Díky AMD máme v některých hrách velmi slušně vypadají vlasy, srst apod. objekty, které vykreslovat realisticky klasickými metodami prostě nejde. AMD ale přišlo s jednoduchou ale extrémně působivou technologií, kterou navíc ani nijak nezavřelo. Díky tomu jí opsala i NVIDIA, dokonce prakticky převzala jako HairFX apod. Nejvíce je tahle technologie vidět u TOMB RAIDER série, ale objevuje se i u dalších her. AMD navíc pokračuje v jejím vývoji a zůstává otevřenou věcí, neomezující se jen na podporu AMD hardware a neslouží tedy jen jako marketingová vějička, jak je tomu například u PhysX apod. Nově TressFX vyráží ve verzi 4.1 s výrazně vylepšeným fungováním, a především novou dokumentací a přístupnější pro vývojáře a tvůrce her. Zásadní je také integrace do herních engine, kdy TressFX míří do Unreal Engine 4 a příslušný patch už byl vydán. Díky tomu se tak tahle zajímavá a přínosná technologie objeví v mnoha dalších hrách. Poběží i na nové generaci konzolí a chystají se další zlepšení.