Battlefield 3: Close Quarters – totální destrukce aneb herní fyzika v praxi |
|
|
Napsal Jan "DD" Stach
|
Thursday, 22 March 2012 |
Ačkoliv už pár let posloucháme, jaká je třeba PhysX skvělá věc, ve skutečných hrách dělá PhysX to, co ve všech ostatních zvládnou běžnou herní grafikou se stejným přínosem. Zatím nejlepší zpracování a hlavně využití a smysluplné herní použití herní fyziky měl třeba starý Half Life 2, slušný je i HAVOK ve Fallout NV. Pokud jde o destrukci prostředí, je jasným králem Battlefield 3 a nepotřebuje k tomu nic složitého, žádný speciální HW konkrétní značky a nemá velké nároky. Nové DLC s uzavřenými mapami ukazují, co po stránce destrukce engine BF3 dokáže, když nemusí modelovat vnější prostředí. Nářez a hlavně to má ve hře velký smysl, využití a použití:
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|