Teoria o WTC z 11. Septembra Tisk E-mail
Napsal Imrich Kardoš   
Friday, 28 January 2011
Jedna z konšpiračných teórií o WTC z 11. Septembra. Nieje to sice priamo o IT technologiach ale fanúšikov konšpiračných teórií určite veľmi zaujme.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Exgame1trem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 16:52:12

Co dodat.Amerika uz by konecne mohla odtajnit existenci UFO !
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 17:34:22
avatar
ufo je zkratka pro Unidentified Flying Object coz znamena neidentifikovany letajici objekt. takze kdyz po tobe hodim sutr a proleti ti kolem hlavy a nebudes vedet co to je tak je to UFO. jinak UFO neznamena nic konkretniho. Takze odtajnit muzou maximalne novy typy pohonu, letadel atd.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:09:56
avatar
deltawing bombardéry se taky objevovaly na WTF UFO záznamech než byla jejich existence potvrzena.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 16:59:24
avatar
Tak po uvedení možností "malých" nebo "neexistujících" letadel jsem to vypnul. Nebudu mrhat drahocenným časem na poslech přiblblého tlachala co nerozezná pád budovy od hvězdné flotily Aštara Šerana (zdravím Vesmírné Lidi).
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 17:30:50
avatar
rika ti neco projekt HAUNEBU. ci NIKOLA TESLA ? jestli ne tak se koukni po baraku a vsechno co je na elektriku ma na svedomi on. nebo to vychazi z jeho napadu. zadnej edison ale tesla to on ma na svedomi antigravitacni pohon,vesmirny zareni atd.PS:precti si aspon neco nez zacnes povidat. jinak pokud nedokazes prijmout informace odjinud nez z tv nova tak je to stebou spatny. Me je to fuk, dal si behej ve svy ohradce stesti.
Exgame1trem [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 17:33:59

Přesně tak
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 19:58:33
avatar
Dobře ty, souhlasím. Názor Lokiho také nesdílím.
Smoothie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:26:05
avatar
Teď nevím, zda-li trio flash666, Exgame1trem a holoway pořádá skupinovou ironii, nebo jestli to myslí vážně. Pan Tesla byl bezpochyby veliká osobnost na poli elektromagnetismu, nicméně uniká mi souvislost mezi ním a teroristickým útokem na USA. Ten antigravitační pohon si dávám do souvislosti s číslem ve tvé přezdívce.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:35:31
avatar
Tak při přepočítávání reakcí na můj skromný názor (odkdy je racionální uvažování prezentováno naší největší komerční žumpou?) docházím k smutnému závěru že je to 3:1 ve prospěch sci-fi. Já teda nechápu kde pořád lidi berou nesmysly jako: volná energie, Warp pohon, Philadelphia experiment nebo náboženství (ano všechno jsou to řádné 3,14čoviny).

Já sice hraju MMORPG, ale když to vypnu, tak si uvědomím, že jsem zase v realitě.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 09:01:42
avatar
co si neuvědomuješ jak složitá věc je realita. Seš omezenej a seš na to hrdý, nic výjimečného.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 10:49:05
avatar
nejsi Tom Cruise?

I když ten asi nezná Ghost in the Shell.....
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 23:22:54
avatar
pan loki tu konstatoval ze to vypnul pri narazce na neexistujici letadlo a ve videu dale bylo ze bylo nejspis pohaneno antigravitacnim pohonem. tim padem stim TESLA velice souvisi jelikoz za nim stoji on. PS:po jeho smrti vsechny plany,nacrtky,poznamky odvezla tajna sluzba v ramci narodni bezpecnosti. to jen tak pro doplneni
Smoothie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 01:30:04
avatar
Nevěříš taky tomu, že za tunguzskou katastrofou byl Tesla či mimozemská loď? Nebo třeba kombinace, Tesla sestřelil mimozemšťany
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 02:02:54
avatar
a proc by nemohl ? vy vsichni lidi dnesni doby nemate pojem o case, technologiich a historii ani paru. delate si srandu o teslovo technologiich.ze to nemohl udelat on atd.? ale nidko ste nepredlozil evidentni dukazy proti. Tesla predbeh dobu min. o 2 stoleti. diky nemu by jsme uz pres sto let nemuseli doma topit,svitit,jezdit na fosilni paliva. jeho paprsky smrti atd. to jsou veci co jsou existovali pred sto lety.od 2sv valky jsem se nepohnuli s technologiema ani o krok napred. defakto jsme 100 let porad na jedno miste.

PS: a co myslis ze za tim stoji ?
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 09:05:14
avatar
za tím tojí komercializace, plánovaná zastaralost a zdržování pokroku(konzervativní se lépe prodává, viz celý AAA herní průmysl). jednodušší, logičtější a pravděpodobnější vysvětlení neexistuje.
Smoothie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 10:15:26
avatar
Paprsek smrti...tobě už to pojmenování nepřijde úsměvné? Natož když by se člověk pídil po principu fungování, to by se terpve pobavil, jak senzacechtiví lidé neznalí i základoškolských znalostí fyziky hází jedním úžasnějším pojmem za druhým. Takových bylo, je a bude spousta, ne-li (bohužel) většina. Víš co ti na tvůj dotaz, jak co konkrétně funguje řeknou? "Nevím, ale věřím tomu, určitě to tak musí být, když to někdo říká." A tak máme náboženství, dospělí svéprávní jedinci věří, že panny mohou rodit děti, že hadi mluví a člověk je schopen žít ve veliké rybě (POZOR: neplést s velrybou, v té přeci lidé nežijí , to dá rozum)

Napsat, že jsme se s technologiemi za posledních 60 let nikam nepohnuli, pane jo. Na tomto webu vlastně DD recenzuje poslední modely říšské klimatizace Kaiser.

Jinak za tunguzskou katastrofou stojí s největší pravděpodobností kometa.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 11:06:02
avatar
Pane bože, můžu se zeptat, jaké vzdělání jsi utrpěl?

Jak můžeš napsat, že se nikam nehýbeme? Můžu ti uvést příklad z mého oboru: V posledních dvou desetiletích došlo k PRUDKÉMU rozvoji výroby a užití nanotechnologií. Dneska si můžeš koupit uhlíková nanovlákna na míru (určíš si průměr i počet stěn), Fulereny, nebo vysoce kvalitní kompozitní materiály pro konkrétní použití. Dále uvedu, že v blízké době se chystají komerční lety do vesmíru. Náš HW v počítačích používá stále menší a menší jednotky rozměrů.... člověk by tady mohl sedět a psát jeden vynález/objev za druhým.

Je mi opravdu .... ale opravdu hluboce líto, ale do výčtu nemůžu napsat neopodstatněný blábol typu: "jedna paní povídala". Buď něčemu rozumíš, dokážeš to vysvětlit, nebo změřit, nebo se tu budeš vynášet konspirační teorie (to dělají lidé co o daném vědním oboru nemají ani zbla hodnotných znalostí a daná "fakta" vyčetli maximálně z časopisu "Jsou mezi námi", nebo z VOPRAVDU pravdivě pravdoucích vynesených spisů z Pentagonu).

Jinak upřímně doufám, že většina ze zastánců paprsků smrti a Startrekovských technologií má na mobilním telefonu vyzvánění z X-files...
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:09:06
avatar
presne sem vedel ze napises nano technologie. byt to stim uz prisli pred 50 lety. pocitace ? to je pouze logicky posun vpred s necim co uz jednou vymysleli. pokud vim tak pocitace porad pracuji stejne. Za lety do vesmiru zase stoji Braun a jeho raketove motory. ja tu nic nevynasim pouze konstatuju znama fakta. to ze pro nekoho je naprosto nemozne aby neco mohlo ,,vystrelit´´ a nebyl by vtom strelny prach nebo nake palivo je naprosto blbost ze star treku je dost pod urovni...

Kometa se jevy jako nejlogictejsi vysvetleni ale podle popisu od svedku a typu vybuchu se to naprosto lisi.

Nemam vyzvaneni startreku ale mam tam vyzvaneni z reklamy na android od SE.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:33:10
avatar
Tak to prrrr.

Já jsem nikde nenapsal, že bez střelného prachu nemůžu střílet. Gausův kanón nebo Railgun (bylo to tu ve videu) tyto prvky nepoužívá. Rozdíl je ovšem v tom, že technologie jsou zdokumentované, funkční a hlavně EXISTUJÍ.

K těm nanotechnologiím. Je sakra rozdíl ve výrobě laboratorního množství a skutečnou průmyslovou výrobou.

Krásné je, jak tu prezentuješ tuny dohadů a zatím jsi nepředložil jediný důkaz, nebo věrohodný zdroj.

Opravdu by mě zajímalo čím se živíš. Nějak se mi nezdá, že bys byl erudovaný fyzik, matematik nebo prošel některým z oborů (pseudooborů) které zde s velkou vervou prosazuješ.


Jen tak mimochodem: v Anglii nedávno jistá slečna obrdžela doktorát v oboru Beatles (jako první) ...

Můžete křížit prstíky a doufat že otevřou i:

"Únosy - holá skutečnost", "Technlogie zítřka již včera" nebo populární " Jak ovládat talíř a nespadnout s ním někam do tajgy" ....
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 15:09:52
avatar
HAARP EXISTUJE!!!!!! a na defakto stejnym principu funguji paprsky smrti.

A rekni mi proc by nemohl proud castic mit ucinek na velkou vzd. ? viz. ,,lasery´´ na sestrelovani minometnych granatu ci ,,mikrovlnky´´ na rozhaneni davu.
Smoothie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 15:26:01
avatar
"Kometa se jevy jako nejlogictejsi vysvetleni ale podle popisu od svedku a typu vybuchu se to naprosto lisi."

V tom to bude. Výpovědi svědků se někdy musí brát s rezervou. Ty však radši uvěříš sebeúchylnější teorii, i když to jde proti všemu, co lidi znají a DOKÁZALI. Tvá snaha jít proti proudu je zajímavá, nicméně v tomto případě zbytečná. Třeba si od tebe někdy v budoucnu přečtu pěknou fantaskní knížku, to je ale tak všechno...

Slovy mého kamaráda: "diskvalifikoval ses".
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 16:02:10
avatar
Kometa samovolne nevybouchne. a pri pruletu atmosferu by jse rozpadavala na mnoho kusu. Ty zase uveris vsemu co ti rekne negroranteng. tak to mame vlastne stejny ty veris necemu a ja taky.

Vedci se jeste ani nedohodli co to zapricinilo pouze kometa se jim jevy jako nejlogictejsi moznost aby nemuseli uznat neco co by mohlo znicit jejich celozivotni praci.

jj ja jdu vzdycky proti proudu ;)
Smoothie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-30 11:18:09
avatar
Samovolně ne, ale při vstupu do atmosféry explodovat může a taky se to děje. Jedna kometa třeba vyhubila předky indiánů zhruba 13 000 let zpět. Jednoduše řečeno (abys to pochopil i ty): kometa se pohybuje vesmírem na naše poměry nemalou rychlostí (řádově km/s), přísluší jí tedy kinetická energie. Při vstupu do atmosféry se začne třít s okolními plyny. Kometa zpomaluje a její teplota roste. Teplota není nic jiného než střední hodnota kinetické energie jednotlivých atomů, tudíž usměrněný pohyb všech atomů jako celku (komety) se mění na chaotický pohyb jednotlivých částic. Atomy se ve své krystalické mřížce rozkmitávají, navzájem se díky kmitání velmi přibližují a odpudivá síla mezi nimi roste hodně rychle se snižující se vzdáleností. Při překročení jisté meze dojde k tzv. explozi - prudkému zvětšení objemu tělesa za současného uvolnění energie.
Toť k výbuchům komet, které se dějí. Není potřeba paprsků smrti, ani mimozemšťanů... teda pro některé myslící jedince.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 09:03:39
avatar
ty si takový 3.14čus že to není možné, jak asi záleží na Tunguském výbuchu.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:48:55
avatar
Projekt HAUENBU - znám.

A) Nepochybuji, že to němci vyvíjeli, ALE!!!
Kdyby tuhle technologii měli, myslíš, že bychom tu dnes byli?

B) Mluvíš tu o těch němcích, kteří měli pod Himmlerem takové perly jako: "Oživování mrtvých vojáků položením mezi dvě nahé ženy" nebo zkoumali teorii "Dutozemě" (Její propagátor Bender skončil v koncentráčním táboře a zemřel tam).

C) Němci během války zastavili vývoj letectví, protože si mysleli, že jejich technologie byla dostatečně vpředu. Nediv se proto, že manko, které nabrali doháněli vývojem mnohdy zcela šílených projektů známých jako " Wunderwaffen " ....

Tolik k mému načtení informací. Doufám, že protože očividně nejsem "Trekker", přestaneš předvádět tyto výpady vůči mé osobě.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 23:39:04
avatar
A) Proc by jsme tu nebyli? pokud vim tak ta technologie byla uz dost vyvinuta a i zkousena. A primarni mise po uspesnem vylodeni byla PaperClip takze je naprosto jasne ze vtom pokracovali dale.

B) spis nez tuto tak hledali ruzne posvatne predmety atd. Navic doted se vubec nevi jestli je porad 3. rise na antarktide V novy svabsku. Aktivitu po 2sv potvrzuje operace HighJump.

C) Nic nezastavili, byli porad v predu. a sli dal jenomm nemeli uz finance a kde to vyrabet. byt zastaveny byli naky projekty.

Ja neutocim pouze konstatuju. Me dokaze nasrat kdyz nekdo at se rekne jenom malinko co zavani ,,konspiracni teorii tak je to ASTAN KASTAN
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 01:19:17
avatar
Tak já ti přeji, abys odhalil všechna tajemství života a dožil se všeho, co se ti zdá reálné.

Já osobně se vrátím na půdu universitního výzkumu a tam budu posouvat poznatky běžným způsobem.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 13:26:56

Kluci takhle jsem se dlouho nepobavil...:-)
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:44:48
avatar
Věř mi Chucku,

já taky ne ...
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 09:07:47
avatar
mě zase štve jak si lidi myslí že historie je to co nás učí, cokoli co není přítomnost je irelevantní a sfalšovatelné/vymazatelné.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 13:24:38
avatar
Jenom jsem chtěl napsat, že se Lokiho zastávám:-) Nic proti konspiračním teoriím, občas na nich něco být může, většinou jsou úsměvné, ale brát smrtelně vážně příběhy jedna paní povídala a ignorovat verzi tisíc paní povídalo mi přijde trochu jako nerozum:-)
Jokon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 17:35:46

Konspirátoři a americká vláda se zřejmě předhánějí, kdo vymyslí větší nesmysl o 11.9. a pravda je asi někde uprostřed.
Nism0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dukazy 2011-01-28 17:48:25
avatar
Tohle sou dukazy typu jedna babka povidala. Az bude neco realne hmatatelnyho, tak uverim, ze si to schodili sami, ale takhle me nikdo nepresvedci. Nejaky low-res obrazky z videi sou uz ibohost. Clovek vidi cmouhu, ktera se tam objevi pri tom digitalnim zoomu a hned sou to naloze s trhavinou (na letadle).

I když je vidět, jaká je lidská představivost neomezená
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 17:50:04
avatar
Ukaz mi naky video nebo clanek o nalozich s trhavinou ?
Nism0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 18:07:33
avatar
Google?
je toho tam spusty. Nic z otho ale neni relevantni
http://911research.wtc7.net/pentagon/analysis/theories/bart.html
napr.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 18:33:22
avatar
to je o penetagonu ne o WTC
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 09:09:38
avatar
Zeitgeist mylím má teorii o demolici maskované za útok. Dává smysl aby ty budovy byly stavěny na větší letadla než nám vysílali v teevee.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 12:50:45
avatar
budovy sice boli stavana na naraz lietadla ale za inych podmienok. Po prve si treba uvedomit v ktorom roku sa to stavalo ( ziadne simulacie a modelovanie na kompoch ako dnesni statici). Boli radi ze mali logaritmicke pravitka
Staci si pozriet rozhovor s hlavnym inzinierom projektu. Pocitali s narazom lietadla ktore leti pomaly a ma malo paliva a stratilo sa v hmle. Budovy naraz vydrzali, takze co sa tyka tohto boli vypocty spravne. S takym poskodením a ohnom uz nepocitali, pretoze nemali potrebne vedomosti. Dnes je to uz ine.

Co sa tyka inych podmienok, ze si to bolo zinscenovane atd, o tom sa nebavim, teraz vediem iba cisto stavbarsku debatu
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 13:48:29
avatar
Ohen nemůže žádným způsobem takovýmu baráku nic udělat.
Vítr kterů se opírá o takovou budovu bude vytvářet daleko větší sílu než nějaký dutý boing.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 16:39:51
avatar
to sa prave velmi mylis. Ohen a ocel, to je nieco co k sebe nejde. Teda ide, pokial si kovac alebo robis v zeleziarnach Oceli staci mala teplota nato aby stratila pomerne velku cast svojej pevnosti.

Problem dvojiciek bol v novatorskej technike stavby a takisto v samotnej konstrukcii.vonkajsi a vnutorny tubus kombinovany s priehradovymi stropmi. Vsetko bolo vtedy podriadene rychlosti vystavby.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:10:05
avatar
zeitgeist je totalni anarchistickonabozenska blbost ktera neprinasi nic noveho pouze spojila vic filmu dohromady.
nonsensm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 18:40:29

http://www.youtube.com/results?search_query=wtc+911+fox+&aq=f
http://www.youtube.com/watch?v=PNK1V6S2cbo
Tu su dve "zive" vysielania korporatnych medii ,jedna od BBC a druha od FOX. Zavery si urobte sami !!!
Otazkou nie je kto to urobil, ale preco...
A odpoved je velmi pravdepodobne ovela absurdnejsia ako si vacsina ludi mysli
A k tym vybusninam : http://www.overstream.net/view.php?oid=m3nfrbiharue seriozny rok a pol trvajuci vyskum...
poculi ste niekedy o tom ? ...v spravach mainstreamovych medii ? Preco ? Zacnite klast jednoduche otazky a zistite ,ze tu nieco nehraje
...trocha muziky na odreagovanie : http://www.youtube.com/watch?v=VBXcYY4_-0I
Jokon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:02:33

Zajímavé to o těch nanotermitech, pokud jde opravdu z objev na tak vysoké vědecké úrovni, nechápu, proč to neoběhlo světová média.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 10:20:51
avatar
utajováním pokroku k militantní světové dominanci a plánování WW3, aka smysl existence USArmy. Amerika musí vyhrát i kdyby zbytek světa musel zdechnout.
lulinak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pentagon 2011-01-28 18:41:44

jak to bylo s WTC je s otazniky, konspiracni teorie vice ci mene zajimave jsem na toto tema zacal zaznamenavat hned po prvnich tydnehc, moc pekne je shrnuje dokument 911_In_Plane_Site_Director_s_Cut__2008, doporucuju.
Ze ale do Pentagonu nikdy zadna 767 nenarazila mi bylo jasny po prvnich zaberech z kdysi, jako byvaly pilot jsem byl neskutecne pobaven jak media bez vetsich problemu dokazala zblbnout cele may ovci a ty veri kazdy kravine co se v novinach nebo bedne rekne, lidi sou proste tupi a je mozny si s nima delat cokoliv, 2001 toho byl primo ukazkovy priklad...
Ze je svetova politika i ekonomika jedna obrovska hra a divadlo mi docvaklo az v roce 2001, ale jsem rad ze docvaklo, kolik ja mam od ty doby casu a volna v hlave, kdyz se ridim pravidlem, ze cim vetsi titulek v novinach, tim vic je potreba to cely ignorovat
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 18:53:06
avatar
no tak pentagon je kapitola sama o sobe ja jakozto clovek co se zajma o letectvi a hlavne vojenstvi mi neslo do hlavy jak tam ten boeing mohl proletet. jelikoz pentagon ma tak hustou sit PVO ze ani moucha bez povoleni nema sanci.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 12:52:57
avatar
ponad pentagon lietaju skoro vsetky lietadla z letiska ronalda reagana.. Takze tie PVO tam asi palia bez prestania
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:12:50
avatar
proc slovickaris ? o tom letadle se davno vedelo dokonce pres 30/40min takze asi bylo dost casu, jak na PVO tak na vzdusny utok. a nerikej ze zadne letiste nebyl v dostatecne vzd.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 16:36:31
avatar
neslovickarim, iba hovorim co som videl ked som tam bol. Ukazovali to dokonca aj v dokumente o stavbe pentagonu ze blizke letisko bolo odjakziva problemom. Osobne si nemyslim ze ked niekto unesie lietadlo alebo sa mu pokazi vysielacka tak ho treba hned zostrelit
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 17:47:17
avatar
ne hned ne ale do 5min tam musi bejt stihacky a pokusit se navazat vizualni kontakt s pilotem. ci pripadne se jinak domluvit.pri neuspechu se vystreli varovny vystreli a kdyby zaclo klesat na pentagon tak ho sestrelit.

PS: vsechno je v rukou pilota nemusi mit zadnej souhlas nikoho ani rozkaz. jeho rozkazy jsou porad stejny a stejne platny
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 21:44:26
avatar
no tak tie stihacky tam ocividne v ten den neboli, vraj bolo nejake cvicenie na zapade. Co som pocul. Lenze ako vravim, keby zacalo klesat nad pentagonom mohli to povazovat ze ide nudzovo pristat
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-30 16:11:58
avatar
hehe cvičení na západě. no a zrovna tam letely všechny co měly kolem pentagonu...a vlastně máš pravdu. nebylo to nouzový přistání a zrovna to vyšlo do pentagonu? btw já jsem něco slyšel, že do pentagonu nenarazilo nic tak velkyho jako boeing ale spíš nějaký malý dopravní letadlo pro 10 lidí, tak teda nevím
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-31 07:55:21
avatar
mne sa paci ako konspiratori vytrhavaju veci z kontextu, napriklad v suvislosti s pentagonom casto ukazuju fotku diery s malym priemerom ze ju sposobila raketa. Ale pritom to je zaber z vnutra prstenca ani z vonkajsej strany kde doslo k narazu
Tomcat2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - další video 2011-01-28 19:07:59

kdysi jsem narazil na toto video:

http://www.youtube.com/watch?v=gQoJ5Qbjx_4

težko říct, jestli je to autentický, ale je to k tématu
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 19:48:29
avatar
Ocenuju, ze si nekdo s tim da takovou praci To je tak vsechno.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:16:00
avatar
napíšu co jsem napsal na u2b: je naivní kdo si nemyslí že by US nedokázaly a nechtěly inscenovat teroristický útok.

ty vole, ten shot na 4:58 jenom modli aby zvýšili kontrast a názornost,jejich chyba že maskovli že nemají další záběr.
ArcturusTO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:11:35
avatar
ci to je realne alebo nieje si myslim ze nikto z nas nedokaze efektivne posudit je to jedna z moznych teorii ktora ked sa na nu divate pre niekoho dava zmysel a pre niekoho nie ale faktom ostava ze kym na svete existuju ludia ktori su o tom ochotni debatovat a uvazovat aj o inych moznostiach ako to co vam naserviruju v TV tak ludstvo ma este stale sancu...
s.e.t.y [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:44:47

Ok, dejme tomu, že ta teorie má něco do sebe. Ale vysvětlete mi, kam se vtom případě vypařili posádka a cestující letadel. To je někde drží pod zámkem či co?
pK! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 21:19:45
avatar
spíš si posádku a cestující vymysleli. asi jednoduší než někoho držet pod zámkem. těch pár truchlících "příbuzných" pro tv zprávy už tolik nestálo
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 23:02:17
avatar
co pa je pro ne par tisic lidi, vubec nic. a spis se priklanim ktomu ze jsou vymysleny
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 06:35:16
avatar
Zakže pokud chápu tvou teorii dobře tak je to takhle --> Tesla cos ivymyslel, USA to zkopírovalo nepovedlo se sestřelila si dvojčata, všechny lidi si vymysleli, hasiče taky ne? ---> vyvolali válku v Iráqu, aby mohli zkusit další Teslův nápad? A v roce 2012 pusti další Teslův nápad?.
Neblázni....
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:18:57
avatar
ja sem nidkde nepsal ze moje teorie je TESLA+WTC= IRAK je videt jakej ses idiot 9/11 vyvolalo valku v afghanistanu. to jen tak pro doplneni. jinak nevim o tom ze by v Irkau testovali naky novy zbrane. teda az na to ze tam poslou toho HMMWyho s tou mikrovlnkou. a pak ze se tam zkousi mobilni lasery na setrelovani delostrelecky a minometny granatu.

to ze si je sestrelili sami je dosti mozne. uz ne jednou to mlzili a lhali. viz. Pearl Harbor, Luisitania,Tonkinsky zaliv atd.

a co se stane v roce 2012 ci nestane se muzem hadat dal. dle meho nazoru bude kompletni ci castecny black out diky slucni v minulosti se to stalo s malym radiusem a ucinkem ted to ma bejt silnejsi.

PS: teslovi napady zkousi porad viz. HAARP jinak ty je taky porad zkousis ;)
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:58:18
avatar
Jak můžeš TY někoho nazvat idiotem, nad tím zůstává rozum stát. Je vidět, že když ti někdo foukne do toho chatrně postaveného domečku z karet, tak hned ztrácíš nervy.

Jo, nezávidím ti tvůj úděl obhajování nesmyslů... to se vždycky člověk nadře.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 15:03:47
avatar
jaky nesmysli ? co sem v tutom postu napsal za nesmysl ? do ceho si mi fouknul? ano idiot si kdyz kecas nesmysli a ani nevis co zapricinilo 9/11.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 15:47:56
avatar
OOOOO omlouvám se, že jsem šlápl na kuří oko všemohoucí bytosti!

Neotesaný imbecil co pravděpodobně stěží prolezl ZŠ je největším samozvaným odborníkem na pohádkové technologie a jeho čestné slovo mi musí stačit, abych jeho citáty sepsal knižně a vydal jako bibli 2.0.

Vzbuď se! Vždyď se ani nedokážeš přiznat ke svému vzdělání!

To je tak neodborné a nízké, že se za něj stydíš?
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 15:56:56
avatar
proc na otazku misto toho aby si odpovedel pises dalsi nesmysli ?

PS:maturita technickeho zamereni
PS2: od kdy se bere inteligence podle dosazeneho vzdelani?

PS3: kde jsem se nazval odbornikem? Bud ses nakej provokativni krypl co si neumi ani zavazat tkanicku a a samosoust jinak si to vysvetlit nedokazu
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 16:10:55
avatar
Napsal jsi - Antigravitační pohon (nesmysl) a za pád meteoritu v Tunguzce dosazuješ sestřelenou mimozemsnou loď (nebo spadla náhodou, nevim = nesmysl jako nesmysl).

Neposuzuju inteligenci podle vzdělání, jen mě fascinuje jak vždy lidé nevzdělaní v daném oboru přijdou s největší sci-fi hovadinou, protože očividně nevědí, že nevědí...

Jinak už jsem se tady pobavil dost, příště už budu obezřetnější, když vstoupím do diskuse určené Muldrovi a Sculliové...

PS: Nazval jsem tě samozvaným odborníkem. Tuny nakecáš, nic nedoložíš, nic nevysvětlíš a děláš tu ze sebe Teslova synka.


V MOMENTĚ, kdy tyhle tvoje sci-fi udělátka DOLOŽÍŠ vysvětlením a případnou věrohodnou dokumentací, tak mě ulmčíš. Do té doby PROSÍM drž hubu a neztrapňuj se.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-30 16:26:31
avatar
Jenže to se doložit nedá, neb to nikdo nedoložil a nevysvětlil. Jsou na to jen teorie, které mají určitou známku pravděpodobnosti, ale v tomto směru nevím, proč odmítáš, že to tak nemohlo být. Na každém šprochu pravdy trochu.

Snažíš se tu vyvrátit flashovi to, že si myslí, že takové věci neexistují, což mi ve světě jako je tento přijde takové omezenější. Už proto, že to nemůžeš dokázat a hlavně, že si to nechceš připustit. Divné věci se dějí, pochyby nad určitými záležitostmi jsou (a nemusí to být hned UFO apod), jenže ty tu zarytě tvrdíš, že ne.

Skoro mi přijde, že svět bereš tak, že před rokem dorazili na trh SSD disky, takže je to novinka na světě. Začali se vyrábět šestijádrové x86 procesory, tak je to novinka na světě. Ale tyhle věci už mají třeba v armádě/NASA déle, než se to objevilo na trhu. Po uvedení největšími společnostmi se to jen rozšíří i mezi běžné lidi, ale to už zase mají další vychytávky udělány a ty pro nás budou představeny až za pár let.

Prostě nemůžeš brát někomu, že v něco věří. Nikdy neuspěješ (ač se tu celou diskuzi snažíš). Navíc říkat, že něco jako antigravitační pohon není...to je jak když jsi to vyvíjel a víš o tom, což asi ne, že jo. On ti prostě nemusí nic dokládat, on v to věří a sleduje indicie, které něco naznačují. Ty všemu říkáš pohádka...

Nebo chceš miliardě věřících vysvětlovat, že věří v něco, co neexistuje a jestli v to fakt věří, ať ti to dokážou nebo jsou to dementi?
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-30 17:29:16
avatar
Ehm...

Já netvrdím to, že co neznám není možné. Jen se mi rozostří vidění, když si někdo musí zvolit tu nejšílenější teorii a pak všem ostatním tvrdit, že jsou zaslepení omezenci, co nechtějí vidět pravdu.

Tak samozřejmě jim tu víru brát nemohu. Něco jiného by bylo, kdybych byl diktátor. To bych nesmysl jako svoboda vyznání okamžitě zrušil a nahradil ho "zákazem vyznání". Žádné utiskování věřící menšiny věřící většinou. Prostě by se zavřel krám "kupčení s odpustky" a byl by pokoj.

Samozřejmě si nemyslím, že to co dorazí na trh je to hi-tech. Klidně mě cituj, jestli to někde uvidíš.

Indicie: náznak, nepřímý důkaz ...

To je právě to krásné. Já půjdu k autu a náhodou mi k nohám přistane chcíplej pták. Tím pádem mám indicii, že vždy když půjdu k autu, tak chcípne pták...


Jsme lidské bytosti, které ušly značnou vzdálenost na technickém poli a měli bychom se tak chovat. Zvláště na technologickém webu kterým DDworld je.


Jinak celá tahle "hádka-žumpa" byla započata tím, že jsem byl slovně napaden flashem666 kvůli tomu, že jsem si dovolil...NE opovážil prezentovat jiný názor. Tím pádem mi tvoje kázání o netoleranci přijde jako velká rána vedle.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-30 17:45:26
avatar
Je mi jedno, kdo si začal. Mohl jsem vám to smazat oběma, jak si to tady dáváte. Já taky nevěřím něčemu, co jsem neviděl, ale zase věřím, že není vše tak, jak se zdá, nebo jak někdo chce, aby se zdálo.

Jsi extrémní už v tom, že použiješ slova jako "kupčení s odpustky", vždyť to je vskutku na hlavu. Pak nemůžeš tvrdit, že tě tu někdo neprávem osočuje.

Právě tvůj první příspěvek byl "omezený". Máš na to právo, ale pokud to napíšeš tak, jak jsi to napsal, nemůžeš čekat nic jiného než reakci flashe či kohokoli jiného.
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-30 19:46:52
avatar
Tak já to chápu.

Já nemám právo nevěřit.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 20:54:32
avatar
kto ma nejaku teoriu a chce sa presvedcit ci je pravdiva musi hladat odporcov a nie tych co mu pritakavaju

Co sa nato pozriet aj z druhej strany?
Odkaz

Osobne si myslim ze je pravda niekde uprostred ale to sa nikdy nedozvieme...ako vzdy pokial ide o nieco velke
nonsensm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 21:14:03

http://dolezite.sk/September_Clues_49.html
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 22:04:38
avatar
Dobrý web o 9/11 je tento http://911.yweb.sk/filmy.html

Hodně dokumentů, přednášek odborníků, obrázek co se stalo si musí udělat každý sám, já mám jasno
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 23:04:09

je to tak, prvni duben(pro slovaky april) se nezadrzitelne blizi.
KyBoSh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 23:34:21

ach bože...joo taky jsem kdysi věřil na konspirační teorie..bylo mi 13. Teď jsem znechucen použitím fotek Newtona a Einsteina - dvou nejvýznamějších fyziků všech dob - jako dekorace studia takového oblbovače jako je ten pán co to komentuje.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 23:48:02
avatar
sakra kde mas Newtona a toho radoby vedce Einstaina ?
KyBoSh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 22:58:53

No nahodou vyskytují na stole v uvodnim zaberu na studio. A nevim teda jaké vzdělání a vědomosti máš, aby jsi mohl opovrhovat nad Einsteinem ale uprimně tě lituji. Řekl bych, že vyšší než základní vzdělání totiž nemáš. Ale do tohodle se nebudu pouštět. Řídím se zásadou: DON´T FEED THE TROLLS!
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-28 23:55:42
avatar
nezabudajme, ze za vrazdu Kennedyho su zodpovedni borci z cerveneho trpazlika
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 06:32:12
avatar
Nene, podle flash666 za to může Tesla přeci
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 00:22:04
avatar
neco o teslovi

http://www.youtube.com/watch?v=_lj-p26wfd8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=meHXAJpbgTM&feature=related

preju prijemne pokoukani
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 01:23:57
avatar
no je potreba nektere veci brat s trosku vetsi rezervou. ze byl tesla genialni o tom nepochybuju, ale ze by dokazal zlikvidovat nejake vesmirne teleso tak jak je popisovano v tom dokumentu o tunguzce mi prijde stejne realne, jako ze tam nekdo odpalil prastarou mimozemskou lod plnou alienu
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 02:16:28
avatar
proc s rezervou ? zrovna u nej ? dokazal sestrelit letajici telesa. proc by nemohl sestrelit neco vetsiho? 2. ono moc moznosti nezbyva nez tutech par ktere lidi nechtej prijmout a je to pro ne blabol, ani ja ani nidko jiny az na par vyvolenych si nedokaze predstavit co vymyslel a nevyslo to najevo.

nema cenu se tu hadat. bud nekdo veri vtom ze doba mohla bejt davno jina a za vsim a hlavne stagnaci technologii stoji ropny kartely a podobny nebo veri v tv nova, blesk a vto ze justin bieber se vyfotil nahej.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 08:59:30
avatar
já jsem slyšel že tesla udělal kapesní zařízení kterým způsobil zemětřesení a denonstroval to před lidmi v jedné budově v new yorku, když vezmu v potaz interverenci vlnění, určitě by to šlo. Vemte si že dnes se snaží vyvinou mřížku na interferenci zvuku která zamíří veškeré vlnění na jeden bod, takže by z toho byla zbraň.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:20:59
avatar
ty ses teda blbec, tuto nemohl udelat. to mi nerekli v TV NOVA, ses konspirator a buh vi co. Tuto se nehodi ani do star treku. je to naprosta blbost. *IRONIE*
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 06:48:00
avatar
Bože, milovníci teorií. Myslíte si, že si to USA sestřelilo samo nepovedeným pokusem? Sice v oboru anigravitačního pohonu fakt nevím skoro nic, podle mě je to "blbost" jelikož by to byla podle mě větší exploze. S videem nemůžu souhlasit, analýzu jsem tenkrát zaslechl už asi 4 dny po té katastrofě. (analýzu neanalýzu) Přesvědčivé vysvětlení s důkazy.
Tesla byl inteligentní člověk, konec konců mnoho z jeho patentů zmizelo a snad je ani nikdy nenajdem. O to se postarají velci lobbisté, energetické společnosti. Aneb z ničeho vyrobit něco (kdo zná aspoň něco málo o něm ví o čem mluvím). Nechci "pomlouvat" či znevažovat konspirační teorie. Ale probuď te se. Za rok příjdou lidi s tím, že se to vůbec nestalo, že za tsunami v Indonesii může Tesla, za Sopku na Islandu nebo kde to bylo může Tesla, za ozonovou díru může Tesla. Proboha, jsme, nebo aspoň si to myslím, technici, technici nepracují s domněnkama ale s podklady, důkazy a přesnýmy výpočta. Sice občas musí připojit fantazii, ale nenechte aby vás ovládla.

Ale vítám každou teorii, nejde totiž věřit všemu co vidíme
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:24:01
avatar
kdo tu pise nepovedenym pokusem ja sem sem nahodil tema TESLA a vy vsichni se jak ovce toho chytnete a dela te z toho StarTrek. NIKDE SEM NEPSAL ZE ZA TO MUZE ON jenom sem reagoval na Antigravitacni pohon.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 08:56:44
avatar
když se fakt podíváte po U2b je tam deleko víc úhlů záběrů a daleko více kanálů které je odvysílaly
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - KOnspirace ano, ale s mírou 2011-01-29 13:42:55
avatar
Podle mě je vcelku jisté a prokázané, že do budov naletěla letadla, sledoval jsem to téměř v přímém přenosu a nechc se mi věřit, že by někdo za půl minuty zakryl u druhého nárazu "UFO" letadlem, potažmo u prvního a ještě vše utajil...
Takže z mého pohledu se potenciální otázky zužují na
1) Byly ta letadla opravdu unesená teroristy?
2) Pracovali teroristé pro Al-Kájdu?
3) Věděla zpravodajská služba o hrozícím útoku
4) Mohla mu zabránit?
Nebráním se i šílenějším teoriím, ale musí přijít s opravdu silnými důkazy, které tu teorii podpoří, vyvrátí pravděpodobnější alternativy a nebudou falšovatelné. nAhradit jedno údajně editované video druhým editovaným (zaručeně pravým) videem mě nepřesvědčí.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 14:28:25
avatar
taky si myslim ze to byli letadla, teda aspon WTC 1/2 ale otazky by meli bejt jiny.
1) byl v tom letadlo nekdo
2) proc nezasahla vzdusna sila
3) pokud by to nebyla InsideJob tak jestli o utoku vedeli dopredu a neragovali jelikoz se jim to hodilo.
4) proc teda mlzeni a lhani ohledne pentagonu a pensylvanii ?
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 15:04:08
avatar
Odpovědi:
1) Byl - byl tam Tesla
2) Tesla ji zničil
3) Byl tam Tesla převlečený za Adolfa Hitlera
4) Protože Teslovo samonaváděcí antigravitační letadlo bylo jenom 3x3 cm velké a pomocí jeho fotonových děl způsobilo dostatečné škody. Testovali to Američané s tichým souhlasem Apofise vládce naší soustavy.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 15:13:45
avatar
odpovidas blbosti aby si mel dobrej pocit ze me tutim naseres a strasne mi to nandas ? a proto ze nemas proti argument?

delas si tu prdel ze nejvetsiho vynalezce celych dejin lidstva.

PS:po druhy pisu ze se tu vsichni jako ovce chytnete toho kdyz napisu ze za antigravitacnim pohonem stoji on a resite porad jeho.

PS2:nikdy sem nenapsal souvislost mezi 9/11 a N.Teslou
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 15:27:34
avatar
A) Protiargument může být položen jen jak už to ze slova vyplývá "Proti argumentu" ten jsi tu dnes nepředložil. Bláboly bez podkladu a odkazů nejsou argument. To tady taky rovnou můžu napsat, že u nás na dvorku žijí dinosauři a vyvrať mi to.

B) Já si z něj prdel nedělám, on se on dělá kotouly v hrobě, když vidí co tu píšeš a jak pliveš na jeho práci.

PS: Je těžké reagovat na něco jiného. Jediné slovo, které dává smysl a je použito ve tvých příspěvcích je jméno Tesla.

PS2: Můžeš mi teda napsat co provozuješ jako práci nebo činnost? Jestli se mám regulérně svalit na zem a metat kozelce v křeči smíchu, nebo mám začít vytáčet docenta Chocholouška...

Jinak...přečti si poslední komment od Smoothieho ... ten citát je více než přesný.
luke777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - americani 2011-01-29 16:14:44

stejne si to zbourali samy a vykladat ze ne je holy nesmysl potrebuji valku protoze zbrane se nevyrabejidoskladu a ty moznosti surovin a v iraku a afganistanu sou potreba protoze afriku jako zasobarnu kovu sme ztratili
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 18:00:41
avatar
Nemám nic proti tvůrcům konspiračních teorií, je to součást moderní kultury, ale tito tvůrci by měli u každého díla upozornit, o jaký žánr se jedná - thriler, komedie, drama, horor, dokument, v tomto případě bych to viděl na nový žánr - konspirační teorie. Tento žánr se vyskytuje zejména ve filmové a literární tvorbě. Bohužel útočí na nedostatek znalostí v lidské populaci, vnucuje jim své názory a směřuje veřejné mínění ne zcela správným směrem. Výsledkem jsou osobní výpady, jejichž svědky jsme v této diskusi, ti kdo tomu věří, jsou pokládáni za blázny ti druzí jsou označováni za ovce.

Ke kauze 11. září mám toto:
varianta a) celé to zpunktovala americká vláda, která do tohoto projektu investovala spoustu peněz a času a zapojila spoustu lidí. Dodnes se neukázal jediný (dříve zainteresovaný) člověk, který by přednesl pádné důkazy o vině USA
varianta b) několik extrémistů se naučilo "pilotovat" letadlo, koukli se na letové řády (tím se vysvětluje, že útoky proběhly v krátkém časovém úseku, to je věda, co, mnozí lidé mají dodneška problém to pochopit), domluvili se kdy a kde šlo se na věc. V jednoduchosti je genialita, mimochodem s pádem WTC původně vůbec nepočítali.
Teď si vyberte, který plán je podle vás jednodušší na realizaci.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 18:33:46
avatar
a co moznost 50/50
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 19:26:08
avatar
Tak to je ta nešílenější možnost, jaká (by) se kdy vyskytla
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-29 21:41:43
avatar
je mozne ze vedeli ze nieco bude ale nechali to tak. Ako aj pred utokom na Pearl Harbor. Hodilo sa im to do planov.. Ale pravdu sa dozvieme mozno o 50rokov.. Teda ja uz asi nie
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - .. 2011-01-29 19:12:41
avatar
nuda
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-30 09:13:10
avatar
Zajímavé a dobrá práce toť vše.
Lukeee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-01-30 18:46:14
avatar
Věřím tomu že si američané zničili WTC záměrně ... Al Kaida slouží američanům a válka v Afghánistanu je jen o tamějším nerostným bohatstvím ... To zda mají američané antigravitační pohony ...atd je docela i možné. Přeci jen jen volenská technologie i několik desetiletí před technologií jakou známe my .... a když už na svět vyjde něco že někdo něco vyzkoumal tak armada USA to už nějaký ten pátek má ...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-01 23:24:48
avatar
Teda chlapci, ale někteří z vás jsou ale fakt echt magoři...!
Jeden poznatek, čím horší pravopis a čeština, tím spiklenečtější teorie, proč asi... To, že nejsnáze se dá oblbnout prostší mysl je známý a všemi manipulátory na světě hojně využívaný fakt...

Zrovna jsem se dodíval na pár dílů The Big Bang Theory, ale tihle kluci jsou aspoň vtipní a většinou ví, že se při svých debatách o odolnosti Supermanova oblečení pohybují na akademické půdě, ale tady některé ty bláboly, to je prostě k pláči...

I k smíchu, ale hlavně k pláči...
Protože jestli tihle lidé chodí k volbám, tak bodejť by to často nedopadalo tak, jak to dopadá...
Takový matroš k snadnému ovlivnění...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 425x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 274x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 848x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1157x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1472x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 6