Ačkoliv herní sezóna odstartovala dvěma propadáky - DeadSpace 3 a Aliens, následně se objevilo několik dalších her, které už nám chmury smazaly. Kromě očekávaného Crysis 3 (které nám položilo brady na stůl grafikou) zazářila překvapivě nová Lara (TOMB RAIDER) po všech stránkách. Zbořila všechna očekávání a téměř láme rekordy uživatelských hodnocení. Už se na nás ale řítí další potencionální herní pecka se zajímavou ženskou herní postavou. Elizabeth v novém BioShock Infinite, vycházejícím už příští týden:
No tak s Aliens souhlasím, ale Dead Space 3 rozhodně žádný propadák není, ikdyž to není přesně to, co všichni očekávali. Jinak TR příjemně překvapil a od Crysis se to očekávalo...
A tohle nevim, Bioshock 2 byl dost trapný, tak uvidíme, jak dopadne tohle...
Podle tvého tvrzení bysme tu neměli pokračování už plno her, například NfS, MoH atd. A pokud vim, Dead Space 4 byl už někde potvrzen... Nebo se pletu?
Mě to třeba bavilo, ale řekl bych, že to DLC bylo skoro lepší než celá hra
Podle tvého tvrzení bysme tu neměli pokračování už plno her, například NfS, MoH atd. A pokud vim, Dead Space 4 byl už někde potvrzen... Nebo se pletu?
Mě to třeba bavilo, ale řekl bych, že to DLC bylo skoro lepší než celá hra
Já věřím, že to bude dobrý. Aspoň jako Dishonored, samozřejmě je to jinej žánr. Dneska jsem to koupil na Green Man Gaming v akci za 45 doláčů a k tomu původní Bioshock a Darkness II (místo Darkness II se dá vybrat i nějaká jiná hra, např. Mafia II, atd.).
ANo, ano!!! Green man gaming, taky doporučuju! Skvělá pre-purchase akce...tím spíš, že dnes kromě toho všeho co už jsi psal, jsem dostal zdarma i novej XCOM!!!
Tzn. 4 AAA hry za zhruba 930 Kč!
S takovouto nemám důvod pirátit, gratuluju a děkuju férové digitální distribuci!
Kde jsou ty doby kdy hraní/dohrání hry bylo neznámou a né samozřejmostí. Starý Rayman, dungeon master, Tomb Raider...
Tyto hry byli ve své době normální. V dnešní komerční době bychom je nazvali radikálními shity. Ty "podstivé" hony sehnat hru, HW, její spuštění a hra nás odměnila testem našeho charakteru, neoblomností, inteligence... Hraní bylo výsadou. Dneska nás též hry testují v oněch charakteristických příkladech, ale příčina se změnila. Zatímco jsem byl v Tomb Raideru frustrován a měl chuť vyhodit ten CRT monitor z okna protože jsem pořád padal na hubu a nevěděl jak dál tak dnes zuřivě klikám tlačítko protože to hra po mě chce ale neřekne mi přesně které aby to nebylo tak snadné (Tomb Raider 2013). Kdy mi hra pořád říká co mám dělat a za mé neuposlechnutí mě penalizuje obrazovkou "opustili jste bojovou zonů GAME over" (COD). Kdy moje super Gamingová myš za 3K podává stejný výkon jako nějaký shit za 2 stovky protože vývojář se vykašlal správně implementovat ovládání myši (akcelerace,filtr,raw-input). Kdy lidé dostávají migrénu z toho že vývojáři si neuvědomily že na PC sedíme od monitoru max. 1.5M nebo že dnes existují širokoúhlé monitory. Nebo ty chvíle kdy lidé lapou po dechu protože jejích nově koupená hra nejde hrát kvůli výpadkům serveru. Singl Diablo 3 - žíz,říz,spell,bum - boss dead - hehe, hele super brnění - NON conection - grrr
Všichni old-school hráči se klepou na čelo kam jsme to dotáhly a co za sračky hrajeme(obsahově i provedením)
Všichni komerční mainstream hráči se klepou na čelo co za sračky jsme to mohly hrát jak je vůbec dohrály.
Když to shrnu hraní her se stalo koukáním na tele-novelu s reklamami a občasného vypadávání obrazu nebo zvuku. Kde změna znamená změna jména hlavní postavy z Alechandra na Patricia ale chtějí zaplatit za celý pořad znova.
Pořád nemohu zapomenou na jednu hru na Commodore 64 kde jste měly uspokojit ženu nakláněním joysticku. S kamošema jsme zrušily 6 joysticku. Jinak mimochodem já měl největší score. Asi mi to něco dalo protože scoruju slušně i dnes .
Nový BioShock též asi zboří veškerá hodnocení a bude nej a nej vložka mezi nožky, která se na konci dne vyhodí a použije nová. Hl2 je vložka kterou hráči dodnes udržují při životě módy, filmy a pod.
PS: Je to čistě subjektivní vyjádření apelované na emoce tak to tak moc neberte vážně
Přitom mě napadla pouze jedna hra současnosti, odpovídající tvému popisu - Dark Souls.. hardcore obtížnost, otevřený cesty, tak že jsi se mohl zamotat i tam kde nemáš co dělat.. prostě žádný vodění za ručičku.. taky jsem to ale nedohrál a snad se ktomu vrátím.. S věkem mi dochází totiž trpělivost, a jak se seknu ve hře na deset minut hra jde do koše;)) tak že jsem nový Tomb Raider instaloval s nejistými pocity a nakonec to dopadlo dobře, hrát se to dá... ale jistě chápu co jsi chtěl říct, že si lidi takových krátkých her nebudou nijak třeba hluboce vážit.. a k bioschocku těším se na neotřelou grafiku;))
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!