Assassin Creed 2 PC - hrajeme na plné detaily Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 05 March 2010
Dlouhá herní ukázka hraní druhého dílu AC2, který právě des vychází na PC. Jak víme, hra nepodporuje DX10.1, který měl první díl, ale jen DX9, graficky tedy není technologicky tak pokročilý, ale herně by to mělo být o dost lepší než poměrně stereotipní první díl. Tak uvidíme.
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Uban [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ou... 2010-03-05 16:49:26

Tato hra, to je jina liga, to se bude pekne hrat, az se to nekde pekne sosne, a az prijde PC domu...
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Demence :( 2010-03-08 00:46:59
avatar
Kvůli takovejm kokotům, který kradou, jako jsi ty, jsou hry drahý A ještě se tím chlub...
Každopádně AC je od půlky totálně nudná hra jako jednička

EDIT: Vzdávám se jakékoli další debaty, protože už bych musel být sám sprostý a úroveň vyjadřování klesla na minimum
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 16:58:14
avatar
klídek, zatím cohrana drží, piráti se dostali jen do tutorialu, ale pak jim to nezadá další mise zatím tedy UBISOFT dobře a fandím tomu, ano internetové přpipojení je otrava, mrzet to bude asi u strategií, ale pokud to zabrání pirátům ve hraní, jsem ochoten s tím žít ...
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 17:48:41
avatar
Je mi jasný, že za to nasbírám spoustu červenejch palců, ale trošku mě to naštvalo, že se ten blbec tim ještě chlubí... Lidská blbost nezná mezí. Ten PC bych mu rovnou zabavil Docela se těšim na to Metro... a přemejšlim o AvP
]mh[ Virtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - myslim ted jsem 2010-03-05 18:47:14

a, ze bychom meli rozlisovat mezi mluvou a CINY (kazdej toho nakeca ...)
b, hry jsou drahy protoze to nekdo urcil (viz rozdil USD ceny ,EUR ceny a NEDEJ boze ceny v CZK)
c, ochrana bude drzet jen do te doby nez-li si ji nekdo podda
(davam tyden, prolomit ochranu urcite neni problem, ale co se save pozicema)
koren [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 19:21:10
avatar
Já osobně počítám mezi ochranu i nutnost mít save na serveru, takže dokud to nepadne celé (a já pevně doufám, že nepadne), bude hra chráněná.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 23:39:51
avatar
O tom se dá polemizovat... ochrana to možná dobrá je - otázkou zůstává - pokud by sis takovou hru chtěl zahrát někde bez netu, například na chatě... Každopádně jim fandim a jsem sám zvědavej, jak to dopadne - i vzhledem k prodejům
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 03:40:13
avatar
Jo ale ta sranda až nějakej trotl provede útok na ty servery a sestřelí je aby se bavil že nikdo nemůže hrát.Pár útoků týdně a bude malá revoluce.Provést útok tak že server přetížíte a on zkolabuje se děje na netu dnes a denně s tím že se o tom nepíše když se nejedná o nějakou velkou firmu.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 23:42:54
avatar
Máš pravdu, že třeba ta sviňárna na Steamu, kde jsou hry pro Amíky za 20 dolarů a pro nás v Evropě za 20 euro je trošku k nasrání, ale maj tam zas akce, kde jsem za 15 euro nakoupil kopec her
Podle mě to někdo ochčije i s těma sejvama - někdo vymyslel jak to zabezpečit a někdo zas vymyslí, jak to očůrat
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 00:04:57
avatar
no neviem DD co tu siris za bludy akoze ac2 mam origo na xboxe a teraz som to videl na forach uz cracknute a v cz tak som to potiahol lebo som bol zvadaf ci je to pravda a som v polke a stale to funguje takze no nwm EPIC FAIL zase jedina ochrana je xbox live a dalsia kravina co nas platiacich obedzuje nic viac nic menej keby je to skor lacnejsie nie tie trapne ochrany na ktorych si dvihaju ega crackerske skupiny takze tolko ja k tomu...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 01:01:42
avatar
Otrok ostane otrokom.Vo všetkom...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 12:07:20
avatar
Ochrana je dávno prolomena, problém je ve špatnám cracku, pracuje se na opravě, a navíc ten problém hlásí jen někdo, jiní zase problém nemají a hrají bez problémů, takže Piráti - Ubisoft 1/0
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 19:20:41

O co uz podla teba nie je nuda, MW2 ci podobne pecky kde chodis po nejakej ciare a strielas na vsetko co sa pohne. Tomu hovorim zabava.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 22:08:08
avatar
Jedinej "kokot" si tu Ty. Najskôr sa schlaď, potom si zisti čosi o svete v ktorom žiješ a potom si dovol hodnotiť druhých.

Je vidno, že tvoja fotka zodpovedá tvojmu mentálnemu stavu.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :DDD 2010-03-05 23:35:49
avatar
Víš, kdo jediný si na hradě u krále mohl dovolit říkat pravdu? Šašek Protože ho měli za blázna, ale on sám blázen nebyl.
Svět je to hroznej, ale to pořád neospravedlňuje hlášení se k zlodějně... nebo snad ano?
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 01:01:02
avatar
Povodny príspevok na ktorý si reagoval možno bol arogantný, ale v reále sa tvoj výraz "zlodej" može rovnať výrazu "protest". Väčšinou nič nieje len čierne alebo len biele.
Prepáč, ale nikdy nebudem ľutovať korporácie. Tým ide vždy len a len o prachy. "Úcta" ku zákazníkovy je len a len reklamný žvást. Človek je pre všetkých len výrobná jednotka, len číslo. Korporácie nemožu chcieť po ľuďoch morálku, keď sami nedisponujú ani len jej zrnkom.
Zlodej kričí, chytte zlodeja.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 04:12:04
avatar
No myslím pekne povedané a každopádne nesúhlasím s tým, že tí čo si hry sťahujú sú nejakú hnusný zlodeji, vagabundi, či tobôž ich nemienim vulgárne pomenúvať ako tuto niektorý...

Čo sa týka sťahovania hier, tak ja mám nato trošku osobitý pohľad a myslím, že mám nato najlepší pohľad, pretože keď som bol mladší, tak jediná možnosť ako sa dostať ku hrám bolo ich stiahnutie, či okopírovanie od kamoša, no v žiadnom možnom prípade som nemal možnosť ako malý zasran dať dva litre za niekoľko rokov starú hru, ktorú som videl niekde v supermarkete. Nie je to tak dávno, čo ma to už omrzelo v škole a začal som si poctivo na seba zarábať a i keď ešte donedávna som si hry sťahoval, no teraz, keď mám pravidelný slušný príjem a hry na PC sa predávajú fakt za výborné nízke ceny, tak každú hru, čo zato skutočne stojí chcem mať pekne zakúpenú krabicovú verziu, či najlepšie z nejakej limitovanej série, ako napr. trojÁčkový titul Stalker: Call of Pripyat Limited Edition s viacerými bonusovými vecami za úžasný 15 libier a deliveri zdarma, no tak takú kvalitu za takú nízku cenu jednoducho musím mať, aj keď si to môžem stiahnuť, no to by jednoducho nebolo ono...viem, že ľudia sú rôzny a nie všetci sú taký ako ja, že tie najlepšie hry chcú mať originály a na šmejdy sa zvysoka vykašlú(ledaže mi občas načisto jebne a kúpim kravinu ala GTA4), no stojím si za názorom, že každý by mal mať sám na výber, či si hru stiahne ilegálne alebo si za ňu zaplatí a keď si ju aj stiahne, tak ho rozhodne nebudem nijako odsudzovať, prinajhoršom sa pozriem na jeho finančné pomery a keď mi je jasné, že je to jediná možnosť ako si môže danú hru zahrať, tak prečo nie??? Oberie o nejakú z tých zlodejských spoločností o peniaze??? NIE, takže zlodej nie je a keď tá hra bude fakt výborná, tak možno v budúcnosti keď vyrastie, tak si bude kupovať nové diely danej série a týmto si vlastne daný výrobca spravil reklamu u danej osoby a v budúcnosti sa mu to jednoducho vráti...napr. keď som hrával Mafiu, tak som samozrejme nemal originálku, no teraz keď sa blíži dvojka, tak bez rozmýšľania nad kvalitami hry chcem mať rovno dvojku originál v češtine doma a to len preto, že som dakedy hrával stiahnutú jednotku, inak by som nevedel aká je tá hra skutočne dobrá a bola by mi fakt ukradnutá...ako neviem ako viac to môžem ešte vysvetliť, že na sťahovanie sa nedá pozerať ako na nejakú hroznú vec, či rozhodne ani trochu nie ako kradnutie...ono sa ešte dá pozastaviť nad tým, prečo sťahujú tí, ktorý majú slušné príjmy a cena hry je pre nich nič, no to už je o konkrétnych charakteroch a nie o všeobecnej problematike hier a každopádne nič z tohoto všetkého predajnosť, ani vývoj hier nemení...jediné, čo kedy kazí predaje hier sú niekedy prehnané ceny, ktoré neodpovedajú kvalitám hry a v takom prípade nemá ilegalita s predajnosťou danej hry nič spoločné!!! Každá skutočne dobrá hra si na svoj vývoj mnohonásobne zarobí
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 10:42:22
avatar
ja by som zas povedal ze ked som bol maly tak stiahnut alebo napalit hru bol vacsi zazrak ako mat original kedze net mal kazdy 50ty aj to dialup a napalovacka stala cez 15litrov a media boli brutalne drahe a ten co toto vsetko mal predaval napalovane hry aj za 600sk...takze u mna boli jedine originalky co som dostal na vianoce alebo hry z casopisov popripade palenky pozicane od kamosov
Mesi2017 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-07 11:40:03
avatar
V urcitych vecech s tebou musim souhlasit. Kdyz jsem chodil jeste do skoly, tak se mi taky nechtelo usetreny money vyhodit za hry, ale to neznamena, ze kdyz na ne tedka mam, ze si je budu kupovat jenom proto, abych podporil vyrobce, jak se tu porad pise. To je totiz ta nejvetsi kravina, ptz tim nepodporim az tak moc vyrobce, ale leda tak distributora, lepe receno, nacpu prachy hlavne do kapsy spis tem co hry prodavaji, ptz to oni nas dalo by se rict skoro okradaj a ne mi je.
Tim chci rict, ze by me opravdu zajimalo kolik ma ta hra vyrobni naklady (od vyvoje az po vyrobu - snad me chapete co myslim) a ne to, kolik stoji distribuce. Samozrejme ten kdo tu hru chce prodavat, tak si chce taky vydelat, ale to je presne to co me zajima, jakou na tom ma marzi. Neni mi proste jasne, proc v zahranici sou ty ceny her neprimerene jine, nez u nas.
Kupuju si orig. hry, ale opravdu jen ty co me necim nadchnou a vim, ze to po tydnu nezahodim do kouta, ptz sem si o te hre hodne precetl a videl x hodin gameplaye. Proste mam pocit, ze platime hlavne za vsechny reklamy a az po tom za vyrobek-hru.
Vadej mi lidi co tu pisou, jak maj stahnutou hru a sou kingove (pokud to nejsou jeste deti). Ne proto ze ji maj stahnutou, ale proto, ze to vehlasne rozkrikujou. Clovek kdyz si neco stahne z duvodu, ze si neni jistej tim, ze to za ty predrazeny money stoji a pak zjisti, ze opravdu to za to stoji, tak mi dejte za pravdu, ze by mel o tomhle drzet hubu, ptz kolik z nas si pak tu hru koupi, kdyz zjisti ze jo ? hm .. strasne malo. Stydim se i za sebe, ze to nekdy stahuju, ale nemam na to, abych daval rocne desetitisice za hry a pak zjistil, ze to po chvilce zahodim pod stul i po tom co sem si o tom x hodin precet clanku a shlednul videi a pak me to zklame. Stat ty vsechny gamesy o tretinu mene, tak o tom lidi uvazujou hned jinak, hlavne o tech online mp.

Tem co to prelouskali az do konce se omlouvam za zdrzeni, ale musel sem se vybrecet. ^^ Pokud me neco chcete vyvratit, tak do me, rad se poucim a sklopim ocas.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re lord... 2010-03-06 11:01:27
avatar
Pokud hra stojí za hovno, tak se jí nevyplatí ani krást. Pokud je super, tak za to rád zaplatím, protože to někoho stálo jisté úsilí a nemalé peníze na vývoji. Ano, hry se dělají pro peníze a pokud je hra dobrá, tak proč jí krást... Třeba se chystám si koupit Posla Smrti 2 - 500,- A Stalkera CoP za 250,- Nemusim řešit nějakou ochranu, crack atd...
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 13:11:51
avatar
posla smrti si taky mozna koupim...jednicka byla uzasna, ale AC2 asi ne, jednicka byla stereotypni, a 2 podle me taky bude, nejsem zadnej pirat, originalek mam spoustu vsechny CSka,orange box,Bf2,OFP,Mafie,Cod4,Left4Dead2,RedOrchestra,Wor ld In Conflict,Hidden And Dangerous 2 ,dle meho nazoru jsou to kvalitni tituly, hlavne kupuju kvuli moznosti multiplayeru... jinak ostatni hry proste stahnu a pokud se mi liby tak si koupim original ale jenom kdyz maji multak... na singl asi sem teda teda hroznej pirat.. ale dle meho nazoru ne jelikoz pokud by ceny klesly a zvysila se kvalita tak neni problem kupovat... navic kdyby se delali vic sberatelsky edice bylo by to lepsi....... tak a ted me ukamenujte
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 11:56:04
avatar
Ty tomu asi hodně rozumíš co. Hry jsou drahé díky zbytečné ochraně která stojí statisíce, díky lidem ve vedení co jim nestačí jedno Ferrari ale chcou dvě, díky reklamě která stojí miliony. Myslíš, že by bylo pirátsví tak rozšířené kdyby ta hra stála polovinu heh, tak a ted jdu stahovat a ty si klidně kupuj ty předražené hry, aby šéfové herních firem nemuseli jezdit v blbých Mercedesech a měli na pořádná auta
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-07 20:05:10
avatar
todle je hezkej příspěvek:-) i když s nim uplně nesouhlasim
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 18:16:09
avatar
O AvP nejde přemýšlet,ten se hned kupuje. .Osobně už se nemůžu dočkat až AC2 cracnou.Myslím,že to určitě nějaká grupa zvládne.Jestli si někdo myslí,že hry by byly levnější kdyby se nepiratilo,tak je sakra naivní.Tahle ochrana je velky omyl a vžádném případě ji neschvaluji.Z důvodu nožných blbých připomínek konstatuji,že tuhle hru nebudu kupovat ani stahovat.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 18:48:24
avatar
Netvrdím, že by to bylo levnější - jde o princip Chlubit se tím, že něco ukradnu? Demence A k tý ochraně...? Na jednu stranu to je dost blbá ochrana z pohledu uživatele, ale pokud je funkční, tak proč ne. A tomu cracku dávám tak tejden....
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 20:44:05
avatar
sory ale vypadas ako pan dokonaly, ktory nespravil v zivote zlu vec...urcite mas v kompe vsetky softy kupene...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 22:38:31
avatar
ja mam treba vsechno koupene nebo freeware. ze softu mam origo jen sedmicky a office 2007. office pak teda jen kvuli accesu, protoze ten zadnou rozumne pouzitelnou free alternativu nema. jinak na co budu krast obludny nero, kdyz na vypalovani je pro me mnohem lepsi cdburner xp, na co budu krast photoshop kdyz na maly upravy fotek staci picasa nebo na nejakou grafiku muzu pouzit free gimp a tak dale...
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 23:32:33
avatar
a mame kandidata na dalsieho papeza...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 22:47:32
avatar
ale ma pravdu, ten kdo si ukradne treba photoshop tak pochybuju ze ho nekdy vyuzije k necemu opravdu profesionalnimu, takze na tohle by mu stacil i free program (nemuzu si vynachvalit photofiltre) a photoshop nma jen stejne kvuli tomui ze je hustej.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 01:05:55
avatar
No, a ja mám kúpené Xp, nero, premiere, photoshop, kopec hier, tento týžden kupujem win7, novú premieru a predsa ma tu niektorí bez mihnutia oka nazvú zlodejom a posielajú na mňa policajtov. A to len preto, že sa zastávam práva ľudí na odvetu a na slušné zaobchádzanie.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 23:33:59
avatar
Dokonalý nejsem a nebudu, ale jak napsal Dentom podemnou - vše jde řešit Freewarem - viz. OpenOffice atd... Co potřebuješ mít na kompu za kradený SW? Napadaj mě jen ty hry...
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 19:02:49
avatar
drzim place tej ochrane od Ubisoftu
Zatial nie je cracknuta a dufam , ze ani nebude.
A co ulozene pozicie ?
Tie sa nachadzaju v serveroch UBISOFTU a nedaju sa stiahnut
To iste plati aj o misiach , ktore sa nahravaju zo servera ( ako keby ste hrali MP a nahrava sa mapa ) nieco take
Dufam , ze ak bude ochrana neprelomena , tak aspon nebudeme musiet cakat POL ROKA na PC verziu alebo UZ KONECNE BUDU ONLY PC EXCLUSIVE GAMES.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 01:37:25
avatar
uz je davno prelomena a pirati sa meju dalsi trapas...
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 12:01:32
avatar
Např Silent Hunter 5 je dávno na netu, ochranu obešli emulací Ubi serveru na PC, takže nepotřebuješ ani net ani Ubisoft a savy máš na PC
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 19:56:24
avatar
Me osobne to neustale pripojeni az tak nevadi. Spis me zacina vadit to neustale registrovani na ruzne sluzby. Games for windows live, social.bioware, rockstar games, do toho ubisoft, pak prijdou dalsi firmy a ja se z toho muzu zblaznit. A kdo vi co vsechno jim posilam kdyz hraju. Co moje mailova adresa, mam ocekavat tuny spamu, kdyz ji poskytnu tolika vydavatelum? Je to proste smutny, ze platici zakaznik je takhle "trestan", ale na druhou zatim nikdo neprisel s lepsi ochranou. Osobne si stejne myslim ze se jim trzby az tak rapidne nezvednou. Notoricky stahovac zustane stahovacem, klasicky student si to vetsinou stejne nekoupi. Todle je beh na dlouhou trat a vysledky se dostavi az casem, ale to by musela ta ochrana zustat opravdu neprolomitelna.

P.S. Nedavno se me libila akce na STEAMU. Mas u nas zakoupeny predchozi dily STALKERA? Muzes si u nas poridit novej dil za lepsi cenu. Tohle by myslim mohlo byt pravidlem pro ostatni serie her. Proste aby opravdovy fanousek (platici) byl zvyhodnen.
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 20:31:45
avatar
Citace:
A kdo vi co vsechno jim posilam kdyz hraju


A vies co vsetko posielas na net zo svojej IP , ked si na googli ??
CHVALABOHU ZE JA MAM DYNAMICKU IP
Mam konta na STEAM aj GFW a ziadny spam nemam
Staci zakliknut polozku mojom konte ze "Neprajem si posielat reklamne e-maily a katalogy"
Kiez by bola jedna sluzba ( ako STEAM ) nezavisla od hernich studii a vydavatelov a bola by tam implentovana tato ochrana !
Pravidelne updatova ochrana + najnovejsie anticheatove ochrany.
VAC je dobry srot OUT-OF-DATE
A co sa tyka hier na STEAME , tak treba cakat fakt vynimocne akcie ( ako na vianoce ) , inak maju monopolne ceny ako pre konzoly ( 50 € - nova hra )
Napr. BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 - 49,99 € + stahovat 5.5 gb ...
V kamennom obchode stoji 38 € ( LIMITOVANA EDICIA ) a 12 € je sakra dost ( uz by som mal v kamennom obchode BATTLEFIELD BC2 + LEFT 4 DEAD ) -- priklad.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 20:42:16
avatar
ja by som bol rad keby sa zauzival system predaja singlu a multi playeru...pre cloveka ktory nema zaujem hrat multak alebo opacne je zbytocne kupit dve veci v jednom..by sa dala tym znizit aj cena hry...platit kolo tisic korun za 5-6 hodin hrania je viac ako dost...
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 21:19:54
avatar
Bože!Vy si necháte za chvíli nasrat na hlavu a ještě jim za to poděkujete.Se nedivím,že jsme v republice tam kde jsme.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 22:09:57
avatar
Presne.

Prajem Ubisoftu aby všetky ich hry boli na warezu skôr ako ich stihnú vydať a následne na to aby čo najskôr skrachovali. Howgh.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 23:37:05
avatar
Ty si dobrý jebo... Máš pro to nějaký důvod? Zkrachujou a kdo by vyvíjel další hry
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 00:09:15
avatar
hoc kto len nie ea a spol jedna sracka za dalsou este ze su hry od relicu a bioware inac by vazne nebolo co hrat...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 00:54:37
avatar
Jeba máš asi v hlave. Mám dôvod a veľký. Ten kto Ti sere vedome na hlavu si zaslúži jedine nakopať zadok. Darmo, čím je korporácia väčšia, tým sú jej praktiky bezohľadnejšie.

V hrách sa točia veľké peniaze a na svete je veľa šikovných ľudí, ktorí by radi robili hry. A to že debili z Ubisoftu zkrachujú počítačové hry na kolená nepoloží, sa spametaj.
Prirodzení výber. Sereš na nás? Sereme my na Tebe.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DEMENCE 2010-03-06 11:05:28
avatar
Když jsou ty hry tak na hovno a já netvrdím, že nejsou, tak proč je chceš krást? Chápeš mě, co tím chci říct?

Průser pak je, že člověk ukradne i hru za pár korun a pro malé studio to můžou být důležité peníze...
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-07 20:07:21
avatar
mám řešení...okrádejme jen studia velká!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 23:18:39
avatar
spise pirati serou na hlavu nam...uvedom si, ze vyvoj modernich her stoji silene kvantum penez a firmy maji pravo si svoje investice ochranit. jasne ta ochrana neni pro zakazniky idealni a nektere muze dost omezovat, ale tech je jiz dnes minimum. nekteri tady argumentovali hranim na cestach nebo na chate. hrat treba ve vlaku/buse/aute se rozumne neda (to max naka tahovka) a kdyz jedu nekam na chatu nebo na dovolenou tak si na ty dva tydny zahraju obcas vecer neco jinyho. nevim proc by tohle mel byt zrovna nejakej neprekonatelnej problem...na dovolenou si jezdim hlavne odpocinout a uzit si toho zahranici (more, hory...) a na chatu pak treba chlastat nejvice rvou jen ti, kteri by si tu hru stejne nekoupili.

ja mam na ceste sberatelskou edici a jsem fakt rad za takovouhle ochranu a doufam ze se to ubisoftu vyplati. zatimco treba nutnost mit dvd v mechanice nebo omezenej pocet instalaci na jednu kopii me vadi, tak u tohodle si muzu mit instalaci kolik chci a at se prihlasim odkudkoli, tak bych mel mit i svoje savy vsude (aspon doufam, ze to tak funguje ). a navic me muze hrat u srdce i to, ze si assasin hned tak nezahraje kazdej mrzak, kterej si ho stahne z torrentu a treba jeste i pred vydanim. a i kdyz to casem nekdo crackne, tak stale ta ochrana nebude nikdy plne prolomena..u kazde budouci hry s touhle nebo podobnou ochranou se porad bude muset na crack cekat nejakou dobu, protoze kazda hra si stahuje ze serveru porad neco jineho. vypada to tak, ze se ubisoftu ta ochrana opravdu hodne povedla a doufam, ze na ni prejde co nejvice studii. piratstvi by se takle mohlo velmi omezit a pc platforme i hram, ktere na ni vychazi to jedine prospeje.
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-05 22:26:05
avatar
Citace:
Prajem Ubisoftu aby všetky ich hry boli na warezu skôr ako ich stihnú vydať a následne na to aby čo najskôr skrachovali. Howgh.


koli mamlasom ako vy uz nechcu ani len portovat hry na PC.
POLICIU na VAS , chudaci.
Edit : Dajte mi minusiek kolko chcete , aspon je vidiet co ste zac.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 00:51:23
avatar
Počúvaj Ty ignorant, Ty niesi hádam pes aby si mal černobiele videnie. Kľudne by som si s Tebou porovnal, kto z nás má viacej originálnych PC hier, kľudne. Najviac kričia tí najväčší trapkovia.
Ja som za posledné 2-3 roky investoval do PC hier cez 30000! Áno, kvôli Tebe som to zrátal. A Ty mi tu budeš vypisovať chujoviny. Debilko.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 00:00:01
avatar
Spousta lidí ještě nepochopila,jak to na tom světě chodí.Vyvojáři vám serou z vysoka na vaše PC hry.Oni to nedělají kvůli vám,ale kvůli sobě,aby na tom vydělali a je jen na nás,aby si uvědomili,že my jsme ti co jim ty peníze platí za ty jejich rádoby špičkové hry.A pokud by tady nebyl warez,hry by stály mnohem více(viz.PS3).Tohle by jste si měli uvědomit.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 00:03:58
avatar
sry ale neco takovyho muze rict jen hloupy decko, ktery na herni scene pamatuje tak max 4 roky zpatky...
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 22:50:06
avatar
na jednu stranu mas pravdu, kazdej to dela hlavne kvuli sobe a prachum a ne kvuli hracum. Kdyz z toho nic nekapne, nehnou ani brvou.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 09:52:57
avatar
Byl bych rád kdyby jsem byl ještě dítě.Každopádně jsi toho ještě malo zažil a ještě jses nedostal do reálného světa,když si myslíš,že někdo pro tebe udělá něco zadarmo.Co si budem povídat.áááá ja jsem zapoměl,ty jsi ten,který by to dělal pro dobrý pocit a stačilo by mu jen málo.Tohle si zkoušejte na někoho jiného.Mimochodem jsem začal hrát od dob ATARI,ale co to je se zeptej rodičů.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 13:54:44
avatar
tak se za prvy nauc pouzivat tlacitko odpoved (to by nekdo kdo se u pocitacu pohybuje tady 20-25 let mel umet hned) a za druhy si srovnej tedy situaci na hernim pc trhu pred 10-15 lety a ted. tenkrat nebylo zdaleka tak rozsirene piratstvi jako dnes a jakej to je v kvalite her rozdil...
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 13:45:05
avatar
zase tuna argumentu pro a proti, obhajuje se tu stahovani her a ze je to vlastne dobry pac vydavatele z nas tahaji jen prachy...a co takhle moralni hodnoty co vam mela vtloukat maminka od mala do hlavy? jasne ze ty hry delaji pro prachy..ale to pekari taky delaji rohliky pro prachy a nekradete je v obchodu s tim ze ste jen nejaky cislo a oni majii z rohliku prachy... moralka je v tyhle zemi opravdu na mizerny urovni..
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 15:22:51
avatar
na X-ZONE sa pisalo, ze pri prejdeni polovice hry ASSASSINS CREED 2 sa uploaduje asi 200 kb dat ( save ) a 400 kb dat ( nahravanie missi ) takze nevidim problem pri notebookoch - ktore maju obmedzene mnozstvo dat a nevidim ani problem s rychlostou pripojenia - staci vam aj 128 kbps pripojenie.
Bolo to merane programom , ktore kontroluje , kolko dat ososlete a kolko prijimete - CONNECTION METER v 7.9.5
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 22:40:08
avatar
jasne, ale vem si ze ti nekdy net spadne (aj s tim mam celkem problemy a to mam UPC a pada mi jak svestky Takhle jsem nasvanej protoze musim neustale resetovat router, natoz kdyby mi zkazil hru.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-07 16:44:46
avatar
To je sice hezký, že stačí pomalá linka, ale co taková odezva? Kolikrát to trvá, než se naváže spojení, pak se beztak hra bude muset jaksi na serveru zalogovat a to celý může trvat dýl než celý upload a download.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 15:26:46
avatar
s tou ochranou odradí spustu lidí aby si hru koupili, ale pokud ju tam zase nedají tak si ji většina stáhne z internetu, takže jsem pro ochranu a pro slevnění her
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 21:43:58
avatar
Problém je že trh s hrami je dost pokroucen.Když něco koupím na základě doporučení recenzí atd.Následně když zjistím že je situace jiná a hra mi nepřináší ten požitek co mi byl slibován nemohu hru reklamovat že neplní to proč jsem si jí kupoval,což vede k situaci že jako zákazník jsem v nerovném postavení vůči autorům + distributorům + obchodníkům.Když si pařan tu hru stáhne a nelegálně hraje tak třeba zjistí že ta hra je blbost a pogratuluje si že neskočil na lep recenzím.2)Nebo zjistí že hra i částečně baví ale tak na to si jí zahrát jen jednou a tak si tu hru zase nekoupí.3)Možnost je že si hru zahraje(líbí se) a díky dalším benefitům jako je hraní po netu které slibuje další zážítky i tak dobré hry pošle mnoho pařanů do obchodu si jí koupit.Problém je že her té 3 kategorie je žalostně málo protože hry jsou spotřebák a není zájem aby dlouho vydržela.Platí heslo koupit dohrát zahodit nebo do šuplíku a mazat do obchodu pro další.Jó to je kapitalizmus nic vám nesmí vydržet moc dlouho to je totiž v rozporu s tržním hospodářstvím.Pravdu má pan Stach když říká že hry se vyrábí a nevyvíjí.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 16:22:38

AC1 bola pre mna graficky po Crysis top 2 hrou. A hrozne som sa na dvojku tesil ale dost som sklamany, dnes som to uz hral a samotna hra super, zabavne ale neviem ci je to len moj pocit ale grafika budov sa podla mna zmenila aj napriek full nastaveniam z velmi realistickej v jednotke na taku kreslenu v dvojke. Ale naopak postava Ezia je oproti Altaitovi o dost realistickejsia a krajsia. Ale celkovo na mna grafika miest posobi ako menej realisticka. Skoda cakal som opak.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-06 22:11:30
avatar
nic proti, ale kdyz jsem hral (a dohral - stoji to za to, je to opravdu super hra) Xboxovou verzi a videl jak se celkem dost docitaji objekty, tak jsem si myslel: "to se budo mit, PCckari, ze se jim to nebude docitat." Ale ouha, koukam na ty videa kde je to na max a docita se to stejne Skoda ze jsou vyvojari tak lini (vinu nesvalujte na konzole, kdyby vyvojari chteli, tak s ukazatelem docittani vzdalenosti pohnou, neni to tak tezky jako predelat hru do DX11). Nezazareni DX10 (ci 11) chapu (nerikam ze se mi to libi, ale lze to vuci cene casu, penez a naroku vyvoje a nezaplaceni hraci zpet) pochopit, tohle ale uz moc pochopit nejde Aspon vidim ze jsem opravdu o nic ochuzen nebyl
Chroustostroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-07 02:12:37

Třebá já si hry už v podstatě zásadně jen kupuju. Ne proto, že bych chtěl mít čisté svědomí a podpořit vývojáře, ale prostě proto, že mně už nebaví to tahat. Dneska když se hra vejde na jednovrstvé DVD tak je to pomalu zázrak a spousta nových her má 15GB a víc. Navíc je to úplně jiný pocit hrát originálku, té hry si člověk tak nějak víc váží a určitě ji i dohraje. Ochrany mě každopádně štvou. Třeba tuhle jsem si chtěl o víkendu zahrát Flatout ultimate carnage, ale bohužel jsem mezitím přeinstaloval systém a nenašel ten papírek s kódem hry pro microsoft live. Takže zákazník utratí peníze, ale kvůli dementním ochranám si stejně nezahraje
Sajmoska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-07 18:46:07
avatar
nedavno em videl na warezu BFBC2 2,9 GB s 50% komprimaci videa... Hry sou prostě předražený, stejně tak benzín, elektřina, voda, topení atd a státní dluh roste. Nezbývá nic jinýho, než skočit z mostu a nebo začít číst knížky ve spacáku při svíčkách. Nechápu, jak je možný levněji koupit hry přes internet z anglie, než tady u nás (a to skoro o 500kč !!!), když poměr prům. platu/prům hry v anglii ku Čr je nehorázný. Neřikejte mi, že byste si za 200,-, nekoupili radši novinu originálku s dlc, multipl. a bonusama, než stahovat a crackovat. V tom vidim problém, v předraženosti v čr a jinejch zemí. Pochybuju, že je v anglii pirátství v takové míře, jak ve východních zemích.. Taky tady neprodává mcdonald cheesburgera za 100kč.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-07 18:14:52
avatar
vecny boj mezi warezaky a temi "poctivymi". Na jednu stranu me to stve (ochrany apod) ale na druhou asi jim nic jineho nezbyva. A tohle se rozlostlo s rozsirenim rychleho netu. Pokrok nezastavis (bohudik)a piraty taky ne (bohuzel)
Mám_na_povel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-08 07:53:39

Takže, kvůli tomu, že si kupujete předražené originální hry, s průměrnou délkou 6-8 hodin na dohrání za +- 1000 Kč má půlka lidí na tomto "technologickém webu" zastaralou starou sestavu včetně pana "redaktora" s prehistorickou 4870X2 včele ? A to všechno ze soucitu k megaherním korporacím, s obratem desítek milionů dolarů ročně. Těžko uvěřit...
jan333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tohle sedi 2010-03-10 00:14:32

Obrázek
rekl bych ze sem se patrne prave pochcal smichy,ale je to presne tak.
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-03-11 17:46:24
avatar
je to hezky, ale proc si sundal triko?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 406x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 259x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 846x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1471x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1317x
Komentářů: 6