V souvislosti s ohlášením Microsoft DirectX Raytracing (DXR) tedy nasazením metody Raytracing do herních engine, uvede společnost FUTUREMARK novou verzi 3Dmarku, který bude prezentovat a ukazovat DXR v praxi a samozřejmě „měřit“ výkon na jednotlivých grafikách a systémech. Společnost už má první ukázku, kdy ukazuje předpokládanou míru nasazení náročné RayTracing metody do her, kdy můžeme počítat hlavně s kvalitnějšími odlesky a vzhledem povrchů. Je ale právě otázkou, jak moc náročné to bude, protože Raytracing je proti běžné metodě renderingu výrazně výkonově náročnější. O tom jsme se ale bavili v nedávném článku, kde najdete více informací. Teď se můžete podívat na krátkou ukázku, FUTUREMARK doufá, že tenhle test v plné verzi v rámci 3DMarku bude k dispozici ve finální verzi někdy na konci tohoto roku. Každopádně to vypadá, že dostatečně výkonnou grafiku mít několik let nebudeme a nároky her porostou ;)
Většina odlesků a stínů se klidlě muže dělat současnými metodami. Zato zrcadla by byla velkým přínosem. Už v několika hrách jsem si toho všiml a vážně to tam chybí.
téměř každé techdemo je fascinující a všichni na to koukáme jak je to úžasné. Zásadní otázkou je: K čemu to je dobré? Tam to asi v dnešní době končí. =( sice vidíme posun a snahu přiblížit se realitě. Hry bohužel nemají většinou žádný příběh, hratelnost 0, hromada bugů a nedoladěnost. Spousta her v historii nemělo grafiku, ale příběh a hratelnost vše vynahradil. měli by si vývojáři uvědomit, že mikrotransakce a pěkná grafika dobrou hru neudělají.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!