U Crysis 3 nám tvůrci slibují návrat k hodnotám prvního dílu, který ještě dnes strčí graficky do kapsy většinu her. Dokáže jej třetí díl překonat? BETA verze multiplayeru (podle nás zbytečná věc pro Crysis 3), právě odstartovala. Brzy vám přineseme první článek s testy a dojmy z MP verze. Video ukazuje technologické vychytávky hry a také pár záběrů ze hry.
Viděl jsem seznam achievementů (Odkaz) a nechápu, jak se může jednat o návrat k hodnotám prvního dílu... obávám se, že to bude ještě horší než dvojka. Proč musí každá hra dnes mít achievementy? Pokud se pamatuji, tak v jedničce nic takového nebylo, jen hra na pěkném ostrově jen občas omezená tunelem, kde hráč mohl zvolit jaký přístup chtěl a nic ho nenutilo použít všechny druhy šípů a posbírat všechna možná vylepšení zbraní...nemluvě o DRM, EA a vůbec. Snad alespoň grafika bude vypadat pěkně.
Trochu offtopic, ale tohle video (Odkaz) si zaslouží zmínit, vypadá to, že Planetary Resources Jamese Camerona mají novou konkurenci v těžbě asteroidů.
Co máš proti achievmentům? To moc nechápu. Pokud vím,tak to plnit nemusíš. Něco se ti občas tedy objeví,když to splníš náhodou. Ale osobně se mi to líbí ve hrách. Když se člověk nudí ve hře,tak zkouší nějaké ty achievy odemknout,takže zase to podpoří zábavnost té hry. A když ti jsou achievy u zadku, tak je plnit za žádnou cenu nemusíš přeci. A nijak rušivý element to není (myslím tím odemknutí achievu). Většinou se ukáže malé okénko, že jsi to splnil nic víc. Neřeknu kdyby to blikalo přes celou obrazovku a tím to pokazilo postup tvojí hrou :-)
Já teda proti achievementům nic nemám, ale bylo by dobré, kdyby za jejich splnění bylo něco "hmotného" např. nová zbraň, lokace, vlastnost obleku, odemčení soundtracku v menu atd. Jako snažit se s tím, že mi bude svítit v kolonce splněno mi k ničemu není.
Zase FPS je na bonusy trochu horší než třeba strategie (nová jednotka, mapa atd..).
Uvidíme, jak to nakonec dopadne, hlavně aby to byla dobrá hra.
Navíc je to od EA..., takže dokud se to neukáže na STEAMU, tak nic pro mě.
V tomhle se mi docela líbí jak to má Ubisoft. Tam je spousta achievmentů k ničemu, ale většinou 4 přidávají Uplay body za které se dá koupit většinou bonus,který se využije přímo ve hře.
Hezké porovnání. Ten rozdíl je něco, jako kdybych si sundal brejle
Připomíná mi to, když jsem zkoušel Crysis 2 na své staré sestavě s x1950pro, i s osekanými detaily to vypadalo lépe, jak na konzoli.
U Crysis 3 konzoli nezachrání, ani upscaling a velká vzdálenost diváka od TV
Já hrál Crysis 2 ještě na starým notebooku MSI s Intel Core 2 Duo na 2,1GHz a GF 8600M GT. Na 17" jsem musel hrát v 800x600 a low low low, to byla síla velebnosti. Teď hraju na 15,6" v 1920x1080 a to je malinko ostřejší obraz
Každopádně už ničemu nevěřím, jestli hra bude stát za to, se teprve uvidí
Tak už jsem včera vyzkoušel Crysis 3 a nejspíš se mi stejně jako Crysis 2 nebude líbit. Krom toho že nevidím graficky rozdíl mezi Crysis 2 a 3 což taky dokládá i to, že na maximální detaily s tím moje pc nemá problém. Můj subjektivní nazor je, že Crysis 1 vypadá stále nejrealističtějí.
Neviem ci hrame tu istu hru ale na mojej 7950 boost na max so 4xmsaa mi to ide na 22 fps. 8xmsaa som preventivne radsej neskusal. Crysis 3 ak bude sp tak narocny tak bude jednoznacne najnarocnejsou hrou doteraz.
Jako grafika vypada moc pekne, ale uz mi vazne zacinaji ty vsechny HUDy a serepeticky, lezt pekne na nervy. Otravuje me cist dokola "reload", "+100XP!", "folow"... pak jakejsi nerealni obal kolem nepritele, jak kdyby spadl do nejakeho gelu. Tohle vycucali z RPGcek, a cpou to vsude. Naco to delaji super realne, kdyz to zprzni hned takovyma nesmyslama. Diky takovym nesmyslum, hra postrada to napeti. Napriklad: jste v lese a bojujete s 10 neprateli. Snazite se kryt a po pameti v tom krovi, jim dete po zatylku. No a na na toho 10teho zapomenete. Prask! A jste mrtvej. Je to proste BOJ. To, o co v FPS jde. Jenze ne... dneska mate vse uz pro jistotu oznackovane az ke konci levelu. V kazde hre by sem mel dat HUD od, do, urcite casti nastavit. Ne, maximalne si clovek muze zmenit "crosshair". Aaaach starej dobrej DOOM.
Ale nebyla! Nedávno jsem zkoušel hrát Quake ve flashi a musím říct, že jsem se od toho nemohl utrhnout. A to jsem hrál na 13" notesu ještě v malým okýnku. Ten samej zážitek mám s Dune 2. Upozorňuju, že nešlo o nostalgii, jelikož jsem ty hry v době vzniku nehrál, první PC jsem měl až v 1998. V poslední době je to fakt bída. Jedním dechem jsem za poslední dobu dohrál akorát Portal 2 a Dishonored (obě využívaly můj herní komp tak ze 30%).
po tom ako crytek odstavil hlavny pribeh jednotky na vedlajsiu kolaj tak mi je to uplne jedno ci to bude mat namakanu grafiku alebo nie. Je to akoby ste si pozreli Pana prstenov 1 a potom by vydali Narniu pod nazvom Pan prstenov 2 a este by veselo vyhlasovali ved to nadvazuje na seba.
Doporučuju zkusit zapnout SMAA místo MSAA. Sice jsem velký odpůrce post processingu (bolí mě z něho oči a navíc si myslím že jim to taky zrovna neprospívá), ale tady je tolik vegetace, kterou MSAA nevyhladí že není ani jiná volba.
//Postřehy:
1) Radím si aktualizovat catalysty na nejnovější betu, výkon vzroste až o desítky procent.
2) Nevšiml jsem si tesselace. Možná v betě není.
3) Gameplay multiplayeru je mizernej (ikdyž jsou tam jen 2 mapy a 2 módy), hud z druhého dílu se nezměnil a pořád je mizerný
4) Je to zatraceně náročný :-).
5) Změny mezi low a max jsou malinké. Stačí mít textury na max a hra vypadá skoro stejně. Dovolil bych si i říct, že v kombinaci 4x SMAA + very high textury + vše ostatní low a i tak se jedná o nejhezčí hru součastnosti. I přesto že mám Frostbite2 raději. :-)
Ve výsledku to bude pravděpodobně herní průměr. Taková pitomost co se ale dá hrát. Bohužel to kouzlo Crysis1 zůstane nepřekonáno. Ale jako benchmark to bude výborný.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!