Taktování konzolí nepatří zrovna k běžným kratochvílím. Obvykle mají konzoloví uživatelé strach ze všeho, co jen zavání možností si něco nastavovat, nebo instalovat. Pokud by neměli, samozřejmě by používali na hraní nějakou lepší platformu, třeba PC ;). Každopádně taktovat se podle všeho dá i konzole. S využitím jedné „díry“ a speciálního nástroje dokázali nadšenci zvýšit výkon Nintendo SWITCH, která běhá na starší NV TEGRA X1 SoC platformě. A samozřejmě má utažený výkon díky limitaci TPD atd. Pokud ten limit odstraníte, a tedy zvýšíte takt, dokáže ze standardních 1020MHz jít procesorová část až na 1785MHz. GPU pak ze 768MHz na 921MHz. Samozřejmě vzhledem k omezenému výkonu celé platformy je takové zvýšení taktů dost významné. Klidně až o 40% více výkonu a FPS není rozhodně k zahození, protože ne každý považuje 30FPS za plynulé hraní ;). Bohužel, zvýšení výkonu využitím jednoho exploitu je možné jen u starších verzí konzole. U novějších revizí tomu Nintendo zamezilo. Každopádně pro některé nadšené SWITCHaře by to mohlo být zajímavé:
Pokud by neměli, samozřejmě by používali na hraní nějakou lepší platformu, třeba PC ;)
Neustále se oháníš objektivitou a pak napíšeš tohle. Ty těm milionům hráčů nevidíš do hlavy, nevíš proč používají konzole. NHL s kamarády si prostě na PC nezahraju. Házet všechny do jednoho pytle a pak tvrdit jak jsem objektivní snižuje tvou důvěryhodnost.
Já pamatuju, když pan DD pochyboval o tom, že se to prosadí (Switch). Ta informace je naprosto ideologicky nezávadná. A bez smajlíka. Znáš to o potrefené huse?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!