledku nesynchronizacie bud neostry alebo zatrhavany). v pripade ze nam HW tolko tych fps robit nestiha, musime Hz na monitore koli dokonalej Vsync ubrat... napr. 70fps vs 70Hz, 50fps vs 50Hz - mizsiie by som uz nesiel koli blikaniu.

ak sa tu chce niekto ohanat kancelarskou LCD technologiou.... AMEN, ani tie najrychlejsie monitory nemaju sancu na CRT koli ich hlupej technologii ktora desynchronizuje FPS a Hz. ked uz niekto chce slim monitor, nech si zaobstara plazmu.

to ze vacsina z vas nevidi rozdiel medzi CRT a LCD, je len preto, ze pri CRT ste nikdy nesynchronizovali obraz ...aby ste mohli vidiet tu dokonalost v pohyblivych scenach ...a tak vam vsetka ta uboha kancelarska technologia LCD ktora je len atrapou zobrazovadla pohyblivych scen, pripada ako normalna nahrada za CRTecko ...a kedze kvalitne LCD maju lepsie farby, dokonca vidite zlepsenie... och my god... ake ubohe a primitivne od vas.

ps: ako zistite ze reakcia users na moj post je hlupa? ...no ze nebudem reagovat predsa
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 12:59:47
avatar
No je videt ze tvoje znalosti LCD monitoru se zastavili na dobe pred 5 lety - mel sem kvalitni 19" CRT a presel sem letos na kvalitni 24" LCD takze myslim ze muzu porovnavat.....

LCD sice jeste furt nema dokonale cernou barvu ale je k tomu tak blizko ze pokud nezkoumas obraz tak to skoro ani nepoznas...

Zatimco u CRT kdyz mas nizsi (30-40) FPS tak to bude vypadat strasne tak na LCD to cloveku pripada stale plynule a chci te videt jak v dnesnich hrach jako treba Crysis sezenes 85 nebo treba 120 FPS to bys musel mit vykonny PC a snizit vsechno na LOW je proto ze mas blbej monitor...

Co se tyce plasmy tak mi laskave ukaz nejaky plasmovi PC monitory ...... zadny nenajdes

LCD zerou podstatne min nez CRT i plasmy

I z kvalitniho CRT monitoru nastavenyho na 100Hz me poradne bolely oci - u LCD nemam problem
Sobik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 16:41:05

Rozdil mezi 60 a 85FPS poznam na PRVNI POHLED, takze rozdil mezi 60 a 100FPS poznam taky. Tyhle voloviny rikaj ti, co by bez AB a WH netrefili ani stodolu nebo ti, kteri ty hry proste hrat neumi. Hraju aktivne Counter Strike uz neco pres 4 roky, takze vim, o cem mluvim.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 19:16:18
avatar
Je vide ze si nezkousel kvalitni LCD - kdyz pred tebe dam kvalitni LCD a zapnu napr. CSS a NEzobrazim ti FPS tak si ani nevsimnes ze nemas 120 ale "jen" 60 FPS .
Sobik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 19:40:08

Problem je v tom, ze tzv. kvalitni LCD jsou na hovno. Uz jsi nekdy videl profesionalniho hrace hrat na nejakem podelanem LCD? Ja ne. Ja se na vec nedival z pohledu lamackeho uzivate a o to jde. Kdyz neco hraju, tak to chci hrat poradne a to bohuzel(pro tebe) s LCD nejde. Doufam, ze jsem te neurazil, ale je videt, ze jsi jenom takovy ten domaci hrac, ostatne v tom Crysis sis proti me ani neskrt a to to hraju tyden, pojd si zahrat Counter Strike, ktery hraju uz 4 roky.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 20:30:58
avatar
EHMEHM skore bylo na konci 7:8 pro tebe ty "experte" tak nedelej jako bys me rozdrtil 15 : 0

Zatim jenom potvruzes to co se rika o spuste radobyprofi hracu - rad prehanis, delas jako kdyby byly vsichni ostatni lamy a nedokazes objektivne hodnotit veci tak jak sou viz. CRT vs. LCD kde pomlouvas to co sis sam ani nevyzkousel....

btw. Jo videl sem profihrace hrat na LCD a s nekolika sem diskutoval na Hardforu a GPGnetu a probirali se tam i takovihle temata .

To ze ses ve hre XY lepsi nez nekdo jinej neznamena ze je dotycnej lama - Mozna ses v CS dobrej a rozdrtil bys me v nem ale ja bych te zase totalne zdemoloval v Supreme Commanderovi takze nevim o co ti jde....
Sobik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 20:27:12

Hrat co? Krom toho si me nezabil v souboji ani jednou, takze neprehanim ano? Dostal si me tak maximalne z kempu s tou kokotskou zbrani(Gauss rifle??), v primem souboji na kulomety ani jednou, navic rikam, ze to hraju tyden. LCD se normalne v progamingu nepouzivaji, alespon tedy na CS ne, u W3 ti to muze byt asitak jedno, krom toho se taky osobne znam s profesionalnimi hraci.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 20:59:30
avatar
hmmmmm tu "kokotackou zbran" sem sebral tobe potom co sem te zabil tak nekrafej - kazdej si muze koupit co chce. Mimochodem ty si taky kempil u laborky takze co... Mimochodem ty delas jako kdyby braneni nejdulezitejsi pozice na cely mape bylo neco jinyho nez rozumna taktika. .

Kulomety v Crysis nejsou s vyjimkou tech na vozidlech a jestli nepoznas rozdil mezi kulometem a utocnou puskou tak ses sam lama.

Jak uz sem rikal mel sem predtim kvalitni CRT a na LCD nemam obraz o nic horsi...
Sobik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 21:15:41

Myslim, ze je na case si ten Counter Strike zahrat. At poznas, kdo je lepsi. Jeste k tomu Crysis - pobihat z jedne mistnosti do druhe s puskou SCAR(ja) nebo kempit za rohem s gaus rifle(ty) je rozdil. A braneni nejdulezitejsi pozice na mape, na ktere jsou dva hraci(no dobre, chvili tri, ale to neni rozdil) a ten druhy si stejne nemuze tu mimozemskou technologii koupit proste blbost je, v zadnem pripade rozumna taktika(nebo snad nekdo z nas ten "mrazakomet" mel?). Kulomet je pro me to, co strili automaticky, mezi technickymi pojmy nerozlisuju. Ale stejne si myslim, ze se tady jenom hadame jako dve male skolacky a uz jsme tak trochu OT, tak se na to vykaslem ne?
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-10-20 21:36:20
avatar
OK dal neresime..

CS si proti tobe klidne zahraju ale jen pokud si to ty pak proti me das v Supreme Commanderovi - souhlas???
Sobik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 22:32:35

Tak Supreme Commandera moc nemam nebo teda mam, ale asi tak, jako ty mas to cs. Myslim, ze je to verze 1.3255 nebo tak nejak.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 22:55:13
avatar
pred tim nez se priojis ke hre pres GPGnet ti to automaticky stahne aktualizace

Pokud budes mit aktualizovanes SupCom tak zejtra budu v 16 : 00 cekat na GPGnetu - Hra bude mit nazev Sobik vs. Rebel Heslo: 15987
Sobik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 23:19:37

Nechapes vyznam vety: "Mam SupComma asi stejnym stylem, jako ty mas CS"? Ja proste nemam original kapis? Hral jsem to, ale nejak me to nechytlo a pokud bychom hrali, tak by jsi z toho asi nic nemel.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 23:20:41
avatar
proste to nebudem resit...... konec.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 20:34:21
avatar
Možná by sis měl uvědomit, že každej není posedlej hraním Counter Strike, a používá počítač i na jiné věci. Někdo řeší prostor kam monitor umístit, v tom je CRT dost zoufalé, výběr už je dnes taky tristní, a ten kdo hraje jen pro zábavu, tak ho moc nezajímá, že konkrétně ty poznáš rozdíl mezi 60 a 100FPS. Takže je to možná pro hardcore fanatiky bolestné, ale CRT už je těžce na ústupu... a osobně budu raději lama hráč s LCD (mám zatím CRT ), než abych byl hrbatej borec, kterej tráví většinu volnýho času hraním nesmyslných her.
typhoon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: pro některé... 2007-10-19 18:40:20

SOUHLAS - pokud běží hra plynule se slušnými detaily tak mě nezajímá kolik je to FPS
navíc cena součástek které jsou na výkonové hranici je nechutná.
PersonalComputer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Quad má asi fakt něco do sebe. 2007-10-19 21:09:34

Mám Q6600,Asus Blitz a ----- fanfáry X1950Pro o které se mnozí vyjadřují s despektem - to je starýýýýý a byl jsem velmi příjemně překvapen jak se UT na téhle "staré" kartě hýbe. Vzhledem k tomu že stála 2700Kč a dostal jsem k ní i hru za tisícovku (takže samotná karta mě vyšla tak na 1700Kč) si nemůžu stěžovat. Divil jsem se jak mi to jde a říkal jsem si - že by to bylo čtyřjádrem ? A vono asi jo... Ještě bych se chtěl zeptat jestli má cenu ho natakotvat, kamarádi co do toho vidí (IT) mě od toho odrazují, že můžu celý komp zničit a mě se to taky popravdě zatím zdá zbytečné...
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2007-10-19 21:20:06

Muj nazor je,ze se vyplati priplatit 1000,- za procesor,ktery po pretaktovani nabidne suprovou sluzbu a v pomeru cena/vykon si AMD ani neskrtne. Nevim no,nejsem zaslepeny Hulan,co jde jen po znacce(spise fandim AMD/Ati),ale kdo nevidi z techto testu UT3 enginu,ze v souboji stejne drahych CPU vyhrava celkem s prehledem intel je pokrytec.

Zminovany E6750 koupite pod 4500,- (CZC je predrazene). Pote ho pretaktujete s prehledem na 3,5Ghz.
Takovy procesor mi vydrzi nesrovnatelne dyl,nez stejne drahe AMD.
Nevim jak vy,ale ja vydelavam celkem malo a nemuzu si dovolit kupovat levne veci a setrit kazdou stokorunu.Musim kupovat s rozmyslem a promyslet,jestli mi ta tisicovka do budoucna neusetri dalsi dvě.

Nevim,vetsina z vas asi nepochopi co se tu snazim rict a mavne nad tim s usklebkem rukou,ze vam prece staci AMD za 3000,- a jste stastni.Ja ve vysledku dam za sestavu dejme tomu o 5000,- vic,ale kdyz u toho premyslite a nakombinujete si to s rozumem,ta sestava vam vydrzi mnohem delsi dobu a ve vysledku jeste mozna usetrite.

Zaverem chci rict,ze ne vzdy je dobre se orientovat podle ceny/vykon,kdyz vykon je na hrane. Ne vzdy je best volba volit PC komponenty podle toho,co aktualne,momentalne a prave ted dostacuje,ale kolikrat se vyplati myslet treba rok do predu. Mozna si vetsina z vas bude myslet,ze melu blbosti.Ale ja si stojim za svym. Momentalne jsem presvedceny,ze CPU za stejne penize mi vydrzi dyl(je vyhodnejsi a vykonejsi)od Intelu. Celkem me to mrzi,protoze uz po nekolikate pripominam(abych nebyl napaden ze zaujatosti ),ze fandim AMD.
Saki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Quad má asi fakt něco do s 2007-10-19 21:22:23

PersonalComputer napsal:
Mám Q6600,Asus Blitz a ----- fanfáry X1950Pro o které se mnozí vyjadřují s despektem - to je starýýýýý a byl jsem velmi příjemně překvapen jak se UT na téhle "staré" kartě hýbe. Vzhledem k tomu že stála 2700Kč a dostal jsem k ní i hru za tisícovku (takže samotná karta mě vyšla tak na 1700Kč) si nemůžu stěžovat. Divil jsem se jak mi to jde a říkal jsem si - že by to bylo čtyřjádrem ? A vono asi jo... Ještě bych se chtěl zeptat jestli má cenu ho natakotvat, kamarádi co do toho vidí (IT) mě od toho odrazují, že můžu celý komp zničit a mě se to taky popravdě zatím zdá zbytečné...


Pokud nebudes hybat s napetim,mas vetsi sanci,ze vyhrajes ve sportce,nez ze neco na svem PC zlikvidujes ;)
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TESTY 2007-10-19 22:06:58
avatar
Hele lidi, me jsou tedka ty testy sumak, ja si to DEMO uzivam naprotsto!!! Stahnete si to a zahrajte si to, na to ze je to zadara (sice asi 6map) ale je to samo o sobje lepsi nez nejaka hra za 300
timi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AKE CPU POUZILI? 2007-10-19 22:38:56

potreboval by som vediet ake cpu bolo pouzite pri testovani vsetkych tych grafik. vie to niekto?

digitaldoom... vies o tom nieco? vdaka
PersonalComputer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 00:03:35

Přece ty co použili v tom testu CPU, aspoň mě to příjde logický... Demo je samozřejmě velmi zábavné a vskutku se vyrovná lecjaké hře za dvě, tři stovky. Určitě si pořídím plnou verzi.
timi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TEST GRAFIK-AKE CPU POUZILI ? 2007-10-20 07:50:35

v teste CPU bolo pouzitych 13 procesorov a rad by som vedel ktory z nich bol presne pouzity pri testovani grafik.

co ti pride logicke? ze pouzili najsilnejsi z nich? no to mozno ano, ale kedze sa testovali aj slabe grafiky, nemyslim si ze niekto so slabou grafikou bude mat v pc ten najsilnejsi cpu ...a tak si myslim ze nie su tak tupy aby robili testy grafik na najsilejsom cpu ktory bol v teste cpu pouzity.

takze aky cpu bol pouzity pri testovani grafik? (hlavne pri tych slabsich grafikach)

vsetky hry s unreal enginom su predovsetkym riadne zavisle na cpu a preto ma to zaujima. planujem totiz upgrade a kedze 8800ka a 2900ka je pre mna moc draha, chcem jednoducho vediet aky asi potrebujem cpu aby som sa dostal so slabsou grafikou cez 50fps(s minimalnymi fps).

dakujem

prosim tych co by chceli reagovat aby sa nezaujimali o moj upgrade(nedoporucovali mi grafiky) a ani nenavazovali na tych 50fps co som spomenul. ja viem co robim a viem co chcem.
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-20 11:35:00
avatar
Pockej si na ty nove grafiky od ATI nebo Nvidie, ty budou levnejsi.
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cpu 2007-10-20 11:35:32
avatar
presne na otazku "min 50 FPS" ti asi neodpovim, ale obecne pro stredni tridu karet by mel byt postacujici AMD X2 4600+ a jeho ekvivalent od Intelu
zajimave srovanani delali na LegionHardware -> Odkaz
i kdyz na jinych hrach, ale vsadim se, ze brzy nekde na siti bude graf zavislosti vykonu i pro UT 3 engine

p.s. stale obecne plati: cim vyssi rozliseni a detaily tim je FPS vice zavilse na graficke karte
timi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - unreal ingine vyuziva hlavne c 2007-10-20 12:07:10

Citace:
America's Army(unreal engine 2?)
HQ Raid mapa... start defense, bez spoluhracov
1024x768 a uplne vsetko na minimum(maximum o 3fps menej)

cpu 1250Mhz + 7600gs 334/668 = 26fps
cpu 1250Mhz + 7600gs 490/920 = 27fps

cpu 1666Mhz + 7600gs 334/668 = 37fps
cpu 1666Mhz + 7600gs 490/920 = 38fps

cpu 2306Mhz + 7600gs 334/668 = 51fps
cpu 2306Mhz + 7600gs 490/920 = 52fps

vs.

F.E.A.R. Extraction Point
Aftermath (save... narocna scena v kostole, pohlad na vela lavic a okien)
1024x768 a uplne vsetko na minimum

cpu 1250Mhz + 7600gs 334/668 = 28fps
cpu 1250Mhz + 7600gs 490/920 = 38fps

cpu 1666Mhz + 7600gs 334/668 = 29fps
cpu 1666Mhz + 7600gs 490/920 = 41fps

cpu 2306Mhz + 7600gs 334/668 = 29fps
cpu 2306Mhz + 7600gs 490/920 = 41fps

(bezne to vo ferar robi 50-80 a viac fps, ale najdu sa aj taketo brutal narocne useky. chcel som tym len povedat, ze pri inych scenach su tie rozdiely pri pretaktovani grafiky vacsie... 70 vs 105... co je vlastne cca 42%)

tie testy s americas army... uplne to iste plati aj pre medal of honor airborne(unreal 3) ...nech robim s grafikou cokolvek, rozdiel vo vysledku je tak 1-2FPS


hermes3... a prave preto ma zaujimaju vysledky testov len z unreal enginu... pretoze na grafike takmer vobec nezalezi, a vzdy plati... cim silnejsi procesor, tym viac FPS

ale fear engine mam radsej... pretoze nan staci aj stary jednojadrovy 1.5Ghz cpu... koli vacsim FPS staci vymenit len grafiku, co je ovela jednoduchsie ako menit cely socket, a niekedy aj s ramkami a HDDs(vlastne uplne vsetko pokial sme pouzivali sA)
Peters [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-21 15:27:18

To je clanek jak delo:
- 3 screeny ze hry omilane furt dokola uz rok
- 10 grafu ze dvou clanku AnandTechu
- 2 youtube videa, coz umi kazdej blbec (http://www.maxiorel.cz/vlastni-napad-pro-tvorbu-hodnoceneho-webu-nepotrebujete)
- mezito par odstavcu tragickym slohem, jez spise obtezuji
a rozhodne to nesplnuje casti autorskeho zakona o citaci (neco o mire nezbytne nutne apod.)

Je to ještě lacinější než ten článek na PCT, jež vykrádal LegionHardware, hlavně že cizí práce udělá 3,00 PV navíc.

ExtraHardwar.cz a HWmag.cz sice nemají tak pompézní články, ani obecenstvo pod nimi, zato na díla druhých odkazuje aktualitou a prolinky a jako články prezentuje díla svoje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-22 10:52:10
avatar
To je příspěvek jak dělo
na screeenech nevidím nic špatného
grafy jsou z Anandtechu v tom je také smysl článků
no gratuluju že se řadíte mezi nás blbce
tragický sloh? mě se to tak líbí je to můj web tak si založte svůj a publikujte si vlastní sloh ...
autorský zákon plně dodržen, co se týká samotného textu, není to ani zdánlivý překlad originálu, odkud se čerpali grafy je jasně a zřetelně uvedeno ...

nevím o co vám přesně jde, ale tento článek je jen větší aktualita, nic víc nic méně, myslím, že je to daleko lepší pro neanglicky hoovořící, kterých je stále dost ... pro vás jsou tam ty odkazy, takže si rýpejte jak chcete, zůstanu u stejného slohu a tyto články budu dělat i nadále ...
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: unreal ingine vyuziva hlav 2007-10-22 00:11:37
avatar
timi napsal:

hermes3... a prave preto ma zaujimaju vysledky testov len z unreal enginu... pretoze na grafike takmer vobec nezalezi, a vzdy plati... cim silnejsi procesor, tym viac FPS


pekny post, ovsem okud jsou to tve vlastni testy, pak jedina rozumna rada by mela znit ... kasli na rychlost procesoru a poohledni se po grafarne, nikoli tom co se v dnesni dobe uz pro UT 3 engin pouzit moc neda ani v 1024px
teprve potom zacina byt otazka procesoru zajimava a tady zase lze rici jedine - Intel o 4 jadrech na co mozna nejvyssim taktu, nezavisle na graficke karte(ale ta samorejme musi byt alespon mainstream)


dodatek: pri 1xAA/8xAF na 8800GTX a na ruzne taktovanem CPU
Obrázek
timi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-22 12:00:46

hermes3... dik za ten test s cpu(rozny takt cpu)

ale aj tak sa cudujem, ze ta 7600GS pri zmene taktov(gpu/ram) nemala takmer ziadny dopad na FPS, za to zmena taktu cpu(toho jednojadroveho bartona) bola riadne viditelna. hmmm nerozumiem tomu... mozno starsie grafiky nevedia plne vyuzit unreal engin(2,3) a preto sa ich zmena taktu, na FPS takmer neprejavi.

------


http://hwmag.cz/clanek/hardware/unreal-tournament-3-online-rezba/2

Není překvapením, že vliv procesoru je zcela minimální, což jsem si ověřil podtaktováním na 1.8GHz z originální frekvence 2.93GHz. Přetaktování také žádné ovoce nepřineslo.
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-21 23:10:18

Tak nevím, ale tyhlety grafy a testy mi nic neříkají. Nevím na čem se testovalo, žádnej ofic. benchmark jsem nenašel.
Zkusil jsem si to se svým obstarožním jednojádrovým procesorem athlon 3200+ a 8800 GTS 320 a 1GB DDR.
Výsledky ve FRAPSu po 10 minutách intenzivního hraní tý mapy CTF s vozidly při 1280*1024, všechny detaily na maximum a maximální počet botů co se dá nastavit.
minimum je 24 FPS, maximum je 65 FPS a AVG je 39 FPS. Tedy hraní v pohodě.
Nic mě nenutí u této hry kupovat dvoujádrový procesor ani pod WinXP zvětšovat ram. Kdybych obojí CPU+GPU potaktoval, tak už vůbec nevidím nikde problém.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-10-22 10:53:27
avatar
ehmm sestavu máte myslím hned v první kapitole ;) BTW: a co je to oficiální benchmark? ty správný tester zásadně nepoužívá ;)
hermes3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: vykon UT 3 2007-10-22 13:39:30
avatar
timi napsal:
hermes3... dik za ten test s cpu(rozny takt cpu)

ale aj tak sa cudujem, ze ta 7600GS pri zmene taktov(gpu/ram) nemala takmer ziadny dopad na FPS, za to zmena taktu cpu(toho jednojadroveho bartona) bola riadne viditelna. hmmm nerozumiem tomu... mozno starsie grafiky nevedia plne vyuzit unreal engin(2,3) a preto sa ich zmena taktu, na FPS takmer neprejavi.


u GSka se zda byt uzkym hrdlem pamet DDR2=propustnost(pokud tedy nemas zrovna Palita s GDDR3, ale ani ten neni o mnoho lepsi)
ja mel Leadtek 76OOGT Extreme na PCI-e a muzu rici, ze jeho vysledky byly s AMD 64 3800+ a ultra rychlymi Gail pametmi DDR opravdu zajimavejsi
co se tyce Bartona mas kliku na L2 cache(512kB) a jeho vykony by mel byt podobny P-4 HT 2.8GHz, coz na svou dobu byl vyborny procak
rada 7 od Nvidie by mela vyuzivat plne DX 9.0c coz na UT3 engine sice staci, ale projevi se vnitrni "logika" vypoctu, unifikovane vypocetne-logicke jednotky na modernejsich kartach(shadery) to proste umeji efektivneji = rychleji
no a nakonec sbernice AGP v kombinaci s FSB 333MHz a pametmi DDR je take uz k poradnemu vykonu ne uplne dostacujici

takze to vidim jako souhrn faktoru, ktere na poradny "rozjezd" UT3 enginu maji vliv a pretaktovani CPU je tak jediny zpusob trochu malo ziskat, nebot ma slusnou cache a i pameti se lehce zrychli .-)

p.s. na nfsgame hwblogu jsme testovali i na mnohem horsi, ale i lepsi sestave
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 852x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 576x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1029x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1219x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1554x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1374x
Komentářů: 7