AvP přichází - DirectX11 viditelným přínosem Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 18 únor 2010
Jak jsem sliboval, v plné verzi Aliens vs Predator je i DX11 a je tam skutečně přínosem. Hra s DX11 vypadá rozhodně lépe než v DX9, Tessellace sice není použita na vše, což jsem také říkal, ale tam kde je jsou modely rozhodně o dost pohlednější. Celá hra tak vypadá nakonec graficky nadprůměrně a napomáhá tak atmosféře. DX11 je i na grafikách ATI HD 5000 hratelnější než DX9. Hra samotná je herně nadprůměrná, ale je na tom bohužel vidět negativní vliv konzolí - tedy nízká obtížnost aby to lidi s gamepady a automatickým zaměřováním mohli vůbec hrát :( ...
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 14:46:52
avatar
nic moc čekal jsem víc s podporou DirectX11, bohužel vliv konzolí je větší než jsme mysleli
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 23:53:26
avatar
Co prosim? Co říct, že třeba "vliv hráču se zastaralou platformou je více než velký" Kolik lidí má dneska DX11 kartu? Kolik lidí dneska používá XP? A navíc hochu zdáš se mi, že si tady jenom hrabeš kvalitní a tvůj názor je uplně jinde...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 00:23:59
avatar
Mno ani já nemam DX11, ale na to má vliv spíš situace na trhu (čekáme na Godota-Fermi). Dneska sem zrovna rozmejšlel, jestli SSD nebo HD 5850. Vzal sem to SSD.

Vliv konzolí? Ale kdeže.. vliv tvůrců hry přece. Bo spíš jejich lenosti.. Poznat v téhle hře rozdíl mezi DX9/10/11 je docela umění, pokud člověk neví na co koukat.. no sem na to zvědavej. Ale mnohem víc mě zajímá nový BF než tohle..
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 00:35:22
avatar
Souhlas, už jenom kvůli tomu, že Bad Company 1 bylo famozní a tohle dělal Rebellion : D
Naive [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 01:11:56

S tym SSD si spravil dobre ... ja som teraz menil system a veru prechod z Q6600 na i7 920 na mna urcite neurobil taky dojem ako prechod z 7200 RPM disku na SSD

A teraz k samotnej hre - po tak negativnych ohlasoch som bol prijemne prekvapeny, ale to mozno preto ze mne k atmosfere staci ten zvuk lokatora a som potentovany az za usami

Kazdopadne grafika aj na DX9 luxus, praca so svetlom fajnova, tma temna a votrelcekovia strasidelni aj bez teselacie
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-20 22:08:07

a co ten spatny texturovy tien co vrhas? A preco nevrha tien ta cuza co snou kantujes alienov, ked na nu svietis? Dalej som sa nedostal. Grafika slaba, vonku to je spatne. Kym som nezmazal dx11.exe, tak pri zapnuti flashlight hra spadla. Naviac ukazovalo to 40-50fps a trhalo to jak dive. Po zmazani dx11.exe vsetko ok. Masseffect2 bol krajsi, rok stary FEAR2 este ovela krajsi. AvsP mi najviac pripomina doom3 (mohli to kludne spravit na tomto engine) vsade sama tma.
Jaj, a nieje tam quick save, keketi!

aha, fasa, presiel som vojaka je to tak na 4-5 hodin. Na druhy krat este menej. Alien bol superkratky (2-3 hodiny) ale dobre to bolo spravene. Predator bol asi najtazsi. Dobra hra, len kratka
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - elektrické křeslo konzolím 2010-02-18 15:36:48
avatar
Už jste slyšeli o nové generaci konzolí ? Gamepad bude mít jen jedno tlačítko kvůli co nejjednoduššímu ovládání. Hraní stříleček bude zjednodušeno zcela automatickým zaměřováním a o pohyb „po kolejích“ se bude starat taky automatika. Hráč bude jen mačkat jedno tlačítko ovládající střílení. Konzoloví hráči se nemusí nervovat, že by to nezvládli díky nedostatku střeliva vyplýtvanému při nechtěném zmáčknutí – tlačítko nebude fungovat pokud nebude automatikou zaměřen nepřítel. Automobilové hry se budou pomocí jednoho tlačítka ovládat stejným stylem jako autodráha – zmáčknuté tlačítko přidává plyn – vše ostatní ovládá automatika. Díky pozitivním výsledkům testů zábavnosti na gorilách (nebylo zraněno nebo zabito ani jedno zvíře), výrobci konzolí očekávají větší poptávku od hráčů co upřednostňují hraní na konzolích před hraním na PC. Hlavně američtí hráči jsou nadšeni, že budou moci hrát hry s hamburgrem/colou v ruce. Podobné testy se pro předchozí generaci konzolí dělali obvykle s o něco chytřejšími šimpanzi, ale nedávné srovnání požadavků konzolového hráče se šimpanzími ukázalo, že příliš složité požadavky šimpanzů by dnes mnoho konzolových hráčů nezvládalo.

Zatím je to jen vtip, co částečně vystihuje zjednodušování her kvůli televizním krabičkám a který „mírně“ přehání – tudíž není nutný flame. Kvůli existenci hráčů co požadovali v petici pro Bioshock 2 PC verzi ovládání pomocí gamepadu, se musím omluvit gorilám za srovnání jejich inteligence s některými hráči – jejich požadavek je už opravdu spíš k pláči než k smíchu.

Hru za propadák rozhodně nepovažuju i když přitěžující okolnost je, že jsem hrál starší díly. Až klesne cena tak si ji koupím(pokud tedy do pár měsíců nepřijdou opravdu pecky) - nechci aby si autoři kvůli počátečním tržbám mysleli, jak se jim to nějak moc povedlo .
M0rf3us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 16:23:10
avatar
No nevím. Znám dost lidí, kterým nesmí konzole do domu. Ale i oni si rádi píchnou PC k bedně, rozvalí se na pohovce a hrají s gamepadem.

+ první díl podporu měl, takže by slušela i druhému dílu.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 16:42:44
avatar
Chybí mi tu zvracející smajlík. Chápu, že někdo hraje na gamepadu auta, hospsačky...ale Bioshocka ? Ufff. Pak nemaj být ty nepřátelé ve střílečkách tak "ochrnutý" a hloupý, když se snažej tvůrci her přizpůsobovat týhle sortě lidí - stačí se kouknout na youtube videa kde hrajou střílečky s gamepadem - takhle jsem naposled hrával když jsem měl zlomenou ruku a kuličkovou myš - pohyb "křížku" je mdlý a snaží se jen pohybovat celým tělem aby se nepřítel dostal do křížku takhle. O nějaký přesnosti se vůbec nedá mluvit. Střílet takovýhle nepřátele s myší to je opravdu radost.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:43:43
avatar
smutná to doba kde musíš něco tak samozřejmého popisovat. mě ale vadí že optika neumí na skle, tak musím jezdit po papíře(brácha je fakt lama že chtěl skleněný stůl)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:50:47
avatar
sak si muzes koupit obyc podlozku za 20kc nebo pak za nakou stovku mas uz dost slusnou steelseries qck..
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 00:25:31
avatar
Jsou myši co jezdí i po skle, ostatně, psal sem na to recenzi, ne?

Ne vážně, stačí nějaká normoš podložka (ROCCAT) a budeš happy. Steelseries taky velmi dobré..
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 21:01:23
avatar
Ja tiez rad puzivam gamepad na PC + LCD TV nap. Devil may cry atd... ale FPS sa tak neda poriadne vychutnat ani ovladat
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 00:26:40
avatar
Jop souhlas, DMC4 na normální klávesnici je smrt. Naštěstí mam ne-normální. Ale jinak je na to ten gamepad značně lepší.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 11:03:03
avatar
Ja mam napriklad gamepad na serie Devil may cry a na Resident evil. To jsou naprosto gamepadoidni hry Tech 150Kc tehdy nelituju. Dnes teda ten stejny stoji 350Kc.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 17:52:53
avatar
konzole si vybudovaly jisté postavení vůči PC v současnosti si vývojáři drží spíše konzolí je to smutné ale co se dá dělat budeme to nějak muset přežít
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 18:12:41
avatar
Prosímtě na co si hraješ ? Vždyť ty konzole žereš tak si tady nehraj na člověka, kterému záleží na PC hraní . Stačí si pročíst tvoje starší příspěvky kde plameně obhajuješ hraní na PS3. A vývojáři se drží obou, jelikož kvalitní PC hry stále vycházejí. Tvůj první příspěvek je taky bomba - jako bys toho vlivu konzolí litoval . Nejsi rozdvojená osobnost ?

Konzolisti jsou tady tak 4, ale bohužel platí, že kousek hovna zničí celý kýbl dobrého jídla.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:45:42
avatar
aspoň že ty hovna nešáhly na STALKER CoP. tomu se říká čistá hra(a teď jenom kdyby se dalo zapomenout na ty zahmyzené předchozí díly).
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 23:46:44
avatar
Promiň jestli to s tim hovnem bylo na konzolisty, tak to už je trochu moc. Myslim, že máš plný právo si o někom myslet co chceš, ale nadávat ať je to kdokoliv do hoven, jenom kvůli tomu, že používá něco jinýho než ty, to už je podle mě moc...
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 11:05:21
avatar
Konzole nepouzivam a ani nechci, ale musim se jich ted zastat. Ne uplne vsichni jsou vymatlani a neni tedy dobre je prirovnavat k one hnede veci. Vymatlanci jsou mezi PC uzivateli.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:14:38
avatar
mas pravdu, tu porci dobreho jidla tu mimo tebe kazi DD
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:22:54
avatar
Citace:
mas pravdu, tu porci dobreho jidla tu mimo tebe kazi DD


DD tak si dělej anketu o konzolích a třeba i o nich začni psát a dělat recenze - ať je tady konzolový chátry víc a tenhle web se propadne na úroveň konzolovejch webů kde se retardovaný konzolisti hádaj jestli je lepší PS3 nebo Xbox.


Citace:
Half Life 2 Pro me tuctova a neoriginalni je, za tim si stojim. -dEvilPS3 alias dEvilCell

A to napsal i když se dostal jen do 4. levelu z 15....

Takže se s ním neotravujte a už vůbec se nepokoušejte o diskuzi. Bláznům se neodporuje.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:31:48
avatar
Citace:
kde se retardovaný konzolisti hádaj jestli je lepší PS3 nebo Xbox.


nechces rict kde se DeaDDog hada zda je PC lepsi nez PS3? kdy uz pochopis ze oba herni systemy zde maji svoje misto
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:37:30
avatar
Citace:
nechces rict kde se DeaDDog hada zda je PC lepsi nez PD3?


Ano já se PC webu hádám s debilním konzolistou co propaguje konzole. Je to tak nepochopitelný ? Už bys potřeboval další ban.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:43:06
avatar
a ty novej mozek a otevrit oci. To taky tak nesnasis treba Linuxaky, protoze maji jiny operacni system, nez ty a nebo lidi jineho vyznani? Jsi jak z minuleho rezimu.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:49:31
avatar
Nemám rád lidi, co chodí na weby kde kvůli něčemu nezapadají a dělají tam akorát bordel.
Příklady těchto debilů :
Muslim co chodí na křesťanské diskuze a hádá se tam s křesťany.
Komunista co chodí na web ODS a hádá se tam se členy ODS.
Konzolista co chodí na PC web a snaží se dělat reklamu konzolovému hraní.
Potřebuješ další příklady abys pochopil svoji situaci ?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:52:43
avatar
no vzhledem k tomu ze tu dd konzole zminuje v kazdym druhym clanku, tak mi to tvoje prirovnani moc nesedi.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:56:36
avatar
Jen jako příklad srovnání a důvody proč je ta která PC hra zase trochu zkurvená. Asi jako když muslimové často zmiňují křesťanské prohřešky a naopak. Musel jsem tohle vysvětlovat ? Píše se tady o hardware/software PC ? Prostě sis zase musel přisadit..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:07:35
avatar
jenom tak jak pises je opravdu nezminuje. vzdyt novinky, ktere se tykaji jen konzoli jsou tu dost caste...

a radsi mi dole odpovez proc i puvodne hry jen na konzole muzou byt na pc taky skvele propracovane, ovladatelne, hratelne a hlavne hodne zabavne
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:33:45
avatar
Dost časté ? Tak mi tedy definuj ten výraz, který by vystihnul množství novinek a celkový obsahu týkající se PC. Navíc jsou většinou negativní...

Některé konverze z konzol na PC samozřejmě můžou být kvalitní, ale jsou to jen vyjímky potvrzující pravidlo. Většina lidí totiž na konzolích hraje na gamepadu, který není tak dobrý jako myš a ....výsledek je dnešní realita.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:13:50
avatar
tak proc DD vubec konzole zminuje? Ze by zavidel, tak to musi vsude shitovat? Prijde mi tak
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:42:52
avatar
DD WARUM ?

odpověď konzolistovi
Protože se tyhle dva světy ovlivňují - a bohužel negativně vůči PC hraní.

Citace:
tak proc DD vubec konzole zminuje? Ze by zavidel, tak to musi vsude shitovat? Prijde mi tak


DD nvidiotům dáváš bany jak na běžícím páse a konzolistům co jsou ještě horší a evidentně si z tebe dělají prdel nic. Jak to mám chápat ? Chceš abych tady měl pár trotlů na hraní ?
Na jíných PC webech se s touhle špínou nemazlej tak proč ty ? Upřímně - už mě to přijde pomalu otravný ... a jestli se to sem začne slejzat tak to přijde otravný více lidem.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:25:26
avatar
spis naopak, nebyt piractvi na PC...takze se to ovlinuje negativne diky PC.Ale to muze byt relativni. Proste se nic neovlivnuje, hry vychazi a cas plyne. To ze za vsem jsou konzole si myslis jen ty pardon, ty a DD
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:05:20
avatar
měl by ses mírnit ve svých výrocích ne vždy co je konzolové je taky špatné
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 17:25:23
avatar
chlape ty jsi normální Blázen...ty prostě nevyplodíš slovo kde není hovno nebo něco tomu podobného...mi připadáš jako rasista Nebo se holt bojíš že to tvé PC hraní směřuje někam do Pryč...Jinak není normální že tady chrlíš ty tvé názory na ostatní
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:02:17
avatar
Citace:
Některé konverze z konzol na PC samozřejmě můžou být kvalitní, ale jsou to jen vyjímky potvrzující pravidlo. Většina lidí totiž na konzolích hraje na gamepadu, který není tak dobrý jako myš a ....výsledek je dnešní realita.

to je sice pekne ze uznavas, ze nektere konverze muzou byt kvalitni, ale stale to neni odpoved na mou otazku. ja se ptam proc jsou takove, i kdyz to jsou primarne nebo puvodne hry na ty tak "spatne a primitivni konzole pro line a neschopne jedince"
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:16:35
avatar
za to můžou vývojáři a ne konzole kdyby chtěli mohly by všechny hry dobře optimalizovat jenže jsou líní a PC berou jako druhořadou proto to takhle vypadá
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:41:28
avatar
Vývojáři je hodně překopali ? J.C. ty už nevíš co bys.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:12:20
avatar
on ti neodpovi, jelikoz neuznava jiny nazor nez je ten jeho. Ma dva balicky do kterejch tridi veci. Jeden nese nazev "PC" a druhej "ostatni shit". Takhle nepobral ani to, ze kazda hra FPS zanru muze mit ruzna hodnoceni, jelikoz je ruzne kvalitni.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:36:21
avatar
Narozdíl od tebe se odpovědím nevyhýbám, takže pochopil si svojí situaci ? viz. můj příspěvek

Citace:
Nemám rád lidi, co chodí na weby kde kvůli něčemu nezapadají a dělají tam akorát bordel.
Příklady těchto debilů :
Muslim co chodí na křesťanské diskuze a hádá se tam s křesťany.
Komunista co chodí na web ODS a hádá se tam se členy ODS.
Konzolista co chodí na PC web a snaží se dělat reklamu konzolovému hraní.
Potřebuješ další příklady abys pochopil svoji situaci ?
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:06:56
avatar
přesně moje řeč
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:06:55
avatar
jo za vse muzou konzole to je DD tak primitivni ze to vydi za vsim? Coz takhle neschopnost vyvojaru hru optimalizovat? A nebo neschopnost vyvojaru udelat PC hru jinou nez na konzole? Konzole hry nevyvyji, ty chytrej
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:32:01
avatar
Pochopil si svojí situaci ? Zase odpovídáš úplně mimo - seš jako dítě co když se dostane do úzkých tak se snaží odvrátit pozornost jinam.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:12:11
avatar
kdyby chtěli vývojáři tak by udělaly fajnové hry na PC ale to se jim nevyplatí
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:26:07
avatar
už ti dochází slova co
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:36:40
avatar
Diskuze s blby je únavná. Zkusil sis to někdy po sobě přečíst ? Zkus někdy napsat něco co bude alespoň na dva řádky a nebude to napsáno stylem 6 letého dítěte.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:23:43
avatar
to víš žije vjiném světě kde ještě pořád vládne PC proto mele takový sračky
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:33:54
avatar
KRATOSI ty máš problémy s vyjadřováním takže se radši nezapojuj. Prosímtě můžeš mi doporučit nějaký kvalitní simulátory a strategie na konzole ? Nebo jak že je to s tou vládou ?
Citace:
to víš žije vjiném světě kde ještě pořád vládne PC proto mele takový sračky

Alespoň si už nehraješ na člověka, kterému záleží na pc hraní.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:42:49
avatar
ne ale můžu ti doporučit UNCHARTED 2 nebo HEAVY RAIN vyzkoušej to třeba se ti bude líbit
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:49:17
avatar
Nauč se odpovídat na otázku - koukám další malý dítě co se vyhýbá odpovědi. Prosímtě můžeš mi doporučit nějaký kvalitní simulátory a strategie na konzole ? Mám rád tyhle typy her a ty říkáš jak jsou konzole skvělé tak mi prosím nějaké doporuč.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:56:01
avatar
pořádně si prěčti odpověd určitě tam vydíš slovo ne nauč se pořádně číst než něco řekneš
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 17:00:24
avatar
Hehe takže ty chceš říct, že si na konzolích nezahraju celý dva typy her ? Nebo zahraju jen totálně mizerně ? No to tedy zůstanu u PC, protože tam mám všechny typy her. Že by ty konzole nakonec byly opravdu takový shit ? To mě zklamalo...
PS:Nauč se pořádně psát, než začneš přispívat do diskuzí .
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 17:31:18
avatar
Vždy když házíš do placu vyjmečnosti her na PC tak vybleješ...ehm..strategie nebo simulátor...no spousta lidí hraje jiné hry...já třeba sračky tipu strategie nebo simulátor nehraji...jediná strag.hra kterou hraji je HOMAN IV...Tam tě roznesu vždy a každého Ti také nevnucuji že na PC není už 3 roky pořádnej Hokej či Fotbal...natož nějaká řádná rubačka
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-20 14:50:51
avatar
kvalitni simulator - co treba Gran Turismo, forza, tiger woods... (nenapsal jsi ceho. Pokud ti jde o letadla a vlaky, tak to na konzole neni). A strategie? Napada me EndWar. Ze tyhle typy her nevychazi moc na konzole neznamena, ze je to nejaka chatra. Nebo mi ty ukaz a PC poradny automobilovy zavody ekvivalentni forze a GT, nejaky ekvivalent MGS4 a nebo nedejboze Heavy Rainu. A co Akcni rezacka God of War ci Dantes inferno? Kazda platforma ma sve typy her, na ktere jsou vhodne.Takze nehazej vse do jednoho pytle.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:09:12
avatar
není pochyb že si konzole vybudovaly jisté postavení vůči PC,lidé je mají rádi
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:13:13
avatar
ze se neo nelibi tobe, neznamena ze se to ostatnim nebude libit taky
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 15:29:36
avatar
jj , za par rokov budu konzolisti umierat na obezitu.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 15:36:19
avatar
Ty co budou hopsat před televizí tak ne, ale ani těm už mozek nikdo nezachrání .
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:46:52
avatar
mi nepřipadá že by hraní u konzole bylo méně fyzicky náročné než na PC.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 00:27:12
avatar
Takové Wii může být fyzicky docela dost náročné.
Naive [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 01:14:06

jj, daj si dvojhodinovku so "sialenymi kralikmi" a zarucene sa budes na druhy den citit ako keby si bol v posilnovni
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 15:58:03
avatar
Ja nevim. Vzhledem k tomu, ze se o titulu mluvilo snad jako o prvni hre vyvijene primarne pod DX11 tak jsem cekal vice. Docela by me zajimalo srovnani DX10 vs. DX10.1 a DX11. Schvalne kto pozna rozdil. Zvlaste kdyz se na vas riti horda alienu.

P.S. Ty vecne narazky na konzolisty jsou opravdu ubohe a trapne, nemyslite. Osobne taky preferuji spise PC, ale proc porad nadavat na to samy. Mate snad nejake komplexy.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 23:48:35
avatar
Jo jo obtížnost je čistě chybou konzolí, přece jenom je opravdu obrovský problém v nějaky konfigu změnit atributy levelu jako maximální počet nepřátel, jejich výdrž, atd....
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 00:28:19
avatar
Přesně, problém je čistě ve tvůrcích.

Pokud někdo hrál DMC4, přišlo mu to snad lehký? (to pominu DMC3, to je terror..). Jenže ani jedno neni co? Evropská hra.. áno. Japonci a Korejci totiž snadný hry moc nemusej.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 11:06:40
avatar
DMC 4 neni vyzva, ale takovy treba Resident evil na vyssi obtiznost uz ano. Rozhodne bych ale nehodnotil vsechny konzoloidni hry pausalne za lehke.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 16:41:36
avatar
No ja zase četl na jinym vebu že rozdíl nečekaně není žádnej, jen v fps, cože je taky výhoda alespoň něco, to sem teda zvědav kdy DX 11 hry budou vypadat fakt líp asi až vymřou konzole.. jo jinak kde je ten přínos když tady není nikde porovnání? kromě větších fps..
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 17:27:10
avatar
Kurňa, budem to musieť prejsť na DX9 momentálne je pre mňa dx11 karta v nedohľadne, jedine, že by som nejako presvedčil 4870 aby fungovala ako 5870
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 17:57:29
avatar
Ale hudba je v tom klube celkom dobrá... Škoda, že o hre ako celku sa tu už moc tvrdiť nedá. Ako satisfakcia nám zatiaľ môže poslúžiť iba to, že PC verzia v priemere dostáva o 10% vyššie hodnotenia ako konzolové. Že by to bolo tým DX11?
Love2Hate [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AVP 2010-02-18 18:26:27

AVP Single 6/10 víc si to nezaslouží.
Grafika průměr (žádná prezentace moderních technologií se nekoná, hrozné modely lidských postav), zoufalý a prázdný level design (opakující se pořád dokola stejné lokace), levely jsou malé, silně ohraničené na všech stranách jak ve hrách 5-6 let zpátky, nezničitelné prostředí (fyzika skoro žádná), průměrná hratelnost - tupost nepřátel i na nejtěžší obtížnost je do nebe volající. Striktně lineární hra téměř bez příběhu spolu s celkovovou herní dobou 6,5 hodiny z tohoto titulu dělá propadák roku.
V multi nemám zatím moc odehráno, tak nemohu soudit.

Přístě to chce míň hype DD, touhle hrou se definitivně potvrdilo, že náskok ATI s DX11 je bezvýznamný, když po půl roce stále nevyšla jedinná "must-have" DX11 hra.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-20 09:47:58
avatar
6,5 hodiny za všechny tři rasy?
PS: jak je to s ukládáním? Jsou checkpointy, nebo lze hru uložit kdykoli a kdekoli?

EDIT: No nepotěšili jste mě, asi s nákupem počkám, než trochu spadne cena, přeci jen multiplayer mě tolik nebaví a singleplayer za tisícovku nejspíš nestojí.
Love2Hate [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:52:39

Všechny tři, včetně několika "zákysů" a opakování úrovní.
Love2Hate [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 21:46:43

Jsou checkpointy, uložit si jde uložit jen checkpoint, nelze si uložit libovolnou pozici. Na obtížnost nightmare nejsou ani ty checkpointy. Ovšem umřít je umění.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 00:29:05
avatar
To si děláš srandu.. to má single ala CoD 6? No tě prd...
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 18:39:15
avatar
No tak hral som to avp a v dx9 priemer az pod priemer a to dx11 by musel byt priepastny rozdiel co neni zas len sluby a skutok nikde nastavenia grafiky ziadne....a ku kvalite hry sa nebudem ani vyjadrovat kto hral predosle avp bude plakat nedal by som ani tych 6/10 su tu ovela lepsie hry aj to konzolove cod mw2 je graficka a hratelna pecka oproti tomuto skoda reci snad pokracovanie bude robit niekto uplne iny napr tvorcovia feara..
p.s: kto si mysli ze demo bola 10mesiacov stara beta tak je skaredo oklamany..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 18:40:54
avatar
ma to cenu vubec kupovat?ten multiplayer me v demu docela bavil, ale tak nevim jak dlouho bych u toho vydrzel. nekdo naky dojmy z multaku u plny hry?
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 19:12:33
avatar
ak mas rad predosle avp a bavil ta ten mp tak aj tak by som asi pockal kym klesne cena ako vravim su tu lepsie hry neni to spatne hrat sa to da clovek sa celkom zabavi ale nato ze je to avp a AAA titul dost bieda keby je to budget za 3stofky odporucam ale za liter???
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:36:42
avatar
Citace:
tupost nepřátel i na nejtěžší obtížnost je do nebe volající

Jde mně hlavně o singleplayer a střílení těch nejpohyblivějších a nejrychlejších cílů (vetřelců). Každý ji hodnotí jinak, takže ještě počkám - nebyl sem idealista takže jsem neočekával náročnost jako starý AvP1, ale těch negativních reakcí už sem pár četl. Další hra částečně zprzněná díky konzolím a jejich zasraným gamepadům - tentokrát bohužel legenda(ano já vím, že i pro posraný konzole můžete mít myš, jenže ji má asi minoritní procento zkurvenejch konzolovejch hráčů, takže vývojáři musí dělat retardované hry). Jdu se opít ... Pojebaný konzolisti opravdu jste tak retardovaný, že Vám tohle vyhovuje ? Styďte se - cavemane, kratosi, DebilesPS3 a vlastně i M.C.Baxxster a J.C.Denton co ještě nepochopili kurvení PC her konzolema a pořád píšou kydy jako "oni konzole vyvíjejí hry? za to můžou tvůrci her". Důkazů už je dost- stačí otevřít oči. Už vidíš M.C. proč je špatný hrát Half Life 2 na gamepadu ? Kašlu na Vás, škoda cokoliv psát...
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:44:40
avatar
už mu stoho začíná hrabat
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:47:08
avatar
spis ty by si mel otevrit oci a naucit se hodnotit situace z vice ruznych pohledu na ni a ne jen z toho tvyho extremistickyho "konzole jsou nejvetsi zlo sveta" a "vsechny konzolisty na elektricky kreslo"...opakuju konzole nejsou pricinnou tehle situace, ale jejim dusledkem. a to je dost podstatny rozdil. proc treba nektere hry, ktere vychazi na vsechny platformy zaroven nebo jsou i puvodne z konzoli (fable, oba dva kotory, mass effect) jsou propracovane a skvele hratelne a zase jiny hry jsou tupy sracky?
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:51:03
avatar
jenom aby ses ty nepřetrh. kolik takových marných existencí co narážejí na každý obrat který je myšlen nepřímo a chcou vyslovit exaktní pravdu ještě bude?
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:51:49
avatar
teraz si to vystihol zato ze je avp sracka mozu len vyvojari nie konzole kedze na xku som sem tam hral aj fps co mam na pc a viem povedat ze je tam rozdiel..
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 20:49:07
avatar
prohlíd sis ty videa co tu byly gameplay záběry za mariňáka? to už debilní zombie čokli ze stalkera jsou rychlejší něž ti alieni.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:25:13
avatar
kasli a uz se do nas nenavazej mel bys pochopit ze za to nemuzou konzole, ale vyvojari. To je stejny jako kdyz reknu ze za arkadovost GRIDU muze PC, protoze to vetsina hacu hraje na klavesnici. To je taky hloupost. Takze to nesvadej na konzole, ale na ty co hru udelaly. pro ne by nebyl problem udelat na PC verzy zmeny. BTW uz jsi zkouser rozdil treba v GRIDU a DiRTu 1 na PS3 a na PC? na PC jsou oba arkadovy az to boli.NA PS3 jsou o poznani realictictejsi(samo ze je to porad arkada, ale uz ne takova), musis tam i brzdit. Hadej kvuli komu? Abysis to zahral i na ty tvoji klavesici.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:28:02
avatar
přesně za tohle konzole nemůžou
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:31:35
avatar
Nějak nezmiňuješ pozitivní vliv konzolí na střílečky, strategie, simulátory. Jo a představ si, že u PC má víc lidí volant než u konzolí - proč tady musíš pořád smrdět a hanět PC hraní ? Proč nejdeš na stránky pro konzolisty ?
Citace:
uz se do nas nenavazej

Tím nás myslíš imbecily co se na PC webu snaží přesvědčovat diskutující o tom jak jsou konzole super ?
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:34:24
avatar
Citace:
proč tady musíš pořád smrdět a hanět PC hraní ?


a proc ty konzolove? Dneka mi nahravas na samou smec

Strilecky jsou na oba systemy optimalizovany jak maj bejt, strategie na konzole nevychazi. Nen tu zadny vliplatforem, pouze vyvojaru.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 14:45:01
avatar
Bože, bože jakou smeč ?
Co je vhodnější :
a) hanět konzole na PC webu
b) propagovat konzole na PC webu
Můžu se zeptat kolik ti je ? Mám pocit, podle stylu argumentace a neschopnosti pochopit text, že chodíš na základku. Radši neodpovídej protože jestli ti je víc jak 10, tak jsi opožděnej.
Strategie na konzole vycházejí....
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:09:35
avatar
vhodny neni nic, jelikoz jak se sam DD chvasta, tak pry poskytuje objekticni informace o vsem.
Citace:
DWorld je web, který dbá na svou dobrou pověst nezaujatého uživatelského magazínu, který má za cíl přinášet objektivní a pravdivé rady

fakt to na DD sedi. Pro DeaDDoga, to je ironie. Kdybys to zase nepobral.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:54:23
avatar
Jenže to "hanění" konzolí je objektivní - chápu, že to nikdy nepochopíš. Jinak- zase vyhýbavá odpověď, jelikož možnost a) je jednoznačně lepší než b) - ty mě fakt připomínáš dítě. Nauč se diskutovat a odpovídat i na nepříjemné dotazy jednoznačně - ono když to nejde tak je to vykrucování a to jest důkaz tvojí prohry a neschopnosti uznat chybu.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:02:13
avatar
ty jsi přímo posedly konzolema když je pořád urážíš
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-20 14:49:07
avatar
haneni je objektivni? A neni objektivni nazor typu: A je slabsi nez B, ale na trhu ma sve misto, protoze zase A nenabidne neco co B? Neni to objektivita?
A vykrucovani je podle tobe jina odpoved nez "konzole stoji za hovno". Ale to odeme neuslysis Takze se vlastne budeme porad vykrucovat.
SaLaDiN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 21:21:32

Chlapci, vy hardcore hraci pc hier, dam Vam jednu radu, ako prestan onanovat nad konzolami a nad tym, ake su zle.

Skuste presvedcit pc komunitu, aby sprestala kradnut a zacala viac kupovat hry. Tym padom date vyvojarom impulz, ze ak budu na hrach kvalitne pracovat, dockaju sa Vasich penazi. A hlavne, ak sa Vam nieco na hre nepaci, nehrajte, a nestahujte ju vobec.

Ano, jeden mudry raz povedal, ze ked kupujem topanky, tak si ich chcem vyskusat...lenze pochybujem, ze tie topanky budes skusat celu zimu a potom ich znicene o tri mesiace vratis naspat bez platenia, ze uz si ich oskusal a nepacia sa ti.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 22:41:11
avatar
Kriste to je zas múdrosť ducha ... obmedzíš demo na pár hodín alebo levelov a hotovo ... vývojárov sral pes že to takto nerobia, neviem prečo by som mal kupovať niečo, o kvalite čoho nemám ABSOLÚTNE žiadnu predstavu (výnimkou je jedine Blizzard, tí ešte zlú alebo priemernú hru nespravili). To že oni niečo vyrobia neznamená že ja to musím aj kúpiť, dokonca bez vyskúšania
SaLaDiN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 23:09:34

Jj, ty si mi tiez mudrost ducha...zas nerozpravaj, ze nemas o hre predstavu...dost hier ma dema, a ak ich nemaju, na nete je kopu sreenov a gameplay videi, z ktorych mozes vidiet, o com ta hra, recenzie, takze tu nepodsuvaj, ze o danej hre nic nevies...

Ano, to ze nieco vyrobia, neznamena, ze si to mas kupit...to je asi jasne, ze? Tu hru si kupis vtedy, kedy ju budes zrejme chciet hrat, ze?

Tvrdil som tu niekde, ze musis kazdu hru kupovat, co vyjde, pipik moj?

Ked chces hry hrat, tak si ich aj kup...a nechod na mna myslienkov, ze ty najprv stiahnes warez, a potom, ked zlacnie, tak kupis....To zrejme aj ja pojdem do predajni aut, ukradnem jedno nove BMW, a potom si kupim ojazdene za nizsiu cenu, ze moj?

AVP malo demo, multiplayer demo, co je asi jeho hlavna deviza, lebo kazdy mi hovori, ze kaslat, ze tam je kratka kampan, kazdy koho poznam, co to ma, to kupil kvoli multiplayeru.

Nikto ta hry nenuti kupovat a toboz nie hrat..Neviem, co tu riesis.

Rozky, chleba, spodnu bielizen a ine potraviny tiez kupujes bez vyskusania, ale ja viem, naprv si zrejme jeden kus chleba z obchodu potiahnes, doma zjes a potom prides kupit naspat do obchodu.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 10:08:00
avatar
Ty si demagóg prvej triedy Zo screenov a gameplay videí si mám spraviť názor na hru? Tiež si robíš názor na auto pohľadom na fotky a cez výklad predajne? (už keď tu tie autá spomínaš). A recenzie? To má človek kupovať drahé časopisy alebo preliezať web (normálny človek na takéto veci moc času nemá), hádam keď chcem niečo predať tak preto aj niečo urobím a neplačem že sa to nepredáva tak ako ja chcem, v 90-tych rokoch to skvele s tými demami fungovalo, tak kde sú teraz ...
A tie tvoje rožky a potraviny nekomentujem, ty naozaj nemáš ani poňatia o čom tu je reč - odkedy sa pc hry radia medzi spotrebný tovar, hm ?

PS : Neviem čo sme si, že ma takto oslovuješ, ale oslovenia typu pipík môj by som si vyprosil.
WaRi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 23:24:40
avatar
Pokud se budou dělat kvalitní hry, tak za ně rád zaplatím. Ale když budou vycházet hry jako poslední AvP nebo poslední CoD, tak nebudu kupovat nic. SP kampaň dohraná za 6 hodin na nejtěžší obtížnost s prstem v nose není moje představa o dobré hře. Hry který za něco v poslední době stály jsou DA:O a ME2.
SaLaDiN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-18 23:40:19

Nuti ta nieco hrat nekvalitne hry a kupovat ich? Nie.

Jednoducha matematika...nebudem sa chovat ako ovecka, a nekupim hned kazdu novu blbost, resp. hned nepreodbjednam, ale pockam si na recenzie, gameplay videa atd.

Myslim si, ze hry su urcene na zabavu, a ludia ich hraju pre zabavu, pokial to bolo CoD MW2 take nahovno, preco si pri tom sedel 6 hodin. Myslim si, ze priemerny clovek ma v sebe tolko sudnosti, ze pri niecom, co ho nebavi, nebude sediet 6 hodin.

Nuz, ale doba sa zrejme meni.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 00:32:22
avatar
Mm.. a jak si je chceš zahrát bez koupení? Legálně? Abys poznal, co je gut a co neni gut?

A jé.. ono to nejde, že jo. Leda bysme si to stáhli, zahráli a zjistili za 1) je to skvělý, dal bych si to ještě jednou.. (přesunu se na e-shop, STEAM - koupim) .. 2) stojí to za prd a nedal bych za to víc jak stovku.. - smažu to.

Btw. tvůrci BFBC2 to udělali krutě chytře.. open-beta, myslim, že už teď musí mít předobjednávak neskutečný množství (včetně mojí, ano stojí to litra ale ten multík je prostě skvělej, takhle sem žral naposled betu WarRocku - jenže ten ve finále dopad hrozně, snad tohle nedopadne stejně.. no a i tak, máme 14 dní na vrácení, že).
SaLaDiN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 04:23:03

Odpoved na tvoje otazky najdes v mojich predchadzajucich prispevkoch.

A nerobme sa teraz, ze hra je jediny tovar, ktory si nemozem vyskusat ci otestovat. O kazdej jednej hre je na nete kvantum informacii, netreba byt lenivy a staci hladat. A zas nech mi tu niekto netvrdi, ze ked kupuje hru, tak kupuje produkt, o ktorom absolutne nic nevie. Ked niekto kupuje hru, tak asi zrejme preto, lebo sa mu paci, nieco si o nej zistil a predpoklada, ze ho bude bavit.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:43:34
avatar
re:SaLaDiN
Ale kdepak to co tu tvrdíte je jen důsledek masáže které jste podlehl.Řekněte vydavateli že bude moci hru vydat jen na jednu konzolu a je jedno na kterou a nebude smět hru vydat ani na PC.Vzhledem k tomu že dnešní studia už nejsou nezávislá ale pod kuratelou vydavatelů a dělají co se jim řekne tak se vydavateli protáhne huba jak Šemíku a hodí na vývoj takové hry bobek pokud ten vývoj v zájmu exkluzivity se finančně nebude podílet výrobce konzole.Vývoj hry stojí nejvíce a konverze pokud vyvíjíte primárně na nejslabší konzolu tak na silnější případně PC jsou už jen drobné.Pokud by se vyvíjelo obráceně což znamená na nejsilnější platformu (rozuměj PC)tak konverze a optimalizace na slabší konzole je mnohem náročnější a tudíž dražší.Ono totiž nenáročné na silném chodí vždy ale náročné na slabém ne.Proč se má vydavatel utrácet peníze když nemusí.Tomu se říká maximalizace zisku.Při této metodě je nutné zákazníku vtloukat do makovic dnes a denně že to jinak nejde aby náhodou nikoho nenapadlo přemýšlet.
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 01:44:18
avatar
Zatim se DX 11 moc nepredvadi...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 10:10:25
avatar
To jo zvlášť k původně annoncované nativní DX11 hře : )
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 10:54:29
avatar
Pro mě zklamání.. škoda.
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 15:21:10
avatar
tak tu su rozdiely:

DX 11 max details tesselation on
http://img716.imageshack.us/img716/3609/29589032.jpg

DX 11 max details tesselation off
http://img202.imageshack.us/img202/9370/93170247.jpg

z tohto pohladu to je vidiet na lavej nohe najviac

dalsie porovnanie:
http://www.abload.de/image.php?img=avp_dx112010-02-1617-5erhk.png
http://www.abload.de/image.php?img=avp_dx112010-02-1620-3go08.png
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 22:41:00
avatar
No to sou teda rozdily, musel sem je fakt hodně hledat, je vidět že DX 11 tituly sou jen marketingový kampaňě AMD, bohužel
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 22:49:20
avatar
No já také docela dlouho hledal, ale našel jsem v tom druhém skutečné rozdíly.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-20 15:01:15
avatar
tak a ted je najdi normalne pri hrani tam myslim nebudes mit 5 minut cas na zkoumani vetrelce takle z blizka
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:30:26
avatar
tohle by spíš chtělo založit diskuzi PC vs konzole a ne se tady zbytečně hádat
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 16:45:50
avatar
Ne tohle by spíš chtělo dát té výrazné konzolové menšíně co tady dělá reklamu konzolím BAN.

Kdy jste se vy konzolisti zapojili do diskuze o hardware/software ? Já chápu, že na to nemáte, ale vy zas musíte uznat, že zde jen kvůli Vám vzniká flame. Já se do ostatních diskuzí zapojuji aniž bych donekonečna psal jak je pc složité a jak je konzole super.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 17:06:59
avatar
Svym způsobem chápu, pokud se to tady zvrhne v diskuzi o konzolích, což nutně dřív nebo pozdějc znamená PS3 vs Xbox 360, tak jak je možno spatřit na bonuswebu to je opravdu žumpa nehorázná. Jinak zase reklamu konzolím? Jako používáš mé staré logiky o tom, že konzolisti ovladají slabší jedince, které tohle pořvávání přinutí koupit konzoli? Něco ukrást jo, ale koupit to určitě ne, byl bych v klidu : ) Myslim si, že těch pár konzolistů co tady je a maj chuť se "prát" tak generjou pár pěknejch "bodů" do pageviews a to nikomu "z vedení" zřejmě proti srsti bejt ani nemůže : )
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 17:38:12
avatar
Mc považuju za ironii, že zrovna ty (občas jsme se taky hodně "nepochopili") budeš poslední kapkou k mému rozhodnutí ke kterému se už chystám dlouho - dootevřel jsi mi oči . Každý si může pročíst tuhle diskuzi a udělat si obrázek o výši IQ některých konzolistů. Diskuze jak s dětmi - nehodlám v tom pokračovat a "nahrazovat" tak funkci BAN. Úroveň diskuzí nejlépe ukazuje na úroveň webu a je smutné, že DD tohle nepochopil. Stydím se, že jsem se nechal zase vyprovokovat imbecily (kratos, debilsps3,caveman) a snažil jsem se vyvracet jejich bludy - bylo to naposledy. Vzhledem k tomu, že se mě hnusí existence ankety "Měl by se DDWorld zabývat i herními konzolemi" (DD je dost pokrytec a klidně to tu změní na konzolový doupě i když je kritizuje) tak už sem nehodlám chodit. Odborných PC webů v ČR je dost a nikde nemusím řešit konzolový odpad - anglických webů je ještě víc - alespoň si zlepším angličtinu. Takže konzolisti slavte - máte volnou ruku - už Vás nechám být, čtenáři co máte rádi diskuze na úrovni a jen o PC brečte a připravte se na odchod. Nebudu už ztrácet čas. Se slzou v oku se loučím...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 17:52:40
avatar
Proč? Jsi jedinej který má nějaký názor...Jen musiš přestat používat sprostá slova...no a k hraní HER!!!Buď tak laskavej a pochop že hraní her se neděje jen na PC...
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 19:33:09
avatar
přesně on začíná provokovat a pak se diví že se to tady zvrhne
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 18:17:01
avatar
Já nevim, já hraju na konzoli a nemyslim si, že bych se dopouštěl nějakýho špatnýho činu. SOučasná situace na hernim poli je podle mě daná leností a hrabavostí vývojářů/manažerů a vůbec ne konzolí, toť můj názor. Co řekneš třeba na to, že HL2/L4D se dá hrát s gamepadem, ale PC verze neni nijak ovlivněna? Nemělo by to takhle bejt všude? Mělo, ale neni. JInak na konzoli opravdu jenom hraju, nemám potřebu s ní spát, takže žádnejch fanatickejch proslovů se ode mě nikdo nedočká, nejsem PR a neberu za to prachy, takže nemám důvod...
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 20:06:30
avatar
loucis? Juhuuuuuuuuuu Jinak k tem bludum...myslim ze krestane obycejnym lidem taky vyvracely bludy jako ze Zeme je kulata a tak podobne...a nakonec to bludy nebyly. Ale oni byly take pevne presvedceni ze Zeme nemuze byt kulata. Kazdy ma svou pravdu (ale ty ji mas nejvetsi, my vime ) ale nejsi v takovem postaveni a nemas takove argumenty aby jsi nam mohl ty tvoje sprostoty vnucovat.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 17:40:59
avatar
Jinak k ovládání myší...zamyslete se...ovládání myšákem se třaba za 10let bude zdát jako obohej omyl a přijde něco uplně jiného...argumenty tipu..console je mrsk...ovládání na prd...grafika na prd...je to Trapné..vše se stále vyvíjí...za rok či dva přijde nová generace..zase bude dva roky na vysluní..pak se zase začne hanit grafika ...no při další obměně?Už tady bude realistik VGA Pak se rozdíl uplně setře
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-21 20:01:39
avatar
a proc se s nama teda hadas a nenechas to na pokoji? Vidis ze by se takhle ostatni do nas navazely? I kdyz se nas prvni prispevek treba netyka konzoli? Kdyz jsi tak chytrej tak zacni se zmena ma u sebe
EbayFan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-19 18:33:27

Tak to je fakt výživná diskuze!!! Hlavně chcíplá fena se ukazuje v tom "nejlepším" světle. Pánové, vždyť přeci jen on má patent na pravdu. Tak mu prosím neodporujte.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-20 12:32:38

Tak uz mam aj ja AvP3 a je to dopohody. Sice neviem porovnat DX11 oproti DX9(takto mi to ide na Viste), ale ak je DX11 iba teselacia u votrelcov tak to nebude ani zdaleka taky prinos ako si vravel DD. V rychlosti ako ich musis "kosit" si ich kvalitu spracovania ani nestihas uvedomit. Inak hra vytazuje moj Phenom II X4 940 na 30-40%. Takze co sa tyka nejakej fyziky s pouzitim ich fyzikalneho enginu, ktory ma vraj bezproblemov vytazit aj 8-jadro, to az tak horuce nebude. Zatial nic co by stalo za obdiv. Co sa tyka narokov tak 8800GT dostala riadne zabrat. Hra po case presiahne 1GB VRAM, z 3 GB RAM bolo vyuzitych 86%(30% si bere OS), ale aj tak to stacilo na 30-40 FPS. Nizsie ako 30 to zatial nekleslo. Neseka to a hra ide plynule. Co sa tyka dojmu z atmosfery hry tak je to v pohode ale napriklad s takym Dead Space sa to zasa porovnavat neda.

PS: Hram to v rozliseni 1920x1080. Vsetko mam na max.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-20 22:35:38
avatar
Kdo píše že tam není DX 11 vidět mele nesmysly.Hra vypadá luxusně a jde vidět,že ta tesselace je opravdu posun v grafice.Ti facehugeři a jejich vajíčka vypadají naprosto luxusně(mimo jiné).Není sice použita všude,ale kde je,tam je to vidět.A co se týče herní stranky nelze napsat nic jiného než špička.Taky jsem někde četl,že je to jednoduché a žádná vyzva.Hraji na hard a je to vyloženě o hubu.Proč lidi co na to nemají hardware,hodnotí grafiku,hrajou to na nejnižší obtížnost a pišou nesmysly jak je to jednoduché.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárna
Prusa Core One – nová uzavřená 3D tiskárnaWednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 478x
Komentářů: 1
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!
Star Wars Outlaws dostává Update 1.4 – zásadní herní změny!Wednesday, 20 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 314x
Komentářů: 0
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?
Jak to vypadá v uvnitř DATACENTRA?Monday, 18 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 871x
Komentářů: 0
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?
Vychází LEGO Horizon Adventures – další zábavná LEGO hra?Tuesday, 12 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1163x
Komentářů: 0
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?
Indiana Jones and the Great Circle hra ala film?Monday, 11 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1482x
Komentářů: 0
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.
Nový Captain America nevypadá dobře. Thunderbolts* jsou na tom lépe.Friday, 08 November 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1323x
Komentářů: 6