TEST: ACER ASPIRE REVO R3600 – minipočítač s NVIDIA ION a Intel ATOM v důkladném testu Tisk E-mail
Napsal Lukáš "Zabi" Provazník a Jan "DD" Stach   
Úterý, 28 červenec 2009
Přejít na obsah
TEST: ACER ASPIRE REVO R3600 – minipočítač s NVIDIA ION a Intel ATOM v důkladném testu
ACER Aspire REVO R3600 - bohaté balení
ACER Aspire REVO R3600 - design a provedeni
ACER Aspire REVO R3600 - klávesnice a my
ACER Aspire REVO R3600 - Hardware a výkon
ACER Aspire REVO R3600 - Video, multimédia a ostatní
ACER Aspire REVO R3600 - Hry
ACER Aspire REVO R3600 - Dojmy a hodnoceni

 

 

 

 

 

  • ACER Aspire REVO R3600 – Dojmy a hodnocení

A dostáváme se na závěr poměrně obsáhlého testu. Na ION jsme ale byli hodně zvědaví, hlavně na to, zda přináší skutečně něco navíc proti klasickému Intel + Intel. Máme více než hodně praktických poznatků a můžeme to zhodnotit …

HLUK: jak je vidět z fotek se sejmutým krytem o chlazení se stará klasický notebookový ventilátor. Tomu také odpovídal vydávaný hluk, při postaveném počítači vedle monitoru byl hluk slyšitelný, ale nepřekračoval rozumnou mez.

SPOTŘEBA: Silnou stránkou, kterou se výrobce chlubí, je nízká spotřeba PC. Ta svými cca 30W ani zdaleka nevyužívá potenciál dodávaného 65W zdroje a nestrhne Váš elektroměr ani při provozu 24/7… nutno avšak připočítat spotřebu zobrazovacího zařízení. Spotřeba je ale také bohužel úměrná celkově nízkému výkonu, který jsou ATOM a Ion schopni nabídnout. Ve srovnání s netbooky a integrovanými grafikami Intel si ale na poměry těchto platforem žádá ION o pár W více …

  • Hodnocení

V první řadě jsme přemýšleli o tom, komu a k čemu je vlastně tenhle počítač určen. Podle výrobce (ACER) je určen jako ideální osobní počítač pro každodenní vyhledávání informací na internetu, běžnou práci, chatování, prohlížení fotek, poslech hudby, sledování vide a prý i na hraní her.

Jak je to s hrami, jsme si již řekli. Hraní her ano, ale ne těch běžných klasických nových 3D. Na ty výkon REVO (ION + ATOM) opravdu nemá a herní počítač rozhodně není. Všechno ostatní pak ano. Jenže některé ty činnosti jsou dost na hraně. Všechno to souvisí hlavně s tím, že nechápeme, proč musí být stolní počítač kterým i REVO je, takhle malý! U netbooků je to jasné, u nettopů je to ale jednoznačně pitomost. Kdyby bylo REVO 3x větší, našlo by se v něm místo pro mechaniku, kterou u počítače pro běžné použití a do obýváku určitě využijeme. Našlo by se v něm i míst pro TV kartu, která by také využití našla. Nemluvě o tom, že by se tam dala osadit i pořádná zvuková karta, protože to integrované chrastítko na kvalitní poslech hudby z pořádných reproduktorů opravdu nestačí. A to ani nemluvíme o tom, že by se do větší bedny vešla klasická mATX základní deska s klasickým dvoujádrovým CPU za 1500 korun, ať už Intel E5300/6300 nebo AMD ATHLON II X2 240/250, které sice budou mít jako celek tak 2-3x větší spotřebu než spojení ATOM+ION, ale výkonově budou 5x jinde, mnohem použitelnější a cenově si nemyslím, že tam bude nějaký velký rozdíl. Zatímco u mobilních počítačů i netbooků chápeme posedlost malými rozměry a nízkou spotřebou i za cenu ústupků ve výkonu a použitelnosti, u nettopů a domácích počítačů, které nikam nikdo nosit nebude, jsou zbytečně malé rozměry, a od toho se odvíjející věci, na škodu. To ale rozhodně není jen problém ACER Revo, ale obecně netbooků a možná také odpověď na otázku, proč se tento segment počítačů netěší nějakému velkému zájmu zákazníků. Zkrátka malý a designově zajímavý ACER REVO působí moc hezky, ale proč musí být až tak malý, když ho stejně nikam nosit nebudeme?

Zmínit se musíme i o klávesnici a myši, které považujeme v dodaném provedení za poněkud zbytečné až obtížně využitelné. Jedinou smysluplnou volbou jako ovládacích periferií k tomuto počítači je bezdrátová myš a klávesnice.

Pokud se jedná o samotný NVIDIA ION čipset a jeho přínos proti běžným integrovaným grafikám Intel, na které jsme ve spojení s ATOMem zvyklí, tak ano, NVIDIA je celkově výkonnější a funkčnější. Jenže jakýkoliv náznak vyššího výkonu spolehlivě zabije procesor ATOM, v našem případě navíc jednojádrový. O nějakém herním výkonu, natož o použitelném herním výkonu nemůže být ve spojením podobným procesorem ani řeč. ION pak může vyniknout jen tam, kde jsou aplikace akcelerovány přes integrovanou grafiku 9400M. A to je zejména HD video. Ano REVO zvládne přehrát i 1080p videem, ale musíte mu k tomu udělat podmínky, což bohužel stále není tak jednoduché a myslím, že běžný BFU uživatel s tím bude mít pořád dost problém. Každopádně, pokud ty podmínky má, pak není ani 1080p HD video problém. Stejně tak je tu několik aplikací akcelerovaných přes CUDA, či grafiku obecně, ale některé zvládne i Intel grafika. Tím přínos ION končí. ION je totiž proti Intel+Intel výrobně dražší a to zhruba o 50-60 dolarů (na koncové ceně přístroje to dělá minimálně 1000 korun). Většina běžných aplikací je pak závislá na výkonu procesoru, pamětí a disku a v tomto ohledu je to prostě ATOM platforma, tedy úplný základ a o vysokém aplikačním výkonu se určitě nedá hovořit. ACER navíc rozhodně neudělal dobře a jednojádrový ATOM ve spojení s Vista home premium rozhodně není to pravé ořechové …

Než ale ACER REVO odsoudíte, řeknu vám tohle. Dnes testovaná verze je vůbec první verze REVO na trhu a troufám si říci, že ACER s ní šlápl trochu vedle. Jednojádrový ATOM 230 je opravdu velká brzda pro zbytek konfigurace. Dobrou zprávou je, že na trh je uvedena další verze, která je již vybavena dvoujádrovým procesorem ATOM 330 a také větším 320 – 500GB diskem. Zatímco dnes testovaná verze s jednojádrem a 160GB diskem vyjde na 8600 korun s DPH, cena dvoujádrové verze s 320GB bude zhruba 10 600 korun. Jsem přesvědčen o tom, že dvoujádrová verze by už byla u mnoha aplikací, které jsou pro dvoujádra optimalizována (včetně samotného Windows Vista) daleko použitelnější. Kromě toho ale také existuje v podobném provedení verze čistě na Intel platformě, která má rychlejší jednojádrový procesor a je o nějakou tu tisícikorunu levnější.

  • Závěr

V současné podobě je ACER Aspire REVO poměrně dost zajímavý, ale zdaleka ne dokonalý. Pěkný design a kvalitní zpracování a solidní výbava je určitě klad, podle nás ale nejsou klad celkově malé rozměry, protože u stolního a domácího počítače jsou k ničemu a v tomto případě jednoznačně sráží funkčnost a možnosti rozšíření, výbavy i výkonu. Drátová klávesnice a myš s délkou kabelu 1m jsou u tohoto počítače spíše k naštvání než k používání a velikostně i komfortem jsou evidentně inspirovány netbooky, ale proč tohle nutit používat uživatele v pohodlí domova? Pokud jde o největší zápor, tak tím je jednojádrový procesor ATOM 230. Sám o sobě není moc výkonný, když mu navíc naložíte OS Vista HP, na pozadí pustíte příšerný antivirák mcFee, tak ho ubijete. Na poměry netbookových integrovaných grafik pak velmi dobrá GF 9400M nemůže ve spojení s tímto procesorem nic moc kloudného předvést. Nepotěší absence optické mechaniky, televizní karty ani dalších záležitostí, které by REVO předurčovali pro ideální nasazení do obýváku.

ACER REVO je tak v mnoha směrech zajímavý, ale celkově dost diskutabilní produkt, jako ostatně všechny nettopy. Bude nějakou dobu trvat, než výrobci a zákazníci najdou společnou řeč. REVO si své zákazníky určitě najde, ale jak jsem napsal v úvodu, nečekejte zázraky a raději k REVO a ATOM produktům přistupujte se střízlivými požadavky a očekáváním. Rozhodně nedejte na marketingové sliby, budete zbytečně zklamáni.

S REVO jsme ale ještě neskončili. Poměrně dost nás zajímá ona verze s dvoujádrovým ATOM 330 procesorem a možná i s Linuxem, se kterým se může objevit. Zájem v nás také vzbudil 3D herní ovladač, se kterým by REVO bylo trochu podobné s konzolou Nintendo Wii.

Za zapůjčení děkujeme společnosti ACER

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 13:43:00
avatar
Je to pěkné, je to malé a je to... na nic...
I když, uvažuju že své staré mamince v důchodu pořídím "něco" pouze na klábosení s obrazem přes Skype, nebo ICQ.
Ale když pomyslím, že bych tedy k tomuto musel koupit monitor, nějakou normální klávesnici, webkameru... Dostal bych se cenou pomalu k nějakému kompletnímu řešení v monitoru, kterých se teď tolik vyrojilo, navíc s dotykovým displejem (ve Win7 ještě lepší), které je navíc pro "babku", která si chce "prstem" zapnout Skype a pokecat, mnohem lepší, navíc nemusí mačkat žádné "cuplíky"... :-D
Prostě pokud chce někdo machrovat s něčím prťavým na stole, tak i na to víc poslouží řešení "vše v jednom" jako třeba ASUS EEE TOP za cca 12 500,- včetně daně (i s tím dotykovým monitorem a XP)... A když už chce machrovat ještě víc, tak si koupí hliníkového IMaca...
Ale tohle? Snad jako domácí počítač "na stahování", když to má tu eSatu, pak bych za to do 5 000,- dal, ale jinak... Fakt nevím...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 13:50:30
avatar
Jo jo právě uvažuji o tom, že bych v dvoujádrové konfiguraci použil něco takového jako HTPC a torrent klienta který by běžel nonstop
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 14:20:37
avatar
No v podstatě si shrnul to, co si o tom také myslím Takže máš palec ;)

PS: koukni do diskuze v blogu o tom HTPC, napsal jsem ti tam něco o těch Asus grafikách a právě připravuji krátký článek o tom.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:34:24
avatar
jojo, už tam letím! :-D

EDIT: Již jsem ti tam odepsal :-)
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 13:48:26
avatar
Hmmm... zajímavé, REVO byl můj favorit jako HTPC, ale začínám vážně uvažovat, jestli si nemám poskládat své vlastní. Začínají se prodávat desky s IONem a s dvoujádrovým ATOMem 330 Odkaz nebo vybavenější ZOTAC Odkaz otázka ovšem je jak velký přínos to dvoujádro vlastně je...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 14:10:35
avatar
podle mě velký, hromada apliakcí je pro dvoujádra optimalizována i samotná Vista ne,luvě o W7 ... bavíme se navíc stále o ATOMU a jakýkoliv výkon navíc je hodně znát ...
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pro ION... 2009-07-28 14:56:51

...jedine dvoujadro, a pomaha to vykonu opravdu hodne.

Sam bych to asi udelal stejne - postavil vlastni reseni.

Na jinem ceskem webu dnes vysel test mnohem zajimavejsiho kousku "zeleza", postaveny na IONu a Atomu 330, staci jen hledat...vic nemuzu napsat, uz me byl ten odkaz smazan zdejsi cenzurou...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 14:59:49
avatar
Jestli myslíš Asrock tak na něj jsem se taky díval.... Ale u vlastního řešení můžu použít svůj HDD a systém (XP) i když je otázka jestli nejít už fakt do W7...
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ano... 2009-07-28 15:03:56

...presne ten jsem mel na mysli - jen jsem ti tim chtel rict, ze cokoliv jineho nez dvoujadro k IONu je nesmysl.

A ano, souhlasim s tebou, ze je lepsi si postavit neco vlastniho - sam bych to taky tak udelal...
Kastan42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 14:07:03
avatar
Já mám pro otce objednané toto: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=66239
Jen si prohlíží stránky na internetu, maximálně napíše nějakou stránku v Open Office a PC je zaplé od rána do večera. Mechaniku nikdy v PC nepoužil (kromě instalace Windows). Nyní je na jeho PC zabráno 15GB prostoru, takže ani velikost disku není limitující. S Ubuntu myslím ideání kombinace.
hlozek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 17:38:47

Dobrej výběr :-) Mám to samé akorát v bílém s větším diskem. jede to jak z praku. Nevím co kdo na tom počítači dělá ale mě na tom běhají serverové 2008 standart s funkci domain cotrolleru, a během toho si v klidu pustím nějakej ten film a serfuju a nějaké sekání jsem nezaznamenal. Jediné co mi vadi je to zapínaci tlačítko, pořád mám tendenci při vytahovaní USB ho stlačit a vypnout PC :-) Škoda že to nemá dvě síťovky a dvoujadrový procesor :-( hned bych přikoupil nějakého bratříčka :-) Taky ještě trochu pokulhává BIOS externí DVD mechanika odmítala nabootovat z instalačního DVD dokud jsem ho nevrazil na první pozici. Nu co přes víkend otestuji firemní náš ERP a budu na něm asi dělat získal si mne více než můj současný noťas svoji přenositelnosti :-)
houmer56 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-30 21:24:24

Nějak potom nechápu k čemu ti je tam ten ION...
Krayzie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:42:03

Pozeram DD, ze ste v redakcii konecne ustupili od prehravania videa vo VLC
Akurat mam zopar otazok:
1. Ake problemy boli s kontajnermi na titulky? Je to v sekcii o HD videu, ze aj ked sa akceleracia HD videa cez MPC Home Cinema podarila, bol problem s titulkami. Btw, GUI vo VLC je tak isto otrasne ako GUI v MPC HC, ja som to vyriesil vlastnym SW, ktory MPC HC spusta hned vo full screene.
2. Zvuk. karta - nie je vobec potrebna ak je k dispozicii S/PDIF a v pripade, ze nie je, HDMI vyriesi aj zvukovu cast, nie len video. Takze kvalitna zvuk. karta je IMHO zbytocnost, pokial sa da zvuk prepojit s receiverom digitalne (S/PDIF alebo HDMI).
3. Mam PC v obyvacke uz takmer 2 roky a mechaniku som pouzil len pri prvotnej instalacii, takze mechanika vobec nie je potrebna.

Osobne mam teraz relativne vykonne HTPC, lebo povodny zamer bol prehravanie HD videa (teda aj takeho, ktore nesplnuje limity akceleracie pomocou GK) a aj prilezitostne hranie hier. Zial hry na PC su otras, ziadna zabava, stale to iste (strielacka v inom sate), problemy s rozbehanim niektorych hier a tak skor rozmyslam prave nad ATOM 330 + ION (prip. nejaka alternativa od AMD) na video a muziku. Na hry v buducnosti iba Nintendo Wii 2 (nic lepsie ako Wii podla mna momentalne neexistuje, hry=zabava), prip. XBox 360 alebo 720 s niecim ako NATAL.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:38:53
avatar
"nic lepsie ako Wii momentalne na hry=zabava neexistuje"
co kdybys napsal spíš "podla mojho názoru nic lepsie...atd."
Ono totiž co člověk, to názor, víme?

A až budeš mít na Wii Flatout Ultimate Carnage, tak dej vědět!
Krayzie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 15:52:35

Ano, mas pravdu, opravene, zabudol som to dodat. A co sa Flatout tyka, presiel som Flatout 2 (este na INTEL IGP X3100) a bolo to super. Lenze co dalej, Ultimate Carnage ma uz nebavil (to iste ako Flatout 2, len s lepsou grafikou, na ktoru sa ja mozem ...). GRID som presiel, ale ku koncu ma tiez nejak extra nebavil. Proste chybaju mi na PC hry pre viacero hracov na jednom stroji a taktiez ovladanie game padom na PC tiez nie je to, co na konzole (sediet totiz za klavesnicou a mysou po celodennom programovani v praci ma veru nebavi). Proste chce to nieco ine, v lete nemam problem, PC doma ani nezapnem, ale v zime to je horsie. No nic, uvidime ako to v zime doriesim a co si na vianoce kupim.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 16:08:08
avatar
Začni modelařit... Doporučuju... :-D
http://www.youtube.com/watch?v=tXqiyr-4Ur8
Giacomo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 16:51:40
avatar
cool ale toe tak na jedno pouziti ne? po tom pristani
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-28 18:25:50
avatar
Depák, lítá furt! :-)
Ona je to těžká stíhačka, jak stáhneš plyn tak to spadne jak cihla... :-)
Laminátová kontrukce je naštěstí odolná :-)
Musíš lítat nad obilím nebo nad sněhem...
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 08:18:48
avatar
RiMr - doost dobré....
Olin77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Atom 330 I0N 2009-07-29 14:10:30

Naprosto souhlasím s tebou a taky bych si chtěl postavit malý htpc a našel jsem tuto desku: http://art-tec.cz/eshop/145-pegatron-m-b-atom330-ipx7a-ion-ddhdmi-pcie-4xs-6z-gl-sodimm-mini-itx.html
Ta by mohla být základ pro htpc co ty na to?
Nic lepšího (poměr výkon-cena) jsem zatím nevymyslel,záleží na tom co kdo od toho čeká.Mě bude stačit,když to přehraje filmy v.mkv na mé HD tv,případně surf.po netu a aby to bylo tiché.
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pekna blbos 2009-07-29 12:23:37

Za tu cenu som si postavil Athlon 240 + HD4850 + 4gb RAM + 500 GB HDD + DVD RW a to som dal do peknej micro case.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 12:59:53

No a windowsy se ukradnou ... Navíc i ta pěkná microATX case je cca 10x větší než Revo.
Osobně nad něčím takovým přemýšlím, malé, levné, s dotatečným výkonem na Inet a Office, filmy. Ale je fakt, že Atom je dost výkonem na hraně, kdyby ve stejném balení bylo nějaké úsporné dvojjádro od AMD, nebo něco jako Intel E5200, samozřejmě za podobnou cenu (tak max 2000 navíc), tak bych to bral hned. Druhá možnost je notebook s replikátorem/dokinou, něco jako Acer Timeline TravelMate ...
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - stale je to blbost 2009-07-29 13:25:06

Mam W7 RC, ktoré sú zadarmo. Office 2007 mám originál.

Pointa je, že za rovnakú cenu si môžeš kúpiť oveľa viac muziky - je to tiež "malé a levné" a dokonca tam môžeš hrať aj nové hry, tak prečo by si kupoval niečo horšie?

To moje mám napojené dlhým káblom aj na 96cm LCD TV v obývačke + rádiová myška a klávesnica.

Nič multifunkčnejšie a výkonnejšie za tú cenu nevymyslíš!
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 13:37:57

W7 zadarmo do příštího roku. Jinak na co mít silné PC na kterém se dají např hrát hry, když se na něm nikdy hrát nebudou? Proč to má žrát cca o 100W více než je potřeba? Na hry mám normální velký PC které ovšm teď jede zbytečně na 90%. Původnějsem doufal, že bude fungovat Hybrid Power, ale bohuže, to funguje jen v noteboocích, grr. Tohle to jsou sekundární PC, do jiných místností apod.
Olin77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:02:26

a Co hluk a spotřeba?
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:27:41

Spotreba sa da znížiť utilitami a na hluk mám "kontrolu chladenia od Zalmanu" - ale da sa to aj softwarovo.
Olin77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - case+deska 2009-07-30 09:17:12

Jakou mas zakl desku a case k tomu Athlonu 240?
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:22:36

Skúšal si podtaktovať CPU a GK, znížiť im napätie. Taktiež správa napájania - odpájanie zariadení, ktoré nie sú potrebné. Takto sa lahko dostaneš aj na polovicu spotreby. Ja napríklad vypínam GK a používam integrovanú.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-29 15:45:15

To by mne zajímalo jak vypínáš GPU a p oužívaš integrovanou, kromě notebooků to u dnešních čipsetů a VGA nejde. Ale i tak je kardinální otázka, proč kupovat něco (silná VGA, DVD< velká velikost zařízení) co se nebude nikdy používat?
jozka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - To uz radeji tohle 2009-07-30 07:53:10

http://www.alza.cz/intel-d945gsejt-johnstown-d122180.htm

neboli vubec zadne vetracky - a spotreba 14 W viz odkaz.

http://www.homeserverhacks.com/2009/06/hands-on-whs-build-with-intel-d945gsejt.html

Koupit do toho WIFI pci kartu s podporou AP, tak ma clovek nejluxusnejsi router/server pro nonstop provoz...
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-31 08:27:34

GPU prepne
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-31 08:42:55

GPU prepnem v BIOSE na integrovan
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-31 08:44:01

GPU prepnem v BIOSE na integrovan
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-31 08:44:42

z nejakeho d
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-07-31 08:45:14

Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaStředa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 444x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Středa, 20 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 287x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Pondělí, 18 listopad 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 854x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1157x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1474x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 6