V době, kdy v Evropě pokračuje zhoubná cesta zmenšování motorů i ve velkých autech, nás nic nemůže potěšit více než tahle absolutní nádhera se 6,2l motorem V8. Ikonické jméno Stingray, úžasný design zvenčí i uvnitř s použitím moderních materiálů, parádní výkon (455 koní v základu a 7°manuální převodovka a spotřeba jen 9l/100km), výborné jízdní vlastnosti a to všechno za cenu kolem 1,5 milionu, za což si žádné podobné auto ani zdaleka nekoupíme. Není to absolutní nádhera?
corvetta nepatri mezi moje oblibeny zavodaky, ale toto auto je opravdu krasny. Parada je, ze to ma manual, cena auta me prijde az nerealna, kdyz to stoji min jak kdejaky BMW, motor to ma neskutecnej a ta spotreba, to nevim, jestli je to pravda, zda se me to nemozny, ale nehadam se . Kdyz si vezmu ze moje stara fabia 1.4 zere pomale 7l/100, tak ta corvetta je jak z jinyho sveta. Skoda ze nemam mega a pul navic, vim cim bych si rozhodne udelal radost
Já bych řekl, že teď zepředu vypadá mnohem víc jako Viper SRT 2013, hlavně v červený výrazně tvarovaná kapota, podobnej tvar světel, no jistá podoba se určitě nezapře ;)
A kdybych si měl z těch dvou vybrat, bylo by to těžké, ale modrý GTSko s bílejma pruhama miluju od malička a k tomu ten osmilitr
ano, je to taková směs, z boční linie mi připadá jako ferrari. S tou spotřebou to asi zcela reálný fakt nebude, ne žeby se možná nedalo jezdit za 9L, ale kdo by jezdil v takovémto autu lehkou nohou ? A navíc, ten krásny zvuk vynikne při práci s plynovým pedálem, a ne v běhu motoru prakticky na volnoběh. Ale stejně se mi moc líbí
Anonymní
2013-01-18 23:12:54
To brm brm veru ma ale mne to trosku pripomína projekt 4C ale zase budem mat mínuska alfa sa 4C sa mi viac paci a motor 1,7Turbo je vhodnejší na normálne použivanie
Klobouk dolů, je to krásné auto.
Navíc, pokaždé když slyším zvuk amerického osmiválce, běhá mi mráz po zádech. Tohle nikdo jiný neumí, a nová Corvetta jistě nebude výjimkou...