V překladu "to Ferrari" bylo odhaleno na Ženevském autosalonu. Nástupce ikonického ENZA je ještě více Ferrari než jsme si kdy představovali a ještě více se podobá kapotované F1. Úžasný vzhled a všechno je přizpůsobeno extrémnímu výkonu. 1255kg karbonu a technologií pohání 6,3l motor s 588kW (800koní) při 9000ot/min a pomáhá mu elektromotor (KERS systém), který dokáže dodat dalších 120kW (163 koní). Dohromady tohle ústrojí dává 963 koní a 970n.m kroutícího momentu. Díky tomu vytáhne tuhle rudou nádheru za necelé 3s z 0-100 km/h, 7s trvá zrychlení z 0-200 km/h a 300 km/h pokoří za 15s! Maximální rychlost je pak solidních 350 km/h. Vyrobeno bude 499 kousků a ještě jich pár volných k objednání bude, takže si pospěšte. Pokud se musíte ptát na cenu, tak na něj samozřejmě nemáte. Ale pro informaci, tenhle hybrid (konečně nemusíte jezdit jen Priusem) stojí 33 milionů korun. Pokud tedy někdo přemýšlíte o vhodném dárku pro mě, už nemusíte :).
Ach jo, tohle auticko si muzu koupit mozna tak jako anglicaka . Ty zadni svetla se me moc nelibi, ale auto jinak krasny a ten zvuk, boze neskutecny. Nejradsi mam teda lamba, ale toto je peknej kousek technologie.. Hodi se krasne proti sestu elementu
A ja rikam MASAKER!
Chtel bych byt alespon na chvili v kuzi jedince, kterej tohle video zkoukne a rekne si " Hmm, tak do tohodle jdu, nebot na to mam!"
je krásne až na ten blbý názov a mohli si odpustiť tie smerovky ako má itália. Ale podľa môjho názoru tak isto ako tu aj v McLarene P1 si mohli odpustiť hybrid a namiesto toho tie autá mohli mať ešte nižšiu hmotnosť čo je pri takom aute veľmi dôležité. Však už bež hybridného pohonu by tie autá mali na len zadnú nápravu až prebytok výkonu to asi málokto vypne trakčnú kontrou pri týchto autách. Aventadoru to pri jeho 4x4 asi nehrozí že by mal problém s trakciou aj keď má nižší výkon.
proč by tam tu elektriku nedali, když ty technologie mají z F1? A i s těma kilama navíc, to auto bude rychlejší než kdyby tam ten KERS nebyl...
Anonymní
2013-03-08 23:43:42
elektrina tam ma zmysel dúfam že jej cena pôjde postupne dole a stane sa Standard ale bo systém stlačeného vzduchu ala Peugeot
V roku 2013 pri cene ropy 100dolarob/barel drať brzdové kotúče pri brzdení je myslím prepych