Strana 2 z 3
Balení židle není až zas tak obrovské, jako jsem byl zvyklý u herních židlí v minulosti. Je to dáno tím, že je židle o něco víc rozmontovaná. Proto je montáž o trošičku náročnější. Máte zde cca o 4 šrouby navíc. Takže i majitele menších aut nebudou mít problém s jejím naložením na zadní sedačky či menšího kufru.
Krabice je opravdu rozměrná a celkové balení je i celkem těžké. Přece jenom hlavní konstrukce židle je kovová. Po rozbalení je vidět první vrstva, kde se nachází opěradlo. V další vrstvě je železný kříž, do kterého se zasadí kolečka. V další vrstvě je sedák a područky, vše je zabalené buď v igelitu, nebo v bublinkové folii, po krajích jsou pak krabice s příslušenstvím.
Veškeré příslušenství najdete, nechybí ani nástroj pro smontování. Návod je přehledný a jednoduchý. Princip je stejný, jako u většiny podobných židlí, které jsou dnes na trhu.
Jako první jsem tedy osadil dolní část kolečky a do středu osadil hlavní „čep“ na kterém drží samotný sedák. Jak vidíte, vše je kovové.
Další práce byla osadit pod sedák hlavní konstrukci, do které se zasadí píst s kolečky. Opět platí, že jak usazení, židle, tak spodní kříž jsou kovové, tedy žádné laciné plastové díly.
Jakmile se opěrák přidělá z obou stran a šrouby se pořádně dotáhnou, zbývá už pouze zaklapnout plastový kryt, který se zacvakne a dotáhne se šroubkem.
Stejný způsob, který najdete na mnoha jiných židlích.
V balení najdete také polštářek pod hlavu a na bederní páteř. Obojí drží popruhy.
Jak se tedy na židli sedí, paří apod., na to se podíváme v další kapitole.
|