Jedno z nejlepších aut světa, LaFerrari se dočkalo otevřené verze. A je to … nádhera. Tohle je čirá automobilová pornografie :). Technicky je auto pod kapotou stejné, tedy úžasný V12 s 588kW a k tomu 120kW elektromotor. Technicky je to Targa a tohle auto bez střechy jezdí až 350km/h přičemž Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 2,9 sekundy, na dvoustovku za 7,1 sekundy a třístovkou jedete za 15 sekund. A ten úžasný zvuk přitom. Každopádně pokud přemýšlíte, co mě dát k Vánocům tak stačí tohle. Cena se pohybuje kolem 95 milionů korun a je to dobrá investice, protože se má vyrobit asi jen stovka těchto aut, takže cena určitě do budoucna poroste ;). Ferrari si připravilo i pěkné promo video:
Cekal jsem ze se aspon pokusi o to porazit Teslu a jeji 2.5 sekund.. samozrejme to neni jen o tom a je to par desetinek ale myslim ze treba 2.6 by zvladnout la ferrari melo.
No jo, ale kde člověk pojede 350? To chce okruh s hodně dlouhou rovinkou, případně nějaký hodně pěkný kus dálnice v Německu, který bude momentálně bez provozu. Osobně si myslím, že maximálka vypadá pěkně na papíře, ale v běžném ježdění je akcelerace to hlavní. Trakce v zatáčkách je dobrá také, ale jen málo zatáček je přehledných, aby si tam člověk mohl dovolit jet na hraně.
Ktovie, či si to Vettel neužil viac ako monopost Ferrari, nie preto, že by bolo LaFerrari viac, ale proste v F1 už tam ten titul pre Ferrari chýba pomerne dlho, som zvedavý, kedy to už dajú, možno ďalšiu sezónu...
To má byť vtip ? Toto má k najlepším autám sveta trocha ďalej keďže je to nový stroj a jeho parametre dnes už nie sú také úchvatné. Keby som chcel rýchle Ferrari tak siahnem po FXX Evoluzione ktoré za chvíľu slávi 10 rokov svojej existencie a s ktorým La Ferrari nestíha držať krok. Celé to choré nasadzovanie elektromotorov spôsobuje spomalenie áut a nie ich zrýchlenie. Aj keď má La Ferrari po spočítaní benzínových a "elektro" koní vyšší papierový výkon tak je skoro o 0,5 sekundy na stovku pomalšia ako FXX Evoluzione ktoré z motora V12 pred 9 rokmi vytiahla 630 Kw. Na to že máme rok 2016 je to skôr sklamanie a zlyhanie. Koenigsegg One, Agera R, Hennesey Venom GT, Veyron Super Sport, SSC Ultimate Aero to sú autá o ktorých možno hovoriť ako o najlepších autách sveta.
Mě se superauta nějak nelíbí. Nekouká z toho ten výkon, není z venku vidět technologie, konstrukce, prostě je to vždycky placka s různě aerodynamickými / agresivními tvary.
Já radši motorky, je hezky vidět motor a na rozdíl od aut stejné třídy, se dají i vlastnit.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!