Úžasný Hennessey VENOM GT opět v akci. Pro připomenutí jedná se o řádně přestavěný lehký Lotus. Ten byl ale prodloužen a dovnitř byl instalován motor V8 7.0 a nějaká ta Turba. Výsledkem je výkon 1244 koní při 6600ot/min. Na auto o váze 1244kg s náhonem na zadek je to pořádná nálož. Jízdní vlastnosti jsou ohromující a auto drží nějaké ty světové rekordy. Aktuálně se pokouší konečně změřit maximální rychlost, která by prý měla být kolem 275 Mph (442 km/h), což by z téhle rakety dělalo s přehledem nejrychlejší sériově vyráběné auto. Pro nejnovější test si však vybrali krátkou dráhu, která měla "jen" 2,9 míle. I tak dokázal Venom GT akcelerovat z klidu na 427,6km/h na dráze dlouhé jen 2 míle (3,2km). Už hledají delší trať na vyzkoušení té maximálky. Každopádně parádní autíčko, i když na české silnice trochu nepraktické :).
Nechci být rejpal ale máte tam překlep Pro nejnovější test si však vybrali krátkou dráhu, která měla "jen" 2,9 míle. (a hned věta pod touhle stojí,že si vybrali dráhu dlouhou 2 míle ) Jo a navideu je také,že si vybrali trať dlouhou 2 míle.
Nechcu bejt rejpal, ale nerikejte mi, ze by na te draze nedal jeste vetsi rychlost... Poradne se podivejte na jeho razeni pri 180 mil/hod. Tam to teda pekne posral a pekne ho to zpomalilo. Nejsem zadnej extra znalec, ale pamatuju si, jak v top gearu testovali americky auta na solnych planich a jak moc se lisily rychlosti, kterych dosahli na jedne mili spatnym razenim. Kdybych mel auto za tolik penez, tak rozhodne natocim video a pojedu to tolikrat, dokud to nebude dokonali. Nebo si tam pozvu Stiga
Promin, ale on nebrzdi, on spatne zaradil. Je videt, jak zpomalil o 10 mil/h a jeste se kouka na radici paku. V takovym aute dela spatny razeni hrozne moc, kor, kdyz se pocita kazdej kilometr/hod
Solný pláně poskytujou ale úplně jiný podmínky.
Když tam Octavia II s dvoulitrovým motorem (jenom!, výkonem ale až 600 koní a točivej moment 450nm v 6000-7700RPM ) dokáže svištit 365 km/h... se stodvacetioktanovým benzínem ale furt je to jen dvoulitr, kterej postrádá objem a downsizing v tomhle dělá hodně. To jsem se trošku zasnil...
Ale srovnávat silnic a solnou pláň je skoro jako srovnávat Octavii vRS a tohle skoro 1300koňový auto.
Stejně se ale divím, že je tohle auto tak stabilní, je to přece poupravenej "malej Elise"
já jsem na solné pláni přímo u Salt Lake City jel s normálním autem (Suburban 5,7 HEMI) a řeknu ti asi tolik, že na normálním asflatu to jede líp To auto se na soli moc boří, ty solné pláně mají tu výhodu, že je to rovný terén, takže se tam dá jezdit orpavdu rychle, kdežto na normální silnici tě může potkat hrbol a ve 400km/h máš problém.
Toho Venoma GT na solný pláni netestují proto, že je to silniční auto a potřebují vědět co dokáže tam ;).
Veyron je auto mimo kategorie... Postavit káru co pojede rychlejc jak Veyron umí každej "matlák".. Dostat ze 7litrů objemu 1300 kobyl fakt není problém... Otázka je, jakou to bude mít životnost... Kouzlo Veyronu je v tom, jak to auto je ovladatelný a stabilní při extrémních rychlostech. V tom můžete jet 300 aniž by vás to nějak obtěžovalo, v tomhle překopaným Lotusu vás to moc dlouho bavit nebude
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!