Používání kamery je velmi jednoduché, stačí pouze přidělat držák na čelní sklo a zaklapnout kameru. Pak stačí jenom zapojit napájení a kamerka je připravena pro záznam.
Kamera se automaticky zapne v momentě, kdy otočíte klíčkem v zapalování. Pokud jde o ovládání, to je velmi jednoduché. V mém případě jsem pouze nastavil 4K rozlišení, zapnul GPS, G-senzor a WDR pro lepší natáčení při více prosvětleném dnu. Ohledně onoho G-senzoru, ten slouží k tomu, že pokud budete mít s autem nehodu, kamera tento záznam uzamkne proti přehrání.
Další velmi šikovná funkce je upozornění na všude přítomné radary hlídající maximální rychlost. Sám jich mám ve svém okolí hned několik. Kamerka na tyto radary upozorňuje cca 100 metru před nimi, takže máte dostatek času zareagovat. Ihned se také změní celkový náhled na displej, kde v jednom dolním rohu vidíte, jaký je zde rychlostní limit a v druhém rohu kolik zrovna jedete. Tento režim se automaticky vypne sám, jakmile opustíte měřený úsek. Další šikovná funkce je noční režim, kdy se vypne display a kamera tak neruší při jízdě.
Ohledně mého testovacího videa, kvalita záznamu je opravdu prvotřídní. Rozhodně se jedná o zcela jiný level, než minule testovaný model Xs, ovšem ten byl také výrazně levnější. Testoval jsem jak 2K režim, tak i 4K a na mém 4K monitorů mi přišel onen dopočítaný režim o něco lepší, počítejte ale s tím, že vám záznam toho vyššího rozlišení na SD kartě zabere více místa.
Proto doporučuji zakoupit maximální možnou kapacitu 128GB. Velmi mě také překvapila stabilizace i na okresce, kde jsem zrovna záznam pořídil. Je zde mnoho nerovností, děr a kamera si s tímto poradila s bravurou. Kamera je vybavena i mikrofonem, umí tedy zaznamenat i zvuk z okolí, kvalita záznamu je však velmi průměrná, neberu to tedy jako stěžejní funkci.