Z největšího AAA herního průšvihu všech dob, SONY už nevybruslí. Existovala naděje, že by se SONY pokusilo přepracovat hru na F2P model, ale ani to prostě nezaručovalo u CONCORD žádný úspěch, protože podobných her je na trhu kvanta. Hra navíc chvíli zdarma před vydáním byla, a ani tak jí nehrálo více než 2500 lidí. A tak si SONY nakonec spočítalo, že těch 400 milionů dolarů, které stál vývoj hry, zcela odepíše a studio a jeho vývojáře, které si spolu s právy na hru koupilo, zruší. Tvůrci hry, která tak neuvěřitelně propadla, si stále nepřipouštějí, o jak obří selhání jde. Stále si myslí, že vytvořili dobrou hru. Bohužel jen dokazují, že právě neschopnost sebereflexe a vůbec testování publika a trhu na který míří, vedly k celému výsledku právem. Takže se SONY nedivím, že vše radši odpískalo. Bohužel, ani tohle ve výsledku půl miliardové selhání firmu nepřesvědčí, že by se mělo na „hry jako služba“ vykašlat a věnovat se tomu, co mu jde. Tedy příběhovým singleplayerovým hrám.