tak toto je absolutna haluz. perfektne spracovaná reportáž, každú chvilu som čakal že sa niečo posere a on skončí v nemeckých lesoch rozfláknutý ako za 2.svetovej. začínam sporiť, dúfam že to do konca života stihnem.
Dosud si ho pořídilo na 60 zájemců a dalších zhruba 140 na vysněný vůz stojí v pomyslné frontě. Celkem má vzniknout 300 kusů. Tak to než našetřím 36M tak už nebude k dostání :-D
"That's why your car has one radiator and this car has ten."
"It's no wonder Michael Schumacher's retired - he's slower than me!"
"At this sort of speed this engine is sucking in as much air in a minute as I breathe in four days!"
"I'm covering a football pitch every second!"
Tohle auto už mělo byt v roce 2001,ale byly problémy se stabilitou ve vysokych rychlostech a tak přišlo mezi nás až 2006.Jinak to žere pří 400kmH nějakých 105 litrů na 100km.Tohle auto auto má při optimalních povětrnostních podmínkach až 1100koní a 1250 kroutící moment.Jinak je to 16 válec+4xturbo.Zrychlení 0-300 nějakých 20 vteřin.Tohle prostě jde.
Auto je to super, to bez debaty, ale zrovnavat ho s F1 je trocha heh. Na okruhu by i Veyronu F1 nadelila odhadujem tak skoro minutu. :-D No ale top-speed ma vyssiu to je fakt. :-) Ale to je asi tak vsetko. :-) Napriklad zrychlenie F1:
0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds
0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds
0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds
A o brzdach ci drzani v zakrute ani nehovorim. F1 skutocne nema ako pravy zavodak konkurenciu.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!