IDF2010: Ray Tracing na 80 vláknech CPU Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 17 září 2010
Na probíhajícím IDF Intel ukazuje hodně zajímavého, tady máte třeba výkon Intel prcesorů Sandy Bridge v Ray Tracingu na 80 vláknech ... Na to, jak stará tahle metoda teoreticky je, je div, že to pořád nejde v reálu běžně používat ani na současném HW :) Potřebujeme prostě výkonnější procesory :).
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-17 21:33:58

Ktovie ci az toto bude prelom v realistickosti hier alebo revolucia prijde uz s niektorou s buducich verzii DX.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 15:50:02
avatar
nepřijde dokud si ji sami nedotáhnem.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-17 22:26:16
avatar
To je podstata sameho lidstva - byt porad lepsi, rychlejsi, vyspelejsi, tak nemam obavy o to, ze to nebude
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-17 23:19:14
avatar
renderovani ve 3d programech trva dost dlouho se zaplym raytracingem, precijen tech paprsku se musi pocitat haldy pro dobre vypadajici obrazek, az jich zapoji 10x tolik, muzou mluvit o pouzitelnosti
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 00:13:07
avatar
Já si nemyslím že potřebujeme výkonnější procesory. Jako lepší nápad mi přijde počítat tu scénu pomocí GPU. Intel se ale své X86 jentak nevzdá, takže se budou muset angažovat jiní.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 08:52:47
avatar
Chessmaster XX bude s raytracingem, už se těším, kdo by kdy řekl, že šachy budou potřebovat stovky jader na grafické zpracování a jediné na výpočet protivníkova tahu:-)
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 10:02:27
avatar
Pánové všechno směřuje ke mně.A miluji Intel, jak mile jsem vyřknul ty to slova blíží se konec světa. To bude palců dplů.
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 13:42:35
avatar
Pořád málo výkonu !!!
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 15:47:38
avatar
potřebujeme full GPU-based RT a né nějaký Intel BS. navíc DOF je totálně odbyté a ani se nesnažil dokázat že funguje absolutní odraz.
Suprak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 18:59:17
avatar
Takový CPU by mi zatím na 3D rendering stačil
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marathon od Bungie/SONY představen – nový „Concord“?
Marathon od Bungie/SONY představen – nový „Concord“?Čtvrtek, 17 duben 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 399x
Komentářů: 0
Baldur’s Gate 3 se loučí! Poslední aktualizace a konec!
Baldur’s Gate 3 se loučí! Poslední aktualizace a konec!Úterý, 15 duben 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1195x
Komentářů: 2
Forever Skies – survival inspirovaný Subnauticou ve verzi 1.0
Forever Skies – survival inspirovaný Subnauticou ve verzi 1.0Pondělí, 14 duben 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1852x
Komentářů: 0
Commandos: Origins vychází. Herně OK, technicky nedotažené
Commandos: Origins vychází. Herně OK, technicky nedotaženéČtvrtek, 10 duben 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1063x
Komentářů: 0
The Outer Worlds 2 v herní ukázce!
The Outer Worlds 2 v herní ukázce!Středa, 09 duben 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1307x
Komentářů: 1
Tron: Ares – ukázka z nového filmového pokusu
Tron: Ares – ukázka z nového filmového pokusuÚterý, 08 duben 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1630x
Komentářů: 1