Strana 2 z 3
Balení židle není až zas tak obrovské, jako mají ty dražší a větší modely. Je to dáno tím, že je židle je opravdu kompletně rozmontovaná. Proto je montáž o trošičku náročnější. Máte zde o několik šroubů navíc. Takže i majitele menších aut nebudou mít problém s jejím naložením na zadní sedačky, či menšího kufru.
Co překvapí při prvním vzetí krabice do ruky je váha. Ta je vůči modelu SR500 znatelně nižší. Je to dáno jednoduší konstrukcí sedáku i opěradla, také područky jsou mnohem jednoduší a společně židli ubírají nějaké to kilo. Ovšem dobru zprávou je, že i přes viditelné šetření ponechal výrobce železný kříž na kolečka.
V balení samozřejmě nechybí ani imbusový kříž a křížový šroubovák pro smontování celé židle. Návod je přehledný a jednoduchý. Princip montáže je identický jako u většiny modelů herních židlí na trhu.
Ohledně toho, kolik zhruba času zabere celá montáž, je to něco kolem 20 - 30minut. A zvládne to bez problému jeden člověk. Samozřejmě ve dvou lidech se to montuje o něco lépe.
Jako první jsem tedy osadil dolní část kolečky a do středu osadil hlavní „čep“ na kterém drží samotný sedák. Další práce byla osadit pod sedák hlavní konstrukci, do které se zasadí píst s kolečky. Pak zbývá jenom přimontovat opěradlo, které drží na bocích železná konstrukce, do které se pouze zašroubuje a zakrytuje plastovými kryty.
Co jsem ještě zapomněl zmínit je to, že je nutné přimontovat i samotné područky, většina židlí je má namontované už z továrny, zde bohužel musíte přiložit ruku k dílu.
Zde již celá židle osazená ca připravená k užívání, nechybí ani bederní a hlavový polštářek.
Jak se tedy na židli sedí, paří apod., na to se podíváme v další kapitole.
|