Nový díl slavné série vyráží s velkým zpožděním, kdy se UBI snažil opravit chyby a problémy a zajistit, aby nešlo o další herní propadák. Jak se to povedlo? Po grafické stránce jsou tu viditelná generační vylepšení jinak stále stejného ANVIL engine. Ovšem to, jak hry vypadají, rozhodně nebyl problém téhle série, všechny předchozí díly vypadaly skvěle. Otázkou je, jak se to hraje. Inu? Podle většiny se UBISOFT zjevně snažil „hrát na jistotu“, problém je, že to celé nepůsobí jako něco nového a svěžího, prostě typická šablona od Ubi. Psaní a příběh je poněkud mdlý, hudba se moc nepovedla a dvě hratelné postavy najednou v jedné hře je asi až příliš. Není to katastrofa, ale rozhodně to nevypadá na žádný megahit. Navíc když to srovnáte s kvalitou a zábavností KCD2 nebo stylovostí a efektivitou Ghost of Tshushima, působí ACS prostě poněkud „uměle a produktově“ než jako nutně snaha o co nejlepší hru. Celkově je prý hra OK, není to hrůza, ale na starší díly a jejich velkolepost to nemá a na ještě starší díly to zase nestačí originalitou, a hlavně kvalitou příběhu a psaní, chybí tomu kvalitativní konzistence. Šablona je stejná, vizuálně pěkné, a je to celkově herně OK, ale prostě nic, co by vlastně nějak překvapilo a chybí tomu „wow“ efekt. Ale čekal někdo od současného UBISOFT něco lepšího? Pokud ano, tak nevím proč. Takže nejlepším hodnocením je, že katastrofa to není a patří rozhodně k lepším hrám od tohoto vydavatele z poslední doby.