Naši recenzi na očekávanou hru BIOWARE, už jste si mohli přečíst. ANTHEM je příšerná ukázka všeho, co je dnes špatně na herním průmyslu. Přiznám se ale, že má recenze nepokryla všechny aspekty, nebo je nepokryla tak, jak bych si přál. A tak dnes nabízím několik zajímavých video-recenzí ANTHEM, které zdůrazňují některé zásadní věci. Například přímý rozpor mezi sliby, dokonce herním trailerem na ANTHEM z roku 2017 a výslednou realitou. Stejně tak se zamýšlí nad tím, jak hluboko kleslo BIOWARE, které nabízelo jedny z nejlepších RPG příběhů všech dob s propracovanými dialogy, možnostmi volby podstatně ovlivňující postavu i příběh hry a tak dále. No a když se dozvídáme, že vývoj ANTHEM zabral nejméně 6 let, tak se musíme ptát, co na téhle nudné hře bez obsahu trvalo udělat 6 let? 6 let trval vývoj původního Dragon AGE Origins, které zůstává podle mého nejlepší hrou BIOWARE a naprosto úžasnou ukázkou příběhového akčního RPG, kde rozhodnutí, příběh a postavy hrají opravdu roli. Všechno tohle BIOWARE slibovalo i pro ANTHEM. A co jsme dostali? Výsměch. Mé 30% hodnocení je jedno z nižších, které hra získává, ale podle mého odpovídá tomu, na kolik % je tahle hra vlastně hotová. Každopádně doporučuji následující videa, která také některá naznačují, jak to bude s ANTHEM a BIOWARE vypadat dále. Podle mého nic hezkého nás nečeká. EA samozřejmě zatím celý propadák jménem ANTHEM neodpíská, to by ho pohřbila úplně. Tedy neodpíská ho oficiálně. Neoficiálně už má ale jasno. BIOWARE je dnes jen prázdný název, původní tvůrci a zakladatelé a autoři těch starých skvělých RPG titulů už ve firmě dávno nepracují. Podle aktuálních informací to vypadá, že většina pracovníků studia už byla přeřazena na jiné projekty. To není nic dobrého pro ANTNEM, protože pokud by se měl zlepšit, vyžadoval by zásadní změny na jádru hry, a tedy objem prací zcela srovnatelný se vznikem nové hry. A to se nestane. EA na to neuvolní lidi ani finance. ANTHEM se tedy oficiálně dočká nějakých vylepšení, ale vypadá to hlavně na kosmetické změny a roztažené do mnoha následujících měsíců. Zapomeňte na opravu těch zásadních chyb a problémů. Více zkrátka ten malý team, který u hry zůstal, není schopen zvládnout. Současný stav ANTHEM je prostě do značné míry skutečně finální. Každopádně následující recenze shrnují vše podstatné. Za jednu byl autor dokonce vyhozen z určitého programu EA, protože byl moc upřímný: