Strana 2 z 4
Balení židle není až zas tak obrovské, jako jsem byl zvyklý u herních židlí v minulosti. Je to dáno tím, že je židle o něco víc rozmontovaná. Proto je montáž o trošičku náročnější. Máte zde cca o 4 šrouby navíc. Takže i majitele menších aut nebudou mít problém s jejím naložením na zadní sedačky či menšího kufru.
Krabice je opravdu rozměrná a celkové balení je i celkem těžké. Přece jenom hlavní konstrukce židle je kovová. Celková váha sestavené židle je 21kg. Po rozbalení je vidět první vrstva, kde se nachází opěradlo. V další vrstvě je železný kříž, do kterého se zasadí kolečka.
V další vrstvě je sedák a područky, vše je zabalené buď v igelitu, nebo v bublinkové folii, po krajích jsou pak krabice s příslušenstvím.
Veškeré příslušenství si samozřejmě vybalte a zkontrolujte, než se pustíte do montáže, bylo by nemilé zjistit, že něco náhodou (nepravděpodobné) chybí.
Jako první jsem tedy osadil dolní část kolečky a do středu osadil hlavní „čep“ na kterém drží samotný sedák.
Další práce byla osadit pod sedák hlavní konstrukci, do které se zasadí píst s kolečky.
Jakmile se opěrák přidělá z obou stran a šrouby se pořádně dotáhnou, zbývá už pouze zaklapnout plastový kryt, který se zacvakne a dotáhne se šroubkem.
V balení najdete také polštářek pod hlavu a pod bederní páteř, oba na páskách a nastavitelné.
Jak se tedy na židli sedí, paří apod.? Na to se podíváme v další kapitole …
|