Apple začíná mít problémy? Tisk E-mail
Napsal Rebel44   
Tuesday, 04 December 2007

ikona-apple Společnost Apple, která se stala známou díky své alternativě PC platformy, obchodu s muzikou iTunes a přehrávači iPod začíná mít problémy způsobené hlavně firemní politikou spojenou s letošním hitem, kterým se stal iPhone.

 

 

29.6.2007 vydal Apple iPhone, který se hned stal hitem, ale současně byl pro potenciální zákazníky problémem kvůli tomu, že i když si koupili iPhone za plnou cenu 599 dolarů, tak byly telefony uzamčeny pouze pro síť AT&T s tím, že zákazník musel uzavřít smlouvu na 2 roky s minimální účtovanou částkou 59,99 dolarů měsíčně.

Tímto krokem si Apple postupně zadělal na několik problémů. Takový postup je minimálně na hraně některých zákonů, takže někteří zákazníci podali hromadnou žalobu proti společnosti Apple, kde požadují anulování nutnosti mít smlouvu s AT&T, aby mohli používat svůj iPhone, a blíže nespecifikovanou částku.

apple

Někteří se rozhodli, že iPhone chtějí, ale bez závazku bez ohledu na to, co si o tom Apple myslí, takže se během několika dní objevil prográmek, který umožnil iPhonům fungovat i v jiných sítích. To se pochopitelně nelíbilo Applu, který zanedlouho vydal update firmwaru, který z odemčeného iPhonu udělá takzvanou "iCihlu" což vystihuje, jak je po tomto update telefon "funkční". Takto postižené iPhony odmítá Apple opravit nebo resetovat do původního stavu - pokud má někdo takový telefon, si podle Applu  koupit jiný - tomu říkám skvělý zákaznický servis - pochopitelně následovala další vlna žalob proti Applu.

iPhone byl ze začátku vydán pouze v USA a někteří lidé si udělali skvělý kšeft z toho, že prodávají odemčený iPhone v jiných zemích - aby Apple tyto praktiky zatrhl, omezil prodej na maximálně 2 kusy pro každého zákazníka a odmítá jakékoliv jiné platby než přes kreditní karty. Jak je poslední dobou již tradice, tak si tím Apple zadělal opět na spoustu trablů. Kromě toho, že tím popudil některé zákazníky, má teď problém kvůli dárkovým poukázkám, na kterých při prodeji uvádí, že je může zákazník použít na koupi jakéhokoliv zboží v obchodech Applu - odmítnutím takového certifikátu je porušením zákona a případné soudní spory budou pro Apple, jak je v USA zvykem, velmi drahé.

apple3

Aby se Apple ujistil, že si opravdu zákazník nekoupí více než dva iPhony, tak schraňuje informace o platebních kartách kupců a pro identifikaci jim jméno pochopitelně stačit nebude, takže je pravděpodobné, že se pokouší podle dalších údajů na kreditce přesněji identifikovat kupce - toto je ovšem v rozporu s podmínkami smluv se společnostmi spravujícími kreditní karty ( VISA, Mastercard a další) a současně takovéto jednání porušuje několik zákonů. Nyní probíhá vyšetřování, které má zjistit, zda se to opravdu děje - pokud ano, tak to bude ze všech právních problémů Applu ten nejzávažnější, protože sankce v případě odsouzení by byly minimálně stamiliony dolarů (poslední společnost, která byla odsouzena za tyto skutky kvůli obrovským sankcím skončila v bankrotu).

apple2

Nejnovější nepříjemností je, že nový operační systém Applu OSX Leopard, který by měl fungovat jen na počítačích Apple, byl velmi rychle pozměněn tak, že je možné ho nainstalovat i na PC které mají procesory Intel. Důvodem k tomuto kroku je částečně cena 135 dolarů (spousta lidí považuje Windows které spojí v OEM verzi Home Premium 105 dolarů za příliš drahé), ale hlavně Apple ani nenabízí možnost koupit si PC verzi OSX Leopard, takže legální verzi tohoto operačního systému můžete mít jen pokud máte počítač Apple.

Závěr: Podle mně bude důsledkem těchto problémů jednak finanční ztráta, která by mohla společnost dost poškodit v závislosti na tom, co všechno bude prokázáno u soudu jako protizákonné, ale hlavně poškodí tyto kauzy pověst Applu, který se rád tváří, jako kdyby dělal pro zákazníky první poslední, čímž se snaží těžit ze špatné pověsti Microsoftu a získat tak další zákazníky.

Zdroje:

  • Digg.com
  • Anandtech.com
  • HardOCP.com

 

Za gramatickou správnost ručí Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Anonymní  - Apple se zabil sám. 2007-12-04 14:54:54

A to už před delší dobou.

Můžou za to zejména tyto katastrofální kroky:

1)
Neschopnost reagovat na "otevreni" IBM PC platformy a nasledne prevalcovani hromadou levnych asijských IBM/PC stroju. Apple je nekompatiilni predrazena hromadka zeleza s omezenym vyberem cehokoli.

2) Idiotska vazba MAC OS X na MAC HW a naopak.

3) Vymena PowerPC za Intel CPU.
Krtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: Apple se zabil sám. 2007-12-04 15:48:20
avatar
ElCondor napsal:
A to už před delší dobou.

Můžou za to zejména tyto katastrofální kroky:

1)
Neschopnost reagovat na "otevreni" IBM PC platformy a nasledne prevalcovani hromadou levnych asijských IBM/PC stroju. Apple je nekompatiilni predrazena hromadka zeleza s omezenym vyberem cehokoli.

2) Idiotska vazba MAC OS X na MAC HW a naopak.

3) Vymena PowerPC za Intel CPU.


U mně Apple jako počítačová firma skončíl přechodem na intele. Bohužel mu ale nic jinýho nezbývalo když Motorola chce dělat CPU do aut a praček a ne do PC segmentu. IBM zase chtěla přispět na další vývoj PowerPC což by se Applu prodražilo s nejistym výsledkem. Z obchodního hlediska to byl dobrej tah, z technickýho zabili poslední neX86 platformu

2 - je to jejich věc, o to maji OS a kompy vyladěnější a stabilnější.

Ale ta šílennost co rozpoutávaj kolem blbýho displaye s možností telefonovat... Prostě leštěnej prd a marketing. Prodat to uměj a snažej se rejžovat. Myslim ale že je blbost zákazníků že si něco koupí s nějakejma podmínkama a pak držkuoju a žalujou u soudu. Když jim nco nevyhovuje, nemaj si to kupvat vůbec tupci. Taky mi vadá že škodofka dělá drahýho Superba ale abych si ho koupil na 10 let splácení a šel se soudit o slevu..
Odhaduju že do 5 let je s počítačema od Apple konec a budou dělat už jenom nějaký multimediální nesmysly jako iPod, iPhone a prodávat hudbu. Možná i vynechaj HW úplně a budou čistě SW firma co prodává OSX pro obyčejný PCčka
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-04 16:58:55
avatar
Tady nejde o slevu z toho vyrobku ale o to ze i kdyz zaplatili plnou cenu tak jsou vazani smlouvou u operatora ATT coz je jako bys koupil za hotovi novou skodovku ale podle smlouvy si moh jezdit pro benzim jen na benzinky OMV - a pokud by vyrobce zjistil ze tankujis jinde tak by prijel a vyndal pulku motoru protoze porusujes smlouvu.....
Krtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-12-04 19:03:06
avatar
Rebel44 napsal:
Tady nejde o slevu z toho vyrobku ale o to ze i kdyz zaplatili plnou cenu tak jsou vazani smlouvou u operatora ATT coz je jako bys koupil za hotovi novou skodovku ale podle smlouvy si moh jezdit pro benzim jen na benzinky OMV - a pokud by vyrobce zjistil ze tankujis jinde tak by prijel a vyndal pulku motoru protoze porusujes smlouvu.....


Jo tohle porovnání sem už někde čet... Ale furt vidim že je to blbost zákazníka ! Když vim že můžu koupit auto a brát benál jenom u OMV tak to buďto koupim a souhlasim nebo nekoupim. Ale koupit a držkovat, to udělá fakt jenom blbec. Každej ví předem za jakejch podmínek si to kupuje.
Určitě můžou nadávat že si to za těch podmínek nekoupěj a nekupovat to. To by byl rozumenj tlak na prodejce/výrobce. Ale takhle jim odkejvaj, jo my s tim souhlasíme, jenom sme blbečci.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-04 19:08:47
avatar
Taky ze ja od Applu nikdy nic nekupuju... jo a to ze zakaznik ma smulu neni tak uplne pravda - jsou zakony ktery tyhle veci upravuji a pak uz to neni tak jednoduchy - viz rozdil u nas nakupovat na ICO nebo bez nej - pokud nakoupis na ICO a tak mas podstatne min prav (ale zase si to das do ucetnictvi..) ale bezneho zakaznika chrani docela dost zakonu (casto i proti jehoi vlastni blbosti).
Anonymní  - re: re: Apple se zabil sám. 2007-12-04 17:57:53

Krtek napsal:
[Možná i vynechaj HW úplně a budou čistě SW firma co prodává OSX pro obyčejný PCčka


To je ta jediná věc, kterou můžou ještě udělat, aby se z toho propadliště dostali. I když podle mého odhadu už to zazdili. Tohle měli udělat už tak před 5-7 lety. Dneska už je ani uvolnění OS X nezachrání. V Porovnání s Linuxem to OS X má už předem prohrané. A rozhodně to není jeho vinou.
Krtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: re: re: Apple se zabil sám 2007-12-04 19:06:30
avatar
ElCondor napsal:
Krtek napsal:
[Možná i vynechaj HW úplně a budou čistě SW firma co prodává OSX pro obyčejný PCčka


To je ta jediná věc, kterou můžou ještě udělat, aby se z toho propadliště dostali. I když podle mého odhadu už to zazdili. Tohle měli udělat už tak před 5-7 lety. Dneska už je ani uvolnění OS X nezachrání. V Porovnání s Linuxem to OS X má už předem prohrané. A rozhodně to není jeho vinou.


Rozumná věc bylo kdysi licencování MacOS dalším firmám a vznik klonů. (Tehdá sem snil o StarMaxovi od Motorly). Jenže to neuměli ukočírovat tak je radši zatrhli. On vlastně nikdy Apple neuměl bejt konkurenceschopnej pokud měl nějkaý opřímý oponenty v danym oboru.
Anonymní  2007-12-04 19:36:47

No. Doporucuji shlednou film Pirati ze silicon valley. Dá sestáhout treba z video.google.com. Mozna ze hodne napovi. Jobs je bohem a ne manazer. nekdy mi pripada, ze firemni strategii vymysli pod vlivem LSD, a bohuzel na nezhulene lidi to pak nezabira
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-05 00:15:29

Koukam porad posuzujes ciste podle sebe,ale tak to proste neni. Zadny,ze se apple zabil apod. . To,ze by sis predrazenej apple nekoupil ty,ja a dalsi lidi tady, neznamena nic vzhledem k tomu jaky maji prodeje mimo nasi zem. Konkretne mluvim tedy hlavne o USA. Tam je to vec stylu a toho byt in (a nejen tam..koneckoncu i tady je to podobne)... To,ze je u nas apple tezce predrazenej je vec jina. Nicmene zadny zabiti se nekona.. tady je krasne videt co dokaze dav a moda
Anonymní  2007-12-05 06:53:38

pokud má někdo na dosah 90% trhu a místo toho má třeba 4% tak se prostě zabil sám! mohli jsme tu klidně mít Apple místo Microsoftu, jenže Jobs si to svým "elitářstvím" posral sám.

Jinak situace vUSA je dána předecším cenou. Cenny Apple tam jsou tak o 40% nižší než zde. Málokterý američan by si to koupil za České ceny!
Sw!tch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-12-06 09:37:14

O tech cenach sem psal naprosto totez..takze na to uz reagovat nema smysl. Co se tyce podilu. Myslim,ze tolik by na dosah nemeli ani nahodou, ten vlak jim v tomhle utekl uz daavno a ne kuli poslednim udalostem. Jen se mi nelibi tvrzeni,ze se apple zabil.Rozhodne si nevedou spatne..vem si jakej maji kult. Spousta lidi si od apple koupi cokoliv at se daji sehnat sebelepsi veci za stejnou nebo lepsi cenu. Treba vetsina holek funguje stylem..je to je pekny to chci..co je uvnitr to jim je fuk. A ze sou lepsi veci za min penez? To jim je taky fuk,protoze tomu stejne prd rozumi..a diky temhle lidem muze byt apple v pohode
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč idioti? 2007-12-05 10:34:08

1. 99% lidi nečtou podmínky prodeje. Nejsou blbci, prostě nemají čas. Pořádná analýza všech parametrů zboží, které kupuješ, stojí dny a týdny práce. Tj. velké peníze. Lidí je prostě šetří. Spoléhají na ochranu zákona.
2. A tady dostáváme k té druhé části. Pokud prodejce tento zákon porušil a lidé bydlí v zemí, kde soudy a zákony nebraní nutně silnějšího (jak to máme ve všech bývalých soc. zemích), tak člověk jde k soudu a dostane zpátky nejen cenu zboží a i kompenzaci za svůj promarněný čas a nervy. A věz, že nebude malá. Bude VĚTŠÍ, než oni reálně utratili, protože pokuta má být i trestem. Takže ti lidé na celé operaci pořádně VÝDĚLEJÍ.
3. Potom je taková věc, jako důvěra. Věřit v lidskost těch, s kým jednáš. Přináší to problémy, ale žít, neustale podezíraje všechny v okoli - to bych radši chcípnul. Ale pokud mne někdo komu věřím oklamé, budu se tomu bránit.
4. Že by byli blbci? Ne! Blbci jsme my, co dovolujeme státu přijímat zákony, které nás nechrání proti velkým firmám. Ale samozřejmě, vidět chybu u někoho jiného je o moc snadnější. A nebráníme i ty práva, která máme.
Člověk, který brání svá práva, brání i tvoje. Jen tobě se nechce uznat, že jsi nepobral mnoho odvahy, energie a cti, a tak mu nadáváš do blbců. Slušnému člověku se snadně nadává, že jo? Potom se nediv, když přijde velký grázl a výhrabe Ti z tvého krtince a zkus tehdy nadávat jemu. Nebo doufáš, že sám budeš ten velký grázl?
Anonymní  2007-12-05 11:11:53

jestli někdo skutečně nečte a nezajímá se o licenci, podmínky prodeje ...atd. pak je to opravdu idiot
Moas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: 2007-12-05 12:03:42

Když jdeš nakupovat do samoobsluhy, vyžádáš si řád prodejny a nastuduješ ho? Když jedeš někam mimo město autobusem, vyžádáš si u dopravce přepravní podmínky? Když kupuješ benzín u pumpy, vyžádáš si napřed kvalitativní rozbor daného paliva? Nebo se prostě spolehneš, stejně jako my blbci, na to, že "je všechno přece v těchto triviálních případech logické a jasné"?
Anonymní  - tak jednoduché to není 2007-12-05 13:26:09

1. Ve všech případech, které jsi uvedl mi postačí dodržení zákona. Nic víc mě nezajímá!

2. Kupuju-li si minerálku, jogurt... ANO vždy si nastuduju, co si přesně kupuju!

3. Spolehnu se na to, že je všechno v souhladu s platnými zákonými normami a vyhláškami.

4. Tvé příklady jsou tak trochu mimo. Pokud uzivírám smlouvu, například kupní.. ale možno jakoukoli, zjistím si vždy všechna fakta. Pokud má protistrana možnost mě v souladu se zákonem podrazit, vždy se podrobně informuji. Stát opravdu negearantuje právo občana být bezbolestně a donekonečna idiotem bez jakýchkoli následků. Když někdo uzavře nevýhodnou smlouvu, je to jen jeho problém. Jak to souvisí s benzínem u pumpy, kde je zákonem/vyhláškou daná kvalita paliva a ani já ani prodejce ji nemůžeme změnit, t je mi opravdi záhadou!
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-06 10:10:23

"1. Ve všech případech, které jsi uvedl mi postačí dodržení zákona. Nic víc mě nezajímá!" Správně, ptáčku. A v jiných zemích dodržení zákona stačí prakticky na všechna zboží. A právě o tom mluvím. Bylo by dobře číst to, na co odpovídáš. Pokud člověk nedostává to, co očekává a nebyl na to vysloveně upozorněn, tak prodejce má smůlu. Nevíš, jak naletěli prodejci cigaret?
"jestli někdo skutečně nečte a nezajímá se o licenci, podmínky prodeje ...atd. pak je to opravdu idiot" - opakováním téze, dokonce s úsměvem, nedosáhneš ničeho, mimo lechtání vlástního ego. Neodpověděl isi na argumenty opačné strany.
"2. Kupuju-li si minerálku, jogurt... ANO vždy si nastuduju, co si přesně kupuju!" - Hm. A VĚŘÍŠ tomu, co jest psáno? Smlouvá má smysl jen pokůd důvěřuješ tomu, s kým ji podepisuješ. Lump Tě stejně oklame smlouva nesmlouva. Pokud nenosíš se sebou přenosnou laboratoř, a neprovedeš všechny testy, nemůžeš být jistý, že Tě neoklámou. A ani potom ne.
Ty bys asi měl si trošku zamýslet (pomáhá!) a říct aspoň sám sobě, co vlástně chceš říci. Jaká mýšlenka? To, že někdo je idiot, není mýšlenka, ať už správná, nebo ne. Je to jen vylévání své frustrace. Ano, občas tím všichni hřešíme, alé diskuze nemůže obsahovat jen to. To, že Ty čteš popis zboží, je asi dobře, asi je to pravda, ale mýšlenka to také není. Je to dejme fakt, kterým můžeš podpořit myšlenku. Kdybys měl.
Pokud mluvíš o PC, myšlenky máš. Ale o společnosti... Zatím jsi řekl, že ty to děláš takto, a proto ti, co tak nedělají, jsou idioti. Velice ubohá argumentace.
To, jak Ty se chováš při koupě, je v určitém rozmezí, jsem hotov připouštět, optimální chování. Ale jen pro TEBE. Pro tvůj způsob života. A tady, v této společnosti. Jsou lidé s jiným způsobem života, představ si. A jiné společnosti, s jinou strukturou. Neslyšels? A to tvé chování při koupě pro ně a/nebo tám vůbec nemusí bý optimální. A nesnaž se posuzovat je a analyzovat jejich optimalnost, na to nemáme data ani Ty ani já.
Kdyby to byla blbost, řekněme jinak, jejích právní zástupce, které psali ty papíry k soudu, určitě by jim to rozmluvili. Prohra ve pří by totiž poškodila jejich renomé a i honorář za věc by byl nižší.
Měl bys se více přemýslet o tom, co se děje mimo PC/Mc/Cray atd. A snažit se pochopit lidi. Jinak si zaděláváš na zlé problémy. Znám to z vlástní zkušenosti.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jsou to prostě nevychovyná děc 2007-12-06 09:31:29

Nemá smysl diskutovat - ignoruji argumenty, které se jim nehodí a automaticky předpokládají, že všechny lidé maji stejný styl života, co oni, a kdo nemá, ten je blbec. Normální infantilní logika. Potřebuji dlouhodobě zažit něco realnějšího, než svět na obrazovce. Potom, doufám, zmoudří. Bohužel, není to natvrdo spojeno s věkem - některý zůstané nevýchovaným děckem až do penzi.
Krtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-05 12:30:41
avatar
Jo nadává se lehce protože si to fakt zasloužej. Nemotal bych sem nákupy benzínu nebo samoobsluhu. Benál je ošetřenej normou a tý musí odpovídat, to je celý. Když nesplňuje, je to na trest dodavatele/výrobce.
Ale telefon kupvanej s paušálem za nějamkou cenu... Vždyť to dělá každej operátor na celym světě ! U nás mame 3 operátory a každej nabízí dotovaný telefony s paušálem na X let a nikomu to nevadí. Když enchci koupim si telefon jinde. je jenom věcí prodejce za jakejch podmínek to bude prodávat.
Navíc když si idiot koupí telefon s paušálem tak je fakt blbej když nečte podmínky který musí splňovat na budoucích X let.
peostě podlehli marketingu, chtěj tu kravinu za každou cenu a brečej.
Já taky pořídil iterfernet 4G za nějakou cenu s úvazkem na 2 roky. A mam se zbláznit že někde nemam signál ? Zjišťoval sem si předem co když to budu chtít zrušit, změnit, jaký maj pokrytí co plánujou do budoucna.... A taky bych moh brečet že v krtinci 5 signál mam a v ktinci 7 ho nemam.
Mrs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - iHovadiny 2007-12-04 15:20:43

Lahka pomoc! Proste to nekupujeme. Nepoznam vacsi trest pre vyrobcu.
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-04 18:00:54
avatar
v dnešním světě se vidí jen firmy který chtěj zbohatnou, růst a mít větší vliv, Apple je toho vyjímkou škoda no
Laura Palmer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - iPhone 2007-12-04 18:05:59
avatar
mno zda se me to nebo ne ,ja kdyz si pred trema tydnama kupoval iPhone (UK) v o2,tak jsem se prave na pocet ptal a bylo me zdeleno ze jen jeden si mohu koupit...Ale jinak musim uznat ze je to libiva hracicka) a 35liber mesicne zase neni az tak moc....
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-04 19:35:00
avatar
Pokud si pamatuji u Appiu byla vzdy marze 50% . A co se tyka zpracovani jejich elektroniky myslim si ze je na velmi vysoke urovni. OS od nich jsem nikdy nechtel , jelikoz me stacilo kdyz z duvodu stability orizli pamet v pocitaci na piozadovanou hodnotu [ kde to uznali za vhodne] A to mi prislo hodne drsny jelikoz to co stala jejich RAMka a ta nase do IBM/PC byl obrovsky rozdil.Ale jejich prodejnost at uz cehokoliv je obrovska. Sleduji to na lidech kolem sebe [ pracuji v Irsku] tak pokud tu nekdo ma neco s jablkem tak je in. Co k tomu dodat asi nic, proste Apple je prestizni zalezitost, a plati se u nej opravdu za vse. Faktem je ze za dob G4 jsem po nem moc touzil ale cena me nedovolila se do nich zakousnout.. Jinak co se tyka USA tak tam je to obracene nez v evrope Apple je tam naprosto normalni vec a asi by tam nikdo nechapal co my s tema sunkama nadelame [ PC] , vzdyt je to tak slozite
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-04 19:41:28
avatar
no je to sice "in" ale podle mejch meritek je to predrazenej sunt - stavim svoje PC z kvalitnich soucastek a za cenu jejich sestav dam dohromady mnohem vykonejsi PC - nebo stejne vykonne ale mnohem levnejsi....
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Klasika 2007-12-04 21:03:09
avatar
Jéééé,
tohle kdyby udělal Microsoft, to by bylo keců!!!!!
Jinak jsem uživatelem Apple už mnoho let a od skupiny těch, kteří se k počítači s jablíček ve znaku modlí, jsem se už dávno oddělil. A zažil jsem už ledacos. Například jak jeden místní prodejce Applů nám prodal G4ku za ranec, za cenu víc než dvojnásobnou, co byla ve státech (ale budiž, tak to chodí), ale bez klávesnice, kterou nám i s myší prodal zvlášť za přes pět litrů bez daně, akorát v krabici s počítačem od té klávesnici a myši zapoměl papíry. A to že mnohem dražší "speciiální apple" RAMku kupují bezostyšně v Alzasoftu za pár šupů je normálka...
Leoparda zkusím na svoje PC nainstalovat, ať ten systém jednou běží na pořádné mašině :-)
crocost [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zkušenosti autora s produkty A 2007-12-04 22:47:39

Zajímalo by mě jaké má autor zkušenosti s počítači od Applu nebo jestli někdy držel v ruce iPhone... A jestli si alepoň zkusil ošahat Mac OS X... Z toho článku se mi zdá, že Macka viděl maximálně na obrázku...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-05 07:19:06
avatar
Jo mel sem moznost si nektere jejich vyrobky vyzkouset - maj peknej design ale kvalita a spolehlivost neni nic extra a konkurencni vyrobky s podobnou cenou maji vice funkci / vyssi vykon. Memory management OSX stoji uplne za houby a je tak na urovni Win 98. Navic je to uzavrena platforma coz mi dost vadi a Apple se casto chova tak ze MS je v porovnani s nima uplnej andilek....
Anonymní  2007-12-05 08:26:46

Tak s tímhle bych nsouhlasil. Řekl bych že apple a MS si nemají co vyčítat. Pouze každý z nich je hovadštější v jiných oblastech.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2007-12-05 12:13:29
avatar
No driv na tom byly stejne ale za posledni 2 roky si MS nedovoluje ani zdaleka takovi zhovadilosti jako Apple - obema spolecnostem jde hlavne o zisk ale MS uz se aspon trochu naucil ze to ma svoje hranice a ze potencionalni pokuta za nektere kroky nestoji - jasne ze se snazi upevnit svoji pozici ale uvedomujou si (konecne) ze musej opatrne aby proti sobe zase nekoho nepostvali...
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - "rotten" APPLE 2007-12-09 18:38:50
avatar
HAHAHAHA jejih marketingova neschopnost je az ucebnicovy odstrasujici priklad. Tady vidite proc je Gates tam kde je a proc Jobs jenom lesti boty
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 198x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 149x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 811x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1145x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1463x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1311x
Komentářů: 6