Máme tady další parádní ukázku z nového dílu, tentokrát se projdeme po Bostonu. Jak už také víte, na PC se hry dočkáme později, nyní již bylo poskytnuto Ubisoftem vysvětlení, proč tomu tak bude. PC verze bude totiž o poznání modernější než konzolová verze, bude mít DX11 včetně několika klíčových technologií (třeba tessellaci), což samozřejmě konzolová jednodušší verze mít nebude. Počítáme s lepšími efekty, vyšším rozlišením textur, vyššími rozlišeními vč. podpory Eyefinity atd. Ubisoft slibuje, že se bude snažit mít zpoždění PC verze co nejmenší a hra by tak mohla dorazit ještě před vánoci. A nyní již nová ukázka z Bostonu:
Mě se tam moc nelíbí ten protiúder. Byl to ve všech předešlých hrách, kde (s trochou nadsázky) stačilo klikat na tlačítko "bránit" a hrdina dokázal odrazit všechny útoky, i když na něj šli zezadu nebo víc naráz.
A docela by se mi líbilo, když by mohli našeho hrdinu zranit v boji a on by ztrácel životy do té doby, než by se ošetřil. Ovšem to už by bylo "hardcore"
no kedze je to hra urcena aj pre USA trh samozrejme ze nic HC sa tam nemoze objavit ... pretoze telata z USA by tu hru nevedeli potom hrat a tak by sa na "najvacsom" trhu nepredava podla Ubisoft predstav.
To je to iste ako keby mal ubisoft urobil hru cisto pre PC ... to by sa potom tento titul v USA nepredaval vobec.
Tak z toho mám dost rozporuplný pocity. Prostředí je hezký, ale ty starý mechanismy Assassina tam nezapadají. Nejvíc je to vidět v tom souboji se skupinou nepřátel. Je tam hned několik protivníků, kteří jsou ozbrojeni mušketami a tak by jim stačilo frajera jen ostřelovat ze vzdálenosti a ani by si neškrtl. Místo toho do něj jdou píchat bajonetem jen proto, aby tam mohla být variace na středověké souboje. Neřeknu, kdyby na něj šli s šavlemi, ale tohle je trapný.
Praveze z tejto poslednej ukazky mi to prijde ako celkom pokrok ... aj ten "subojovy system" vyzera dynamickejsie ako v predoslych ... no zas je tu "defekt" v podobe "dementnych nepriatelov" ktory len tupo stoja a pozeraju ako zabijas ich "kamosov", ktory tu ale pretrvava pomaly od zaciatku serie a tak trochu som sa na to uz "adaptoval". No ale ako hovoris, ked uz maju "pistole" preco ich nepouziju ... resp preco neutocia napr. 4/5 naraz.
Na druhej strane lozenie po stromoch vyzera skutocne zaujimavo, taktiez to "lezenie" cez domy resp. "mobilne skryse" v podobe iduceho voza s konom (ta vrazda za jazdy s naslednou vymenou bola husta) atd ... mi prijde ako celkom vyborne obohatenie tejto serie. Samozrejme aj "kukanie sa za roh" vyzera ako "nova" ficura a celkom sekne. No a samozrejme nezabudam ani na "vychytanejsi" health system ... kde uz sa zdravie samo (resp. cez potiony) pri subojoch nedoplna ale musime cakat (aspon to tak predpokladam) kym suboj skonci. NICE ONE.
Taktiez bolo zaujimave to "slidovanie po lane" (ked isiel na tu lod) dalej zabitie 2 nepriatelov jednou musketou a taktiez to "vyhodenie" vojaka s paluby lode. No a samozrejme nesmiem zabudnut to zabitie vojaka (pred tou velkou bitkou a naslednym utekom) z krytia tak ze mu napichol hlavu na vidli ... tak toto bolo uz dost krute
Pomaly sa mi tato "USA" verzia AC zacina znova pacit ako tie predosle (na brotherhood to ale asi mat nebude).
K AC3 som bol z prvu skeptický, keď oznámili zasadenie príbehu do obdobia americkej revolúcie. Ale každé ďalšie gameplay ma utvrdzuje v tom, že som sa dosť zmýlil a bude to pecka. Dúfam, že sa to autorom podarí dotiahnuť do zdárneho konca.
Láďo M. Mám to stejně jako ty. Díky tomuto u mě zabili sérii. Jasně skákání přes domy apod. nemůže být 100% reálné jak zde ve hře, ale s těmi puškami je to trapné. Vůbec jím nedali realistické myšlení, jak píšeš. To chci tak moc, aby hry měli reálné herní mechanismy a základy, načež ostatní (např, metání kouzel - by bylo smyšlené? - a zase ale fyziku těch kouzel ale aby byla reálná.) Safra Dnes stroje jak blázen mnohokrát silnější než kdysi, a FEAR nebo Far CRY inteligence je stále jedna z nej, ne-li vůbec nejlepší. Prostě děs a ostuda. (snad kickstarter bude mít pár es v rukávu a už budou vyvíjet i hry ,,pro mě,,.