Za "vydobili" se omlouvám mému učiteli češtiny. V budoucnu mě bude chybět zvuk některých spalováků (např. desmodromický Ducati V2) ale to je tak 0,5% ze všech spalováků co teď jezdí. Jinak pro doplnění něco o motoru:
výkon 185 kW, kroutící moment 264 N/m, účinnost 80 % při maximálním výkonu a 90 % průměrnou. Motor váží okolo 30 kg, je velký asi jako vodní meloun a výrobce uvádí, že prvních 160 tisíc kilometrů se motor v servisu jen prohlíží aniž by se na něm muselo cokoliv dělat.
Pro porovnání high-tech spalovák od BMW 1,6 benzín - hmotnost 115 Kg, výkon 85 kW,Mk je 160Nm při MAX. účinnosti tak 35 % a opravdu malé min. účinnosti. Je těžké nemít rád elektromotory...
Tu akceleraci zvládne Tesla roadster sport i když má relativně zaostalý li-ion akumulátor z článků, který se používají v noteboocích, vážící 450 Kg. Takže prostor pro zlepšení tu je obrovský.
To je mi celekem jedno, ale jinak dík za název, o auta se zajímám ale o tom Tangu teda nevim XD ...jinak to je teda fakt docela rychlý, akorát nevim co by řekl ve vyšší rychlosti v nějaký "vostrý" zatáčce...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!