Strana 4 z 5 Hry jsou záležitostí jak procesorů, tak hlavně grafických karet. V případě našeho stroje jsme použili grafiku ASUS ATI Radeon HD 4870 X2, která rozhodně dokáže CPU zaměstnat. 
V současné době se také objevuje řada her, které jsou optimalizovány pro 2 a více jader. 
Jak vidíte, záleží na tom, jak moc je hra závislá na CPU a tedy na zvýšení jeho frekvence. Nutno ale říci, že i tak jsou rozdíly doslova na hranici měřitelnosti a TurboBoost má v běžných rozlišeních 1920x1200 v současných pro vícejádra optimalizovaných her, poměrně malý přínos. Zvýšení frekvence je zkrátka na 2-4 jádrech proti základu příliš malé, aby to udělalo dnes nějaký větší zásah. Ale i tak zde je vidět, že zvýšení frekvence přinese vyšší výkon, i když zrovna u her je přínos Turbo Boost dost malý.
|