Fallout 76 je příšerná „hra“, především je ale ukázkou toho, co nás v budoucnu čeká. A není to nic hezkého. Tedy vydávání nehotových her jako služeb a mikrotransakcemi zamořené hry a navrch spousta lží. Tyhle hry jsou jen o penězích a maximalizací zisků z velryb, tedy pitomců, co utrácí nesmyslné peníze za ingame předměty a pár pixelů ve hře. Fallout 76 není zdaleka jediná hra podobného typu, ale Bethesda neustále přilévá olej do ohně. V aktuálním rozhovoru si jeden z čelních představitelů společnosti postěžoval, že se mu nelíbí, že jej hráči nazývají lhářem. A to přes to, že právě on sliboval, že Fallout 76 nikdy nedostane hru ovlivňující mikrotransakce, natož předplatné atd. Omlouvá to teď tím, že „věci se prý změnily“. Ostatně sama Bethesda omlouvá to absurdní předražené předplatné stále rozbité a nehotové hry tím, že jej prý jako hráči chceme. Je samozřejmě ostuda, že jej někdo platí, ubližuje tím celé hře a vývoji dalších her. Je evidentní, že u BETHESDA naprosto nechápou, nebo nechtějí chápat, o co zákazníkům a hráčům skutečně jde a co kritizujeme. Tedy že celý koncept FALLOUT 76 je od začátku špatně, technický základ je špatný, že nám vadí jak tvůrci o hře lžou od samého začátku, a že vydali něco, co z většiny obsahově a prvky jen kopíruje předchozí Fallout, jen je o poznání chudší, plné chyb a bez všeho, co dělalo RPG Fallout RPG Falloutem. Navíc Bethesda má tu drzost účtovat si šíleně předražené předplatné za věci, které ve hře měly dávno být pro všechny. Všichni přitom za hru zaplatili při jejím pořízení a stále ještě neostali funkční a odladěný produkt. Nikdo nekritizuje Bethesda za to, že zkouší něco jiného. Nám nikomu nevadí „Fallout online“, nám vadí ten přístup, tedy vydávání nehotového rozbitého produktu, lži kolem toho a absurdní mikrotransakce. Pokud jste doufali, že se tedy Bethesda z celé situace poučila a dá si pozor u dalších titul, tak nejnovější rozhovor definitivně bere všechny iluze a je na místě se obávat o budoucí Bethesda hry. Ta totiž zjevně nevidí problém v sobě, ale v nás hráčích, kteří nedržíme hubu a neplatíme desítky dolarů za nesmysly ….
On je takovy obecny problem marketingovych oddeleni, ze si obvykle nedokazou pripustit ten fakt, ze z opakovanych a prokazatelnych lzi cesta nevede a pokud, tak je neuveritelne dlouha, olemovana dlouhymi lety bezchybneho a poctiveho fungovani, takrikajic pokani. Jednoduse radoby schovana lez je jejich nejsnadnejsi zbrani, jenom mnozi kaslou na to, ze napachane skody jsou temer nevratne a je temer jiste, ze drive nebo pozdeji vyjde realita najevo. Vsem lharum a prekrucovacum bez rozdilu preji at si patricne uziji, az se vam to jednou vrati jako bumerang - a nepochybujte ze se tak jednou stane, pac ne nadarmo stare moudro pravi, ze lez ma kratke nohy