TEST: Intel HASWELL jde do akce - procesory Core i7-4770K a Core i5-4670K v testu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Čtvrtek, 13 červen 2013
Přejít na obsah
TEST: Intel HASWELL jde do akce - procesory Core i7-4770K a Core i5-4670K v testu
Intel HASWELL v kostce
Gigabyte Z87X-UD3H - nové čipsety a patice LGA 1150
Testy a testovací sestava
CineBench R11.5 - MultiCPU
3DMark11 - 720p "CPU" test
7-Zip (AES-256) - komprimace dat
POV-Ray 3.7 - Rendering CPU
x264HD - Převod videa
TruCrypt 7.0a (AES) -
Herní testy - v praxi v 1080p
Spotřeba a taktování
Hodnocení výkonu, ceny a poměru cena-výkon
Závěr a hodnocení

 

 

  • Závěr a hodnocení

Jsou tací, který říkají, že mezi HASWELL procesory a předchozími Ivy Bridge modely jsou nicotné a zanedbatelné rozdíly. Nesouhlasíme. Ano, naměříte minimální rozdíly, pokud používáte neoptimalizované staré aplikace, nebo staré verze aplikací. Pokud ale použijete nové verze aplikací, které mají podporu moderních instrukčních sad a více jader, zjistíte, že Intel udělal v mnoha případě poměrně velký výkonový skok s HASWELLem, aniž by zvýšil frekvenci CPU apod.

Asi jste si všimli, že jsme z testování vynechali integrovanou grafiku. Je to proto, že nás nikoho u desktopového CPU za 5000 - 8000 korun integrovaná grafika prostě nezajímá, protože ji nikdo nebude používat. Navíc jak férové a vypovídající by bylo srovnání s konkurenčními APU procesory od AMD, kde nejdražší model s grafikou stojí jen kolem 3000 korun? Zkrátka na srovnání grafik si počkáme, až Intel vydá Core i3 procesory, tedy konkurenci APU čipům AMD, kde je už slušná šance, že uživatelé budou tu integrovanou grafiku používat.

  • Hodnocení Intel Core i7-4770K

Nejvýkonnější "mainstreamový" procesor na trhu, který nemá ze strany AMD konkurenci. Nicméně skoro 8000 korun je hodně peněz a buďme upřímní, mainstreamová cena to již není. Je také otázka, zda si ten, kdo má tolik peněz, nepořídí raději skutečně high endovou platformu LGA 2011, kam lze nacpat podstatně výkonnější čip, než jaký kdy LGA 1150 dostane.

Jinak v základu je Core i7-4770K zatraceně výkonný a současně úsporný CPU, který v optimalizovaných aplikacích vykazuje i slušný nárůst výkonu proti předchůdci Ivy Bridge.

  • Hodnocení Core i5-4670K

Buďme objektivní. Tohle se moc nepovedlo. Jedinou viditelnou výhodou tohoto CPU je jeho nízká spotřeba. V ostatních ohledech je spíše zklamáním. Nárůst výkonu proti Ivy Bridge je menší než u Core i7 verzí, ale to by nebylo to nejhorší. Problém je, že v aktuálních verzích optimalizovaných aplikací se výrazně zlepšil výkon konkurence. Takže AMD FX-8350, který je stejně jako K verze Core i5/7 procesorů výrobcem odemčen pro OC, stojí o skoro 1000 korun méně, a je jednoznačně výkonnější ve většině případech. Core i5 mu stačí jen ve hrách, ale je otázka velmi blízké budoucnosti, kdy optimalizace pro více jader a další, dorazí i do her. Navíc FX v některých případech i dokáže dotáhnout i výkon Core i7, což Core i5 nikdy už z principu dokázat nemůže.

Poměr cena-výkon je tak velmi špatný a výkonnější AMD s FX-8350 vás i s kvalitnější a vybavenější deskou vyjde levněji, než Intel Core i5-3570K s méně vybavenou a levnější deskou. To se prostě nedá nijak omluvit. Ano, existují levnější Core i5 procesory, ale ty nejsou odemčené pro OC jako je FX a hlavně jsou pomalejší a buď stejně drahé, nebo i dražší než co stojí FX-8000.

  • Závěr

 HASWELL nabízí velmi zajímavé zlepšení v moderních náročných aplikacích využívající nových instrukcí. Problém je, že konkurence je umí perfektně používat také. Intel evidentně trochu spoléhá na to, že AMD si zkazilo u zákazníků pověst FX procesorů jejich první generací a uživatelé nevědí, jak moc se situace za skoro 3 roky změnila. Nicméně při vydání FX procesorů jsme to jasně říkali. AMD prostě udělalo obří skok a modulární architekturu FX procesorů udělalo s ohledem na budoucí aplikace využívající perfektně vícejader, nové architektury CPU a nových instrukčních sad. Tehdy tyto věci mělo bohužel minimum aplikací, dnes už jsou mnohem běžnější a výkon FX procesorů (za tu dobu ještě vylepšených), tomu dnes jednoduše odpovídá a musí se s nimi rozhodně počítat.

Dnes už tak pouze 4jádrové Core i5 jednoduše na výkon 8jádrového FX-8000 obecně ve většině případech nestačí. A to je problém, protože cena nejdražšího FX-8000 je stejná, jako nejlevnějšího Core i5 HASWELL procesoru. Jenže výkonem i to nejrychlejší Core i5 na FX-8000 ve většině aplikací, kde na tom záleží, nestačí. Je to věc souboje 8 jader vs 4 jádra. Výjimkou jsou stále stávající hry, které více jader než 4 většinou nepoužívají a tam je Core i5 o malý kousek vpředu, ale rozdíl je v běžných rozlišeních 1080p, 1440p, 1600p pro uživatele zanedbatelný. Jenže nová generace her se blíží a optimalizace her na 8 jader bude standardem a nutností (vzhledem k Jaguar 8jádrům CPU AMD v nových konzolích). Jedinou skutečně znatelnou výhodou Core i5 procesorů je nižší spotřeba, ovšem to prostě nevyváží ten obrovský cenový rozdíl, který ještě zvětšuje fakt, že stejně kvalitní a stejně vybavená deska stejné série od stejného výrobce, je pro Intel výrazně dražší než pro AMD platformu. Celá Core i5 série by nutně potřebovala plošné snížení cen o nějakých 600-800 korun. Do té doby je nový Core i5-4670K HASWELL sice slušně výkonný CPU s nízkou spotřebou, ale za danou cenu CPU i celé platformy není zdaleka nejlákavější nabídkou v okolí.

Pokud jde o Core i7-4770K, to je stále jasně výkonnější než FX-8000 série procesorů od AMD, ale nelze tvrdit, že cenový rozdíl odpovídá výkonovému rozdílu. Až příliš často v opravdu náročných aplikacích, kde výkonný CPU skutečně něco znamená, dýchá levný FX-8350 na záda Core i7čkám HASWELL, přičemž rozdíl cen je bez tisícovky dvojnásobný! Ale budiž, za výkon se prostě platí a ve hrách je stále o něco výkonnější také. Výkon HASWELL novinky je tedy parádní, příjemně překvapuje i vyšším výkonem proti předchůdci, takže se vylepšení Intelu ukázala funkční a ozdobou mu je i velmi slušná spotřeba-efektivita. Otázkou je, zda si prostě za ty peníze rovnou nepořídit opravdovou high end platformu X79, což říkám jako její majitel - základní desky stojí podobně, 4kanálový řadič je výhodou a 6 jádrové CPU jsou jiná liga (byť o dalších pár tisíc dražší), ale s výhledem na další upgrade.

HASWELL je podle našeho názoru mnohem větším posunem, než byl Ivy Bridge proti Sandy Bridge a jeho zlepšení jsou více než logicky směřovaná předně na mobilní segment a využití instrukčních sad, kde je zjevně velký potenciál výkonu s minimálními nároky na samotných CPU. Brzy si otestujeme i nějakou mobilní verzi, kde nás už bude zajímat i výkon integrované grafiky, který by měla udělat největší pokrok v rámci této nové generace čipů proti předchůdcům.

"Core i7 zůstává nejvýkonnějším mainstreamovým procesorem, HASWELL nabízí proti Ivy Bridge zajímavá zlepšení efektivity a výkonu díky vylepšením instrukčních sad v moderních aplikacích."

 Brzy se podíváme na recenze zajímavých základních desek pro Intel HASWELL procesory.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 12:00:31
avatar
Já osobně bych neawardoval desktop verzi. Mobilní možná ano, desktop rozhodně ne. Stačí se podívat na poměr cena/výkon. Horší to snad už být nemohlo. Samozřejmě komu nevadí cena, tak tohle může zanedbat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 12:06:50
avatar
proč? To core i7 má parádní výkon a s těmi optimalizacemi instrukcí velice slušný nárůst proti IvyB, kde na tom záleží. Ano poměr cena-výkon je hrozný i to OC není moc dobré, ale je je to pořád nejvýkonnější mainstream CPU, má výbornou spotřebu a ta zlepšení se nám také zdají dostatečná (s přihlédnutím k tomu, že Intel pracoval hlavně na GPU) ... ocenení si tedy zalsouží ...

neudělujeme mu ocenění za výhodnost ani naše nejvyšší ocenění, jen doporučující ocenění za obecně vysoký-nejvyšší výkon v kategorii a slušný pokrok v rámci evoluce ;)
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 19:07:41
avatar
Nazvěme to "syndrom recenzent". Prosím nebrat osobně, je to běžné u všech recenzentů, takže spíše nemoc z povolání. To je tak když Vám projde rukama moře zapůjčeného hardwaru, tak recenzenti na cenu a tedy i poměr výkon/cena buď neberou ohledy vůbec nebo tohle zohledňují až na posledním místě. Naopak výkon je u recenzenta pochopitelně na prvním místě. Chápeme, recenzent je obvykle hi-tech nadšenec, ale vzhledem k ceně to prostě dobré není. Spotřebitel naopak na cenu hledí, když ne na prvním, tak na druhém místě určitě. Tohle není jen můj názor, ale na řadě webů prostě haswell ocenění oprávněně nedostal. Jinak recenze je pěkná
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 19:55:14
avatar
nám se ale ta Core i7 opravdu líbí, i když je děsně nevýhodná a už bychom spíše sáhli po X79 (ještě nevýhodnější) ... ale ten výkon Haswell Core i7 je prostě skvělý a spotřeba taky - za to jsme mu ocenění dali.

O tom, jak je na tom s výhodností jsme napsali ale také si myslím dost
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-14 12:15:37

Hm? Ja nvm. podle mě jsou fail ivy i haswle. Mam i5 2500K na 5,1 GHz pod noctuou DH14 a upřímně mi přijde naprosto zbytečné přecházet na haswell o to větší hovadina je to z ivy bridge. Úprímně řečeno nevěřím že existuje hra, kde by 4,5 GHz dokázal mít půrměrný FPS větší než můj sandy bridge 5,1 GHz. Na spotřebu v desktopu kašlu. Intel už 3 roky přešlapuje na místě , protože ho nic netlačí, ale odemě peníze neuvidí, dokud nebude mít v této cenové kategorii nějaké 6-8 jádro, pak začnu uvažovat o upgrade, z mého pohledu je to už 3 roky stejný procesor s větší cenovkou, pamatuju si že i7 2600k stál 5800 kč a do dnes není nahrazen a prodává se po 3 letech za 8K, jsem docela znechucen politkou intelu, takže asi tak no....

V tomto případě souhlasím s MACHINOu, co se týče procesorové části, tak nové procesory nemají nárok na ocenění, nepřináší skoro žádný výkon navíc, žádné novinky, a je to podle mě jen předražený refresh. Kdybych to hodnotil nezávisle a nevěděl kdo to píše, suveréně bych řekl že si to ocenění intel u recenzenta zakoupil a nikdo by mě nepřesvědčil o opaku, ale čtu DD protože jsem přesvědčen že autor není placený recenzent.

Edit: Intel opět usíná v x86 segmentu, mam docela naději že ho AMD zase brzo předběhne.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-14 16:34:44
avatar
navíc máte na tom Sandy bridge lepší pastu mezi jádrem a headspreaderem
Anonymní  - pasta 2013-06-25 02:35:19

Ta pasta podľa mňa je to dosť zvláštny spôsob brzdiť "taktovanie alebo chladenie" .Čo je motívom vie len Intel sam .Mne to nepríde vôbec múdre
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TECHNICKÁ 2013-06-13 13:04:58

i5 4670 neumí 8 vláken ale jen 4 ;) (je to uvedeno v grafu s celkovými výkony)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 13:05:32
avatar
jj jasně ... sorry je tam překlep
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 13:19:10

V pohodě, já to vím, ale s překlepem nebyla tabulka perfektní + nebylo vidět, proč oproti 4770 ztrácí tolik v aplikačním výkonu, když na hry je stejně dobrý.

Jinak se mi celkem dost nelíbí prasárna, že K-procesory neumí virtualizaci. Za tohle bych intelu nakopal zadek.

A ještě detail, kde seberu pětiletou záruku na sabertooth desky? V eschopech vidím jen tříletou. (Přitom jeden z prvních sabertoothů co jsme kupoval tu pětiletou z eshopu měl)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 13:25:13
avatar
5 let dává výrobce .... některé shopy to uvádí, některé ne, ale výrobce dává 5 let a máš ji na to. ASUS má i servisní středisko v ČR, takže by rozhodně neměl být problém s uplatněním, i když si nedovedu rozbitou SaberTooth ani představit
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 13:38:03

Sabertooth desky:
990FX - 5 let
z77 - 3 roky
z87 - 3 roky
X79 - 5 let (některé eshopy včetně asbisu už uvádí jen 3 roky)

O pětileté záruce se sice na stránkách výrobce dočíst lze, ale je tam nepříjemná hvězdička, že se to řídí místními standardy (což bude obchodní zákoník, a ten říká, že platí co je psáno na smlouvě).

Takže bych těch pět let v českých podmínkách nebral jako jistotu.
Kalidasa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 8vláknové hry 2013-06-13 13:33:14

"Jenže nová generace her se blíží a optimalizace her na 8 jader bude standardem a nutností."

Nějaké příklady?
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 15:22:18
avatar
ked som sa rozhodoval medzi FX8150 a 3570k tak sa naslo par ludi kt. hovorily ze ak by na AMD bolo vsetko optim. a aplikacie a hry by vyuzivaly 8 jadier tak by tie "orezane" 4jadra od Intelu nemali sancu. Nebudem si snad kupovat CPU s tim ze MOZNO za niekolko rokov uz bude jeho vykon lepsie vyuzity. X64 je tu uz tiez nejaky tyden a aplikacii je stale malo.

Citace:
Rozdíly jsou ohromné a AMD platforma je díky výrazně nižším cenám desek výrazně výhodnější v každém ohledu. Problém to představuje hlavně pro Core i5 model, který nejen, že výkonově nedokáže konkurenční procesor FX-8350 překonat, ale je navíc výrazně dražší a dražší jsou pro něj i desky.

To ze AMD ma lepsi pomer ceny/vykon skoro vsade, uz neni nejaky ten rok pravda. A hlave ak sa porovnava AMD FX8... vs Intel I5
A ak by mal byt fx8350 vykonejsi ako 3570k tak by musel mat vykon vyssi o 25-30% ako fx8150, co pochybujem
A to ze Haswell oproti IB nepriniesol skoro nic tak to je chyba skorej konkurencie, kt. je slaba. Keby bola lepsia konkurencia tak by Intel take CPU ani nevydal. A este ked som na jesen kupoval 3570k sak som vedel ze na jar tu bude Haswell ale ze ten rozdiel bude taky slaby to som necakal.Aspon nelutujem
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 13:42:42

Měl jsem vyhlídnutou i7-4770k, ale při pohledu na cenu a herní výkon i5-4670 jsem ji zavrhl. A když koukám na 4670, tak mi přijde lepší fx-8350.

Už hodně dlouho jsem nebyl tak nerozhodný. Asi ještě počkám... (sice nevím na co, ale i7-920 bude muset ještě chvíli vydržet. )
Imhotep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 21:01:59

Jestli ti rozdil vykonu 40% mezi 4670k a 8350 pripada malo...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 21:41:25
avatar
40%????? kde proboha???
Imhotep [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-14 05:49:06

ve hrach a pokud hraje tanky tak bych nad AMD vubec neuvazoval
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-14 09:11:23
avatar
ale prosimtě i náš test jasně ukazuje, že rozdíly mezi výkonnými procesory se 4jádry + jsou minimální ....

Za to, že je WoT blbě optimalizované výrobce CPU nemůže, ale zer zkušenosti ti mohu říci, že si s WoT AMD FX poradí levou zadní. A kromě toho neoptimalizovanost WoT nebude trvat večně a spousta her dnes získává optimalizace pro více jader a cenový rozcíl mezi Core i a FX-8350 rozhodně neopdovídá tomu rozdílu ....
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-14 12:51:25

Hm, to dřív bude WoT 2 než dostane podporu více jader, o problému single thread enginu se ví a studio ho nemá zájem řešit.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-14 13:24:08
avatar
ale už ho řeší, neboj
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-14 16:38:02
avatar
Wow neboli letadla od wargamingu už pordporu mají. Vzhledem k tomu, že je to stejný engine jako na Wot, tak se to jen dodělá
Anonymní  2013-06-25 02:39:15

To je tu toľko tankistov?
Revansch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 15:39:23
avatar
Ten výkon je stále si myslím, viac než obrovský a nevyužitý. Iste, niektoré app to dokážu, ale drtivá väčšina nie. Ja mám stále svoj i7-870 a nemôžem si sťažovať. Meniť procesor si myslím, má zmysel tak u serverov, alebo ozaj nejakých výpočtárov, kde ten výkon treba. Skôr si myslím, sú to len také "revízie" akoby, kde sa stále len niečo upravuje . Jediné, čo treba na PC meniť, ak to ostatné neodíde pod kytky, je grafická karta. Hovorím samozrejme o desktope .

Notebooky, tam kde sa šetrí každý mikrometer, tam to zmysel určite má, ale zase, hlavne grafická stránka .

Osobne si myslím, je to zase posun vpred...o rok bude zase niečo nové tak som zvedavý .
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 18:24:43

Presne ako píšeš DD, keď výkonné CPU tak v X79 platforme. Kúpil som pred rokom a pol Intel Core i7-3930K a stále je a bude výkonu dosť.
Pupik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-05 10:10:03
avatar
DD jakej chladič bys dal na Core i7-4770K? Půjde na to dát GELID Solution Tranquillo rev. 2? Pak by mohlo jít Scythe 3100 Mugen 3 Rev.B nebo novinka Scythe 4000 Mugen 4.
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-21 13:46:31
avatar
spotreba len 55w v klude? tak to idem do toho
jilibich [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nevyrovnaný test. 2013-10-06 05:31:30

Měl bych jednu výtku k testu. Chybí v něm test ve fotografických aplikacích (Photoshop, Zoner, Autopano apod.), právě tady dostává AMD na frak na plné čáře. Důvodem je výrazně slabší výkon na jádro a pomalejší paměťový systém AMD, Intel i5 4570K je zde výkonnější o celou třetinu než FX-8350. Haswell má několik nevýhod, jednak skok je to menší než mezi Nehalem architekturou a Sandy Bridge, spíše jde o inovace než novou generaci a taky se ukazuje, že není dobře řešený rozvod tepla a 22nm architektura není dost odladěná, zahřívání je hodně vysoké, taktování slabé. Doufejme, že zmenšení tranzistorů povede ke zvýšení výkonu a hlavně snížení tepelného odpadu. Intel zbytečně zhatil lepší chlazení nesmyslně nekvalitní pastou mezi rozvodníkem a jádrem, která se nedá vyměnit bez ztráty záruky. Je to velká škoda.

AMD FX-8350 je jasně lepší volbou na video, šifrování a vícevláknové operace, Intel díky vyššímu výkonu na jádro vede hlavně v programem, které nedokáží využít více jak 4 jádra najednou. Pokud však je podpora více než 4 jader, i5 se začne ztrácet a i7 s FX-8350 proti němu hodně povyskočí, Intel také zachraňuje vyšší výkon pamětí a hovoří pro něj taky celkově lepší spotřeba architektury jako takové, AMD však jasně vyhrává cenou, sice ztrácí, ale 8 jader je 8 jader a čím více aplikací bude optimalizovaných pro ně, tím lépe si povede. Mrzí mne jen velmi slabý výkon u programů na fotky, kde rychlejší práce s pamětí a lepší výkon na jádro AMD nezvládlo. Taky AMD při zátěži výrazně více žere. Při troše štěstí se dá s FX-8320 udělat nejvíce muziky za 3500 Kč, oproti FX-8350 se ušetří 1 000 Kč a oproti i5-4670K pak celé 2 000 Kč, navíc Haswell s odemčeným násobičem nepodporuje virtualizace. Intel ho vysokou cenou docela zabíjí a i7 je tak už příliš drahá, při běžné práci je totiž jen o asi 10-15 procent výkonnější než i7 a rozdíl se projeví až při vícevláknových úlohách, kde odskočí klidně i o třetinu, avšak 2 000 Kč rozdíl v ceně není malý, aby ospravedlnil nárust výkonu v průměru o 15 procent.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-29 15:27:14
avatar
pokud je aplikace dobře udělaná, tak má vícejádro výhodu a užitek i ve fotoaplikací Photoshop nevyjímaje. Jiank v testu máš dva rendery ....
anvil [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Virtualizace 2013-10-29 20:41:33
avatar
Proč tady všichni, včetně ddworldu píšete že intel nepodporuje virtualizaci na káčkových cpu? Na stránce Intelu je jasně napsané že Haswel podporuje virtualizaci!

Kód:
http://ark.intel.com/products/virtualizationtechnology
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-10-29 20:52:59
avatar
Oni mají VT-x ale nemají VT-d ... sorry je to trochu zmatené
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 365x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 241x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 839x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Úterý, 12 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1155x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Pondělí, 11 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1469x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Pátek, 08 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1315x
Komentářů: 6