TEST: Intel Core i7-980X: Jeho excelence, šestijádrové CPU přichází – to nejlepší pro váš PC! Tisk E-mail
Napsal Kristián "Budy" Petráš   
Wednesday, 24 March 2010
Přejít na obsah
TEST: Intel Core i7-980X: Jeho excelence, šestijádrové CPU přichází – to nejlepší pro váš PC!
Core i7-980X: To nej od Intelu
Intel Core i7-980X - Retail Balení a chlazení
Intel Core i7-980X: Testovací sestava
Intel Core i7-980X: Herní testy
Intel Core i7-980X: Výkonové testy
Intel Core i7-980X: Jak na taktování?
Intel Core i7-980X: 4,7GHz se 6ti jádry!
Intel Core i7-980X: Provozní vlastnosti
Intel Core i7-980X: Hodnocení

 

 
  • Intel Core i7-980X: Hodnocení

Konečně po dlouhé době jsme se dočkali nějakého oživení v procesorovém segmentu. Intel předvedl svou vyspělost a jako první ukázal světu desktopový šesti-jádrový procesor podporující x86 instrukce. AMD přijde za pár týdnů se svými méně výkonnými šest-jádry, které nebudou disponovat funkcí HT a díky tomuto od těchto procesorů očekáváme pokoření starších čtyř-jádrových Nehalemu. Na nové six-core architektury Westmere to samozřejmě stačit nebude. Přesto je to pro nás plus, jelikož AMD si nebude moci dovolit držet ceny přehnaně vysoko a to pro nás značí možnost pořízení nového multi-core procesoru za opravdu lidovou cenu. Bojíme se, že zlevnění Core i7 nepřijde, i přesto když jim nové six-core CPU od AMD nakopou v určitých aplikacích "zadnice". Mimo všechny tyhle půtky je ale dnes testovaný Intel Core i7-980X, na který nemá nikdo a nic. Tedy pokud bychom se nepodívali do serverového segmentu, kde AMD uvádí na trh nefalšované dvanáctijádro! Ale serverový trh nás pro domácí PC nemusí zajímat, a minimálně rok tu budeme mít „jen“ ta šestijádra ….  

Zhodnoťme si Core i7 980 Extreme ve všech aspektech. Začněme tím nejpodstatnějším a to jest cena. Procesory řady Extreme nebyly nikdy levnými. Jejich cena byla vždy nasazena na hranici okolo 1000 dolarů, což je již opravdu brutální částka, kterou si za procesor může dovolit dát pouze málo kdo. Přesto je momentální cena dobrá a není to žádný horor, když víte, jak výjimečný a podařený CPU si přinesete domů. Časem se určitě dočkáme i levnějších verzí tohoto procesoru a cena bude nižší. AMD nám zase nabídne za mnohonásobně nižší cenu svou verzi tohoto reálného kroku v navyšování výpočetních jader. A tak kdo touží po upgradu svého "nudného" čtyř-jádrového čipu, tak bude mít z čeho vybírat. Díky aktuálnímu kurzu dolaru vůči koruně se Core i7 980X prodává okolo 23 000 - 24 000Kč. A to je vůči cenám za Extreme verze před pár lety hodně dobrá nabídka. Stačí si vzpomenout, kolik jsme platili za Extrémní verze procesorů Kentsfield na podzim roku 2006. I když cena by mohla být nižší a procesor je určen pouze pro lidi denně pracující s 3D grafikou a dalšími náročnými aplikacemi, tak se neprodává vůbec špatně. Za necelé dva týdny od uvedení se vyprodaly všechny evropské zásoby a celkově po světě si tento procesor domů odneslo téměř na milion spokojených zákazníků. To svědčí o tom, že tyto procesory jsou jednak povedenými a také to že přišli za "pět minut dvanáct". Holt čtyř-jádra jsou již řadu měsíců ohranná a změna po tolika letech je velice vítanou. Teď k výkonu, který jsme si krátce okomentovali a představili jsme vám jakých výsledků je schopen dosáhnout v řádné skupině aplikací.

Na poměry šesti-jádrového CPU nejsou výsledky nijak zázračné, ale to se dalo očekávat. Jelikož spousta aplikací je laděna maximálně pro čtyř-jádrová CPU, většinou spíše jen pro dvě jádra. Tento procesor sice přišel ve vhodnou dobu pro lidi, které již čtyř-jádra nudí, ale v nevhodnou dobu kvůli aplikacím. Dalo by se říci, že předběhl svou dobu, jelikož než se dočkáme solidního počtu aplikací (hlavně herních) kde výkon bude odpovídat počtu jader, tak uběhne nějaký ten čas. My to vidíme tak, že ke konci letošního roku již pro takovéto procesory nalezneme podstatně více uplatnění než dnes. To znamená, že tyto procesory budou vhodnými i pro hráče a ne jen pouze pro profesionály pracující s mnoha objemnými datovými soubory atd. Přesto výkonnostní nárůst, který se ve specifických aplikacích pohybuje od 20% až do 50% není špatný a je odpovídající jeho parametrům.

32nm proces se povedl na jedničku. I když zde máme přítomno o polovinu více výpočetních jader, spotřeba i zahřívání se drží velice blízko 45nm Nehalem CPU. V některých situacích je spotřeba dokonce nižší a to se nám zamlouvá. S nízkými teplotami všech šesti jader a dobrou spotřebou Intel opět dokazuje, kdo je tu dnes pánem a kudy vede cesta. Jestli se každým rokem dočkáme takového razantního zlepšení provozních vlastností, tak nevíme, co budeme za pár let psát do recenzí. Jelikož to nám již slova chvály nebudou stačit. Taktování u 32nm technologie není špatné, ale očekávaní byla vyšší. Máme obavy, že ani s novým 22nm postupem se nebudou dít žádné zázraky a že provoz procesoru chlazeného vzduchem na frekvencích okolo 6GHz bude nedosažitelné. Nechme se překvapit, třeba jsou naše úvahy scestné a nové architektury, které nás v budoucnu čekají, dokážou překvapit. Zpět ale k Core i7 980X. Kousek, který se nám dostal do rukou, je na taktování jako dělaný. Naše zkušenosti s ES čipy nejsou zrovna moc růžové a tak jsme mile překvapeni jakých frekvenci byla naše verze schopna dosáhnout. Jen doufáme, že prodejní verze budou stejně kvalitní a že se nebude opakovat situace jako u Core i7 975. Které podávaly opravdu prach mizerné OC výsledky, a díky tomu bylo z těchto procesorů hodně zákazníků zklamaných. Jestli klasické prodejní verze budou schopny držet krok s naším ES kouskem, tak se tyto procesory stanou opravdovou legendou a zájem o ně poroste do nebeských výšin. 4500MHz uchladitelných BOX chladičem ( nastavený byl na Performance ) je excelentní výsledek, který bychom ani v nejdivočejším snu neočekávali. S nejlepším vzduchových chladičem případně vodním chlazením by neměl být problém tento procesor provozovat na frekvencích okolo 4,7GHz. To se na výkonu vaší sestavy razantně podepíše a nebudeme mít důvod k upgradu dobré dva až tři roky.

Jestli patříte mezi extrémní uživatelé, kteří se honí za frekvencí. Při taktování s dusíkem můžete počítat s frekvencemi okolo 6GHz. Momentální rekordy jsou okolo 6,5GHz. To je na šesti jádrový procesor hodně dobré "skóre". Než si uděláme závěrečné resumé, tak vyslovíme verdikt, pro koho jsou tyto procesory ideální investicí a pro koho vyhozením peněz z okna. Pracujete-li každý den s 3D grafikou, s úpravou fotografii, převodem videa nebo obdobně náročnou činností, tak berte všemi deseti. Vynaložená investice se vám vrátí v ušetřeném čase. Jste-li herní maniaci a vaše PC se skládá z toho nejvýkonnějšího, co je momentálně na trhu dostupné, tak rovněž neváhejte ani minutu a šupejte se nechat zapsat do pořadníku. Vaše sestava se vám odvděčí enormním skórem v 3D Marcích a mírném navýšení výkonu ve hrách při zapřažení v Multi-GPU konfiguraci. Ano i bez tohoto se obejde řádný "pařan", ale už jen pro ten pocit, že vám v PC tiká takový luxus, to za to stojí. To však pouze v případě, že cena procesoru je to poslední, co vás zajímá a nebudete si muset, kvůli jeho pořízení, půl roku jak se říká "rvát od huby". Pro ostatní uživatele, kteří se neřadí mezi tyto "extrémisty" je tento model nezajímavý (hlavně kvůli ceně) a bude lépe vyčkat na levnější six-core bez nálepky Extreme. Případně, co předvede konkurence.

PS: málem bychom zapomněli. Intel pracuje na vlastním herním enginu, který bude dostupný pro širokou vývojářskou obec. Co to pro nás značí? Že se možná brzy dočkáme her, kde konečně využijeme třeba i ty 12 jádrová CPU, co se na nás již pomaloučku ze strany AMD valí.

Core i7-980X je současným vládcem desktopových procesorů. Je to nejvýkonnější desktopový procesor a nesmí chybět v žádném počítači, o kterém se jeho majitel snaží tvrdit, že je výkonný. Poměr cena-výkon mu absolutně nic neříká. Takže pokud se vám Core i7-980X líbí a musíte se ptát, co za něj a zda se vyplatí, není to procesor pro vás a počkejte si na levější šestijádra. Ta se v Q2 2010 objeví od AMD a následovat budou levnější 32nm verze od Intelu, které jsou plánovány na Q3 2010. Core i7-980X nám přináší počátek doby šestijádrové a zvěstuje tak konec doby čtyřjádrové, která nás, technologické nadšence, už trochu nudila. Když však přijde na peníze a využitelnost, bude to běh na delší trať ….  

Za zapůjčení procesoru děkujeme společnosti Intel

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
1adad1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - v 2010-03-24 20:23:26

to chcem avsak moj phenom II x3 mi musi stacit
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 20:34:09
avatar
Mě stačí 2 jádra a když převádím video nebo pracuju s fotkama, tak resetnu kompl a odemknu další 2 :-) jinak hry hraju jen s 2 jádry. Pěkný to kousek do mě sbírky :-D
DD nechceš někdy u vás v redakci uděla extrémní OC? :-), že by jste pořídili dusík :-)
1adad1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - v 2010-03-24 21:06:43

Lenze ja mam cistokrvnu heku.... takze ani kriplave jadro nie je v zalohe
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 22:14:10
avatar
mám 720ku BE a ještě chvíli vydrží

PS: I7 - Krásný kousek za pořádný prachy.
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 23:20:10

Si nemůžu pomoct ale AMD Athlon X2 který už nějaký ten pátek mám mě stal 2 tisíce jede na frekwenci 3,3 Ghz a bohatě mi furt stačí. Nikdo by řekl že to bude brzdit HD5850 ale fakt je že mi jdou hry na max. včetně metra 2033(krom AA a AS :-) ) (grafika ma takty 1 ghz/1280 Mhz. Samozřejmě bych se za quada nezlobil, ale ted mě spíš tlačí zdroj a deska, protože oboje vydava v zátěži dost nebezpečné pískání :-D
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 00:25:22
avatar
To jsou jen cívky.. je to vysokým odběrem zřejmě.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 14:04:44
avatar
jen civky muzou zpusobit nestabilitu. Kdyz se prehreji, tak dojde ke ztrate indukcnosti a dojde ke zvlneni napajeni - ) k nestabilite systemu. Lepsi brat kvalitnejsi vydobky pokud to myslite se stabilitou vazne.
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 20:33:20

Je to spis pro grafiky nebo architekty a nebo pro lidi delajici s renderingem. Pro hrace je to k nicemu :-)
Asi to dost lidi zklame, ale jak pise autor 6 je dnes asi zatim zbytecne pro obycejne hrani a praci.


BTW: Dnes vysly nove Catalysty 10.3 ale bez podpory mobilnich grafik = EPIC FAIL ATI !!! Podpora stoji porad za starou belu!
del42sa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - notebook drivers 2010-03-25 09:27:27

Jak to ? já jsem našel funkční link na instalaci Catalyst 10.3 pro notebooky Odkaz
thomopulus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 15:22:46

Super díky moc, taky jsem byl zklamanej, že na game.amd.com nejsou a ty odtam nefungujou, hned je jdu testnout jestli fungují i na amilo sa3650 s graphics boosterem :-D
neox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 21:05:56
avatar
procesory se prodavaji znacne predimenzovane, horsi je to s grafickyma kartama, kde clovek nema ani na nejlepsi karte na svete sanci rozjet vsechny hry na full, to az tak vzdycky po 2-3 letech. (viz warhead,metro,Stalker)
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .. 2010-03-24 21:14:47
avatar
daj do crossfiru 5970 a mas sancu...
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 23:19:43

Souhlasim. Máme grafiky, které umí D11, ale ejhle nezvladaji na max. s vyhlazovánim ani metro 2033 v D9 :-D
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 21:17:38
avatar
To je ako keď vyšiel Cadillac Sixteen, všetko extrémne len využitie stálo za starú belu Nechápem to rozplývanie sa nad super predraženým procesorom ktorý si kúpi len "exkluzívny" zazobanec ktorý z neho nedostane viac ako 20 percent výkonu, to ako keby som jeho excelenciou nazval Slotu alebo Mečiara. Za dva roky aj tak zostarne ako všetko ostatné a ledva bude držať krok s Fusionom a sandy Brdge.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 06:40:44
avatar
kupit si dnes procesor co bude aj za dva roky vykonnejsi ako bezny mainstream je podla mna velky uspech. Skoda ze stoji viac ako vacsinou slusny pocitac
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 22:10:01
avatar
Osobně mě ten výkon nepřesvědčil.Skore v benchmarku mě nezajímá.V testech to vždycky vypadá dobře,ale jedná se ve většině případů o pár sekund a to nikdo nepozná.Když jsem přecházel z quad core na i7 tak jsem podle testu čekal hodně,ale v reálu jsem žádný přísun nezaznamenal.Při úpravě videa atd. je to o něco rychlejší,ale nic převratného.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 22:21:18
avatar
Tak v testech máš otestovány kratší sekvece, třeba 1-4GB videa, ale když někdo zpracovává HD video 20h denně, tak ty úspory času budou v řádu desítek minut nebo hodin ;)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 22:59:48
avatar
Yep, ten rozdíl po přechodu z 2 jádra na i7 920 byl při konverzi filmů neskutečnej. Místo abych čekal skoro hodinu, tak to mam za pár minut (pravda SSD tomu taky přidá).
jack.k [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 17:49:19

Já bych k tomu snad dodal jednu poznámku. Ať už se jednou někdo konečně zamyslí nad využitím ohromného výpočetního potenciálu grafických karet. Vím, že první vlaštovky se již objevili, ale zatím se to nějak moc nerozšířilo.
Přitom, kdyby se CPU a GPU spojili, bylo by enkódování videa ještě efektivnější.
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 00:15:20
avatar
tak tak, uspora je niekolko h.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 10:24:49
avatar
To je sice krásné,ale kolik z vás zpracovává HD video?Snad jen ti co je ukradnou.Z kamery toho člověk moc nemá a není důvod při dnešních velikostech HDD je ořezávat.U profesionálu je to samozřejmně využitelné.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 11:30:13
avatar
Ježišmarja, když o něčem víš prdlajs, tak snad raději mlč...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 12:07:31
avatar
2 Mojžíšova 20:7 Nevezmeš jména Hospodina Boha svého nadarmo; neboť nenechá bez pomsty Hospodin toho, kdož by bral jméno jeho nadarmo.
- možná se to vztahuje i na Ježíše a Marii "tak snad raději mlč" Pomsta za všechny věřící.

O využití šestijader se nebojte. Programy na pozadí něco sežerou, hry co umějí quad jsou tady taky(ty 2 zbylé jádra dělají úlohy na pozadí aby se ty 4 jádra mohla věnovat jen hře), profi programy co mají klidně 8 a více vláken atd. Stejně se to kvůli ceně dnes vyplatí jen pár lidem a když je někdo nadšenec a má na to, tak mu to snad nebudeme vymlouvat.
PS: Pasiv hezký, větrák je vyloženě ohavná trapnost.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 13:05:06
avatar
Máš pravdu, tak teda "panenko skákavá" - pokud tedy jde o univerzální pannu a ne o pannu Marii... Sakra, čert aby se v tom vyznal...
Proč jsem prudil:
- protože z kamery i foťáku má člověk videa dost a při střihu a následném enkodingu není jader nikdy dost
- full(pure)HD nebo HD je dneska úplně normální i u běžných kamer
- protože i když nebudu stříhat, video pořízené kamerou se vyplatí před uchováním reenkódovat, protože videa z kamer a foťáků mají běžně datový tok 20-70Mb a jsou prostě datově obrovská
- protože i nekradený film si překonvertuju do *.mkv, kdo by se matlal s DVD
- protože profesionálové střihající s FinalCutem, Averem a podobnými softy nebo přímo profi střižnami pracují na tak drahých systémech, že je cena tohoto CPU zanedbatelná
- protože mě vždy rozpláče když bližní vynáší rezolutní resultáty o něčem o čem nemá ani páru a sám ze sebe tak dělá osla (biblického)...
jack.k [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 17:44:53

Musím jen souhlasit. Poluxtrojovo tvrzení bych chápal u pubescenta, který se ohání super drahým telefonkem, co umí natáčet supercool videa.
Žádná videokamera či jiné běžné mobilní záznamové zařízení nemá dostatek výpočetního výkonu, aby dokázal zaznamenávat video v super kvalitě a ještě k tomu komprimované. Výhodou záznamu nekomprimovaného videa je samozřejmě vyšší kvalita, která je neocenitelná v případě následného střihu.
Ale to je zbytečné někomu vysvětlovat.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-26 11:38:45
avatar
A Rimmr zase prudí.Potrefená husa se vždycky ozve.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 12:33:16
avatar
Jen se ti snažil naznačit, že tvůj pohled je trochu omezený. Šestijádra mají spoustu využití. Já ho kupovat nehodlám, s HD videem nepracuji, ale opravdu nevím proč bych měl psát to co ty. To s těma krádežema u uživatelů co něco dělají s HD videem . Se mu nediv.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 14:07:38
avatar
Das est Eso Rimr
Liberát [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-06 10:16:04

Nachystejte mi uzenace, na snidani jsem spatky .
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-24 23:22:42
avatar
Snad AMD nove 6-jadra dobre vyladi, trochu by mohla ist aj spotreba dole tych novych 4-jadier oproti denebu, no a este som zvedavi ako nastavy ceny Thuban-u
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 00:26:17
avatar
No, kdyby se daly i slušně taktovat, tak podle mě 6-core od AMD mohou být velmi slušná konkurence i5 a i7.

On je přece jen rozdíl 4+4HT oproti 6 skutečným.
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 07:17:19

a je velkej rozdil mezi 6 a 6+HT
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 11:09:49

Musim te zklamat, zatim neni....
Zatim jsou optimalizovany na HT testerske aplikace a par specialnich profesionalnich nastroju, tot vse....
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - . 2010-03-25 13:46:57

musim zklamat ja tebe .) nevim kde to zijes ale tam kde je potreba kupa jader tak tam ma i HT uplatneni, ja osobne jen renderuji ale i jen v tom renderingu je HT rapidne znat, ao neni to jako dalsi jadro navic ale rozhodne to neni na skodu .) takze prosim neodpovidejte kdyz nevite .)
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 16:03:55
avatar
6 + 6HT rozdíl bude..

HT přidává jak kde (třeba v distribuovaných výpočtech je to opravdu hodně). Průměrný nejlepší výsledek bude tak kolem 20% výkonu "navrch".. (což ale u i7 znamená, že AMD 6-core bude na stejné frekvenci nejspíše výkonější).

Ovšem 6 + 6HT bude mít pěkně tvrdou konkurenci v 12 jádrovejch AMD. Alespoň v nepřektatovaném stavu. V tom přetaktovaném AMD na 32nm bohužel stačit nemůže..

AMD by mělo zapracovat na troj-kanálovém řadiči, nebo rovnou radši čtyř-kanálovém.
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 21:12:58

No dyt to rikam, ja tu nemelu tlachy o tom ze HT neprinasi zadnej vykon navic, pouze v testerskejch aplikacich, tj kravina HT prinaselo vykon v urcitejch aplikacich VZDY. A ze pouze pro profesionalni programy ? co si podstavuje pan madmax jako profisionalni program ? Pro renderingy, a celkove narocne vypocty kde jsou proste zapotrebi jadra HT VZDY prinaselo nejakej kus vykonu navic. Ja nevim proc vo tom melou vubec lidi kteri vo tom vi prdv viz mad max. Staci se podivatna testy napr na pct kde ty procesory testujou v realnych aplikacich i renderingu. K cemuz jsou tyto procesory bezesporu urcene. Tu mateakorat tak testy ze syntetickejch aplikaci ktere o realnemvykonu reknou naproste prd...
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 00:28:16
avatar
no proste extremni reseni, uvidime jak to dopadne v porovnani se sixcore od AMD,.. preci jen,... Proc + zakl 8+3k a 23+6k je rozdil
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 00:54:43
avatar
Ja se svim pretaktovanym Q6600 zatim pockam - aktualni plan je upgrade pristi rok na 8 jadrovi Sandy Bridge (Q2 2011).

Ale stejne by se mi tenhle mazlik libil uz jen kvuli F@H
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 07:40:48
avatar
Myslim že tam mate chybu GTA 4 nie je DX10 hra.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 17:56:07

Engine od Intelu? Moc bych se nedivil kdyby si na hrách postavených na takovém enginu vylomily procesory od AMD zuby.

Nechci vyvolat flame tak mě nekamenujte.
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-25 19:54:57
avatar
Tak pro takové procíky budou SSD či disky v RAIDu nutnost aby je vůbec stíhaly krmit Sice s obyč jedním bude výkon taky znát ale u výkonného SSD či dvou a lépe čtyř disku v RAIDu 0 to bude teprv nářez
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 95x
Komentářů: 0
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 94x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 804x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1142x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1456x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1309x
Komentářů: 6