Strana 2 z 3
Balení židle není až zas tak obrovské, jako jsem byl zvyklý u herních židlí v minulosti. Je to dáno tím, že je židle o něco víc rozmontovaná. Proto je montáž o trošičku náročnější. Máte zde cca o 4 šrouby navíc. Takže i majitele menších aut nebudou mít problém s jejím naložením na zadní sedačky či menšího kufru.
Krabice je opravdu rozměrná a celkové balení je i celkem těžké. Přece jenom hlavní konstrukce židle je kovová. Po rozbalení je vidět první vrstva, kde se nachází železný kříž na kolečka. V další vrstvě opěradlo a pod ním je pak už samotný sedák a područky, vše je zabalené buď v igelitu, nebo v bublinkové folii, po krajích jsou pak krabice s příslušenstvím.
Veškeré příslušenství najdete, nechybí ani nástroj pro smontování. Návod je přehledný a jednoduchý. Princip je stejný, jako u většiny podobných židlí, které jsou dnes na trhu.
Ohledně toho, kolik zhruba času zabere celá montáž, je to něco kolem 20 - 30minut. A zvládne to bez problému jeden člověk. Samozřejmě ve dvou lidech se to montuje o něco lépe.
Jako první jsem tedy osadil dolní část kolečky a do středu osadil hlavní „čep“ na kterém drží samotný sedák. Jak vidíte, vše je kovové.
Další práce byla osadit pod sedák hlavní konstrukci, do které se zasadí píst s kolečky. Opět platí, že jak usazení, židle, tak spodní kříž jsou kovové, tedy žádné laciné plastové díly.
Jakmile se opěrák přidělá z obou stran a šrouby se pořádně dotáhnou, zbývá už pouze zaklapnout plastový kryt, který se zacvakne a dotáhne se šroubkem.
Zde již celá židle osazená i dvěma polštářky. Horní na hlavu se nasazuje velmi lehce, u toho dolního je třeba protáhnout popruhy mezi sedákem a opěradlem a poté je spojit zezadu na židli. Samozřejmě komu obecně tyto opěrky nesednou, není problém provozovat herní židli bez nich.
Jak se tedy na židli sedí, paří apod., na to se podíváme v další kapitole.
|