Za dalsich 50 let uz F1 nebude protoze to co predvadi ted jak vsechno zakazujou tak to prestane bavit jak divaky tak tymy a bude klid od tohodle dnes uz ne sportu.
No to že se kde co zakazuje ještě neznamená že to musí být nutně špatně.Podívejte se jak je sešněrovaná IndyCar a jaké má návštěvy a sledovanost.V Indy má na úspěch více umění mechaniků v stáji a pilota(nikoli konstrukce vozu) čímž je přitažlivá a na provozování levnější.Je větší pestrost stájí a tím větší konkurence.Má to samozřejmě i svá negativa a to je výrazné zpomalení vývoje ale na druhou stranu když nebude sledovanost tak proč vyvíjet v tak zběsilém tempu.Dle mého je to balancování na lékařských vahách aby F1 neopustily automobilky které přes stáje vedou vývoj a pro soukromé týmy to bylo ekonomicky únosné a nedělali jen křoví.
Soudruzi ve FIA si ale neuvědomují že zvuk dělá velký dojem, stále omezují otáčky, objem motorů, počet válců a přidávají výkon elektromotorů, dokonce tam i někoho napadlo aby v boxech jezdili jen na elektřinu . Hrát si na ekologii v F1, to mi přijde jako dost ubohý a přesný opak toho co lidé chtějí vidět.
Anonymní - V
2012-07-12 01:18:11
Ja trosku chápem nariadenia FIA aj keď netvrdím všetky sa prejavia na výrobe aut ako bol zmare . Jednoducho prispôsobili obsah vozu aj otáčky aj systémy v F1 aby boli použiteľne aj v normálnom motorizme .Za mladi som to tiež nechápal teraz mam už na to INY pohlaď aj keď netvrdím ze každé nariadenie sa prejavy vývojom a následným použitím u normálnych aut ale zámer nieje zlý ani ten ekologicky .Je nelogické aby mal motor životnosť 60 okruhov alebo len par na za jazdenie poradia na štarte
F1 jsem odepsal už před lety. Mnohem zajímavější jsou motorky, tam se pořád něco děje.
Anonymní
2012-07-08 01:09:28
Při přípravě teamů na F1 vznikaly vynálezy, které posouvaly celý autmobilový průmysl vpřed. Svým způsobem se F1 pro automobilky i vyplatila. Dneska to je na nic.
Chtěl bych soutěž, kde by bylo povolený vše, jezdci by své stroje ovládali na dálku kvůli bezpečí. Pěkně bez podpory počítače, jen přenos videa z kamer na řidičovu obrazovku a přenos řízení zpátky.