Bude pekelně rychlé, drahé, vypadá ale hrozně a je to hybrid bez V12. Pokračování řady supermodelů od Ferrari, je tu. Oficiálně se představuje nová ikona plakátů, tedy F80. I když je otázkou, zda co by plakátová výzdoba, bude vůbec populární, protože nevypadá zrovna moc hezky. Rozhodně elegance nebyla u tohoto modelu prioritou, jako u LaFerrari, Enzo či F50 předchůdců. Nová F80 je mnohem funkčněji zaměřená, výrazně se technicky inspiruje v současném závodním LeMans (WEC) vozu firmy. Auto dostalo opravdu hnusný černý pruh, takže vypadá jak auto se zlodějskou maskou. Zbytek vozu je pak přísně funkční aerodynamicky a pro chlazení svého extrémně výkonného pohonu. Asi nikoho nepřekvapí, že je výkonnější a mnohem rychlejší (na trati) než všichni předchůdci. Má totiž 1200 koní. Bohužel fandové 12tiválců zapláčí, protože je to pochopitelně další hybrid. Konkrétně 3litrová V6 s dvojicí turbodmychadel (900 koní) pevně spřažená s baterií a elektromotory (300 koní). Samozřejmě zde má ten hybridní systém dávat výkon, nikoliv šetřit palivo v žádném slova smyslu. Použití tohoto pohonu těchto parametrů asi nepřekvapuje, protože podobný se používá v závodních sériích dnes. Ikonická V12 to ovšem není, a to tak mnohé hodně zklamalo, speciálně u tak speciálního Ferrari modelu. Jde však o technologickou špičku, těch 1200 koní celkem musí rozpohybovat jen 1525kg vůz a asi nikoho nepřekvapí, že je to raketa. Z 0-100km/h mu stačí 2,15s na 200km/h jste za 5,75s. Maximální rychlost není tak podstatná, protože je zaměřené na přítlak, takže se svými max. 350km/h patří mezi současnými hypersporty k těm pomalejším. Ovšem na závodní trati by naopak mělo být dost možná nejrychlejší ze všech podobných silničních superaut. Pokud vás zaujalo, a máte minimálně 3,6 milionu Eur, tak máte stejně smůlu :). Všech 799 plánovaných kusů je již vyprodaných. Drtivá většina skončí v klimatizovaných velko-garážích sběratelů a neujede ani tisíc km. Jaké to plýtvání penězi, časem a materiálem.