Strana 2 z 3
Balení židle není až zas tak obrovské, jako jsem byl zvyklý u herních židlí v minulosti. Je to dáno tím, že je židle je opravdu kompletně rozmontovaná. Proto je montáž o trošičku náročnější. Máte zde o několik šroubů navíc. Takže i majitele menších aut nebudou mít problém s jejím naložením na zadní sedačky, či menšího kufru.
Co překvapí při prvním vzetí krabice do ruky je váha. Ta je díky dřevěné konstrukci židle překvapivě lehká. Pokud to srovnám s krabicemi například modelů Noblechairs, tohle je tak o 7Kg lehčí, což je při manipulaci celkem poznat. Po rozbalení je vidět první vrstva, kde se nachází železný kříž na kolečka., sedák a krabice s dalšími díly.
Veškeré příslušenství zde samozřejmě najdete, nechybí ani imbusový kříž a křížový šroubovák pro smontování celé židle. Návod je přehledný a jednoduchý. Princip montáže je však o něco odlišný než u ostatních výrobců na trhu.
Ohledně toho kolik zhruba času zabere celá montáž, je to něco kolem 20 - 30minut. A zvládne to bez problému jeden člověk. Samozřejmě ve dvou lidech se to montuje o něco lépe.
Jako první jsem tedy osadil dolní část kolečky a do středu osadil hlavní „čep“ na kterém drží samotný sedák. Bohužel kříž není železný jako u většiny modelů na trhu, ale z tvrzeného plastu. Další práce byla osadit pod sedák hlavní konstrukci, do které se zasadí píst s kolečky. Do této hlavní konstrukce se pak montuje i samotné opěradlo skrze masivní kus plechu do tvaru L.
Co jsem ještě zapomněl zmínit je to, že je nutné přimontovat i samotné područky, většina židlí je má namontované už z továrny, zde bohužel musíte přiložit ruku k dílu.
Zde již celá židle osazená ca připravená k užívání, někoho možná překvapí absence již tradičních dvou polštářků pod hlavu a bedra. Křeslo je navrženo tak, že byste se bez nich měly obejit.
Jak se tedy na židli sedí, paří apod., na to se podíváme v další kapitole.
|