Strana 2 z 4
Balení židle není až zas tak obrovské, jako jsem byl zvyklý u herních židlí, testovaných v minulosti. Je to dáno tím, že je židle o něco víc rozmontovaná. Proto je montáž o trošičku náročnější. Máte zde cca o 4 šrouby navíc. Výhodou ale je, že i majitelé menších aut nebudou mít problém s její naložením na zadní sedačky či menšího kufru.
Krabice je opravdu rozměrná a celkové balení je i celkem těžké. Přece jenom hlavní konstrukce židle je kovová. Celkem váží křeslo více než 20,5kg, balení má přes 23kg. Což je ale dobře z hlediska funkčnosti v praxi.
Po rozbalení je vidět první vrstva, kde se nachází nosná konstrukce pro kolečka.
V další vrstvě je sedák a područky, vše je zabalené buď v igelitu, nebo v bublinkové folii, vlevo nahoře je pak krabice s veškerým příslušenstvím.
Poslední díl na dně krabice je tedy samotný sedák.
Jako první jsem tedy osadil dolní část kolečky a do středu osadil hlavní „čep“ na kterém drží samotný sedák.
Další práce byla osadit pod sedák područky a hlavní konstrukci, do které se zasadí píst s kolečky.
Následující díl je opěrák.
Jakmile se opěrák přidělá z obou stran a šrouby se pořádně dotáhnou, zbývá už pouze zaklapnout plastový kryt, který se zacvakne a dotáhne se šroubkem.
A je hotovo … jaká je tedy v praxi?
|