Strana 2 z 3
Balení je jednoduché, výrobce se snažil vyvarovat zbytečných plastů, ale pořád zabalil vše velmi dobře. Kromě headsetu najdete tedy klasický velkých 2,4GHz USB modul a pak krátký USB-A to USB-C kabel, který slouží pro nabíjení sluchátek.

Headset samotný má rozumné zpracování, proti V1 generaci působí hodnotněji, čemuž napomohla změna některých materiálů a konstrukční úpravy některých dílů, hlavně mikrofonu.

Náušníky jsou menší a mělčí, ale většině lidí by měly v pohodě vyhovovat. Polstrování je látkové, ale poměrně tvrdé. Není to tak měkoučké, jako u jiných modelů. Na druhou stranu by to asi mělo více vydržet. Případně se dá i vyměnit. Nastavení a zpracování hlavového mostu je už tradiční, nepůsobí nijak polovičatě.

Na uších sedí dobře, i při rychlejším pohybu hlavy nespadnou. Nižší hmotnost proti předchůdci je znát, i když se svými 303g nejsou zdaleka nejlehčím podobným modelem na trhu. Ovšem ani při delším používání nevadí, netlačí ani nic podobného. Docela příjemné překvapení, že to tak dobře sedí.

Veškeré ovládání je na levém náušníku, stejně jako mikrofon. Jsou tu tlačítka pro zapnutí a párování, stejně tak kolébka hlasitosti. Mikrofon je sklápěcí a tím, se také zapíná/vypíná. Je také flexibilní a snadno se tak dává přesně tam, kam potřebujete. Také zde najdete dobíjecí USB-C port.
VOID Wireless V2 jsou čistě bezdrátová sluchátka, přes USB kabel se pouze dobíjejí. Zvuk jde vždy jen bezdrátově, a to buď přes dodávaný 2,4GHz USB modul nebo Bluetooth. Zprovoznění je snadné, prostě ten USB modul zapojíte do odpovídajícího USB portu PC nebo konzole a už to jede. Případně přes Bluetooth to pak párujete s kterýmkoliv zařízením, včetně tedy mobilních telefonů apod.

Nelze to sice používat naráz, ale lze mezi těmi režimy, a tedy zařízeními, snadno přepínat tlačítkem na sluchátkách. U PC máte k dispozici také aplikaci Corsair iCUE, kde můžete dodatečně nastavit RGB podsvícení, ale také zvukové vlastnosti (ekvalizér) či další věci. Nechybí podpora AI asistentů zvuku, Dolby Atmos a na PlayStation také Tempest 3D. Headset má vlastní paměť, ale bohužel ne pro nastavení ekvalizéru. Jen pro nastavení podsvícení.

Pokud jde o zvukový projev, jak víte, mnoho bezdrátových headsetů ve střední třídě hraje velmi podobně, tedy nic moc. Mnozí výrobci používají stejná řešení a elekroniku integrovaného zvuku. U Void V2 se Corsair zjevně snažil něco vylepšit, nicméně ve výsledku je to „jen nadprůměrné“ :). 50mm neodym měniče jsou HW OK, ale sluchátka mají stále jen 20 Hz – 20KHz rozsah při 32 Ohm a 116dB senzitivitu. Papírově se tedy nevynikají a bohužel je to znát. Integrovaný zvuk je sice lepší ve smyslu, že nabízí více slyšitelných detailů v celém rozsahu, než je u většiny bezdrátových headsetů v podobné třídě zvykem, ale přeci jen basy jsou slabší a ve vyšších i nižších tónech se detaily ztrácí.

Ale celkově je to dobře vyladěné a s příjemným profilem, kdy basy lze trochu přidat přes profil. Stále ale zkrátka některé zvukové detaily chybí, ale objektivně proti běžnému průměru a toho, co jsme od běžných sluchátek s integrovaným zvukem zvyklí, je to velmi solidní a lepší. A pokud by to byl nový běžný standard integrovaného zvuku ve střední třídě, bylo by to fajn. Co by herní headset pro PS i konzole má podporu Dolby Atmos i Tempest 3D. Obojí funguje OK, pokud si na to potrpíte, samozřejmě omezení použitým HW a elektronikou z hlediska kvalit zvuku zůstávají, a HI-FI sluchátka z toho prostě neuděláte ;).

Pokud jde o mikrofon, je lepší než u starší generace (hlavně fyzickým zpracováním), opět zvukově mírně nadprůměrný. Samozřejmě dnes hodně pomáhají různé AI asistenti, kteří čistí zvuk, odstraňují ruchy apod. A to vše je i tady, včetně zabudovaných NV Broadcast apod. Na streamování a podcasty to samozřejmě úplně ideální není, ale co by mikrofon pro běžné hráče je naprosto OK a dobře se s ním pracuje a jednoduše se ovládá.
Jak tedy vše zhodnotit?
|