Technologické demo s DX11 a Bullet fyzikou pro AMD HD 6000 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Tuesday, 19 October 2010
Mecha Rampage je název nového technologického dema, který nemá ani tak sebrat dech, jako ukázat technologické možnosti řešení DX11 se vším, co s tím souvisí včetně fyziky, v tomto případě otevřeného systému Bullet. K vytvoření částí DEMA AMD pooužilo existujícího softwaru Autodesk Maya s novým pluginem Vision Engine 8. ten umužňuje využití mnoha věcí velmi jednoduše zkrze několika programovacích řádků v MEL skryptovacím jazyku ... zkrátka a jednoduše, AMD chce DEMEm ukázat, jak snadno lze DX11 a různé pokročilé funkce udělat za použití třetích aplikací ...DEMO bude ve finální verzi k dispozici ale až později v tomto roce ... Pár ukázek už ale AMD ukázalo na svých akcích:
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 07:34:20
avatar
Pěkné a hlavně se mi libý že AMD tím to ukazuje jak jednoduché je přednosti DX11 dostat do dnešních her.Jelikož rozšíření DX11 do her by mělo mít konečně pořádný nástup a ne jenom vlepovaný nějakými pači,vím že se to netýká každé hry ale mrzí mě že se stále DX11 nerozšířila tak jak by mohla.
martin.malik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 07:58:15
avatar
je to fakt pekne tech demo a vazne je super o co sa AMD snazi drzim im palce . Len velky problem v celom hernom priemysle su konzoli ktore maju 5 rokou stary hardware a nedokazu to co dnesne graficke karty a tak herny vyvojary ktory musia robyt pre stare zastarale konzoli a len implementaciou "zjednodusene povedane" dostat DX 11 do popredia a do hier k nam koncovym uzivatelom tejto hernej zabavy .
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 10:31:28
avatar
amd se fakt vyzna. z ty technologie co ted maj dostavaj fakt hodne. je jasny, ze budoucnost je proste hlavne ve vetsim poctu unifikovanych shaderu, ale taky je jasne, ze k tomu cesta vede pres mensi vyrobni proces nebo pres vice cipu na jednom pcb. cili v ramci jednoho vyrobniho procesu musi clovek hlavne optimalizovat a vymyslet nove postupy a technologie.. co se hw tyce je amd dost pred nvidii imho
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 19:52:03
avatar
Jen aby to k něčemu bylo v nějaké hře a ne jenom v demu
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-10-20 20:28:40
avatar
To je pokoukanicko
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marathon od Bungie/SONY představen – nový „Concord“?
Marathon od Bungie/SONY představen – nový „Concord“?Thursday, 17 April 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 214x
Komentářů: 0
Baldur’s Gate 3 se loučí! Poslední aktualizace a konec!
Baldur’s Gate 3 se loučí! Poslední aktualizace a konec!Tuesday, 15 April 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1071x
Komentářů: 2
Forever Skies – survival inspirovaný Subnauticou ve verzi 1.0
Forever Skies – survival inspirovaný Subnauticou ve verzi 1.0Monday, 14 April 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1698x
Komentářů: 0
Commandos: Origins vychází. Herně OK, technicky nedotažené
Commandos: Origins vychází. Herně OK, technicky nedotaženéThursday, 10 April 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1022x
Komentářů: 0
The Outer Worlds 2 v herní ukázce!
The Outer Worlds 2 v herní ukázce!Wednesday, 09 April 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1268x
Komentářů: 1
Tron: Ares – ukázka z nového filmového pokusu
Tron: Ares – ukázka z nového filmového pokusuTuesday, 08 April 2025
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1606x
Komentářů: 1