Oficiální vylepšená verze původního Crysis se setkala s velkým nadšením, které však tvůrci totálně pohřbili, když před několika měsíci prezentovali první ukázku, jež vypadala ještě hůře, než origiální hra. Oprávněná kritika se valila ze všech stran a CRYTEK couvnul, odložil vydání PC verze a nyní je zpět s novou ukázkou. A konečně to vypadá jako remastered verze!!! Tedy hra používá novou verzi CRYENGINE a hra dostala superdetailní 8K textury, zcela nové nasvícení, dokonce raytracing odrazy (nevyžadují RTX) a další moderní grafické technologie. První krátká ukázka srovnání několik scén a vypadá to velmi dobře. Skutečně jako remastered. A kdy se dočkáme? Údajně 18.září :). Že bychom tedy vrátili CRYSIS zpět do benchmarků? Určitě jej v nové verzi otestujeme ….
Ano tu hru jsem měl rád, hlavně první level, ale dělat ji celou znovu? Nevím, ale já bych si ji nestáhl ani zadarmo. Ve své době to ale byla naprostá pecka. První level jsem hrál snad na 100 způsobů. Škoda, že nebylo víc takto otevřených levelů.
Raytraced reflections co nejsou tak uplne raytraced reflections Protoze jsou jen odrazem svetla na prazdne scene Nikoliv odrazem toho co je na viditelné scene. Stejne jako tehdy v tom raytracing demu od cryteku.
Nevím, přijde mi to spíš jiné, než lepší. Detailní textury jsou fajn, důležitý pro mě bude vyšší LoD a větší dohled, už nechci, aby se mi kameny objevovaly 10 m před Jeepem:p
Nedávno jsem si Crysis zahrál na novém 4K monitoru s novou grafickou kartou a bylo to super, je to moje oblíbená hra, narozdíl od pokračování. Snad ovladatelnost a game play nijak nevylepšovali. Jinak jsem kdysi zkoušel Crysis i ve 3D a nebylo to ono, dva laserové zaměřovače, různé stíny pro každé oko, to by chtělo také opravit.
No já mam Crysis i Crysis 2 koupený na Steamu, nevíte, jestli to bude jako update zdarma, jako u Mafie nebo se to bude muset koupit znovu? To bych se na to vyprdl a radši to upirátil...
No děkuji nějakému oddborníkovy za mínusko, ale abych to tedy uvedl na pravou míru, tak onen zmíněný raytracing má k raytracingu asi tak blízko jako když O2 prohlašuje že už nyní po celé ČR nabízí 5G internet. Který je ve skutečnosti vrtveným 4G.
Tak teď zpět k tomu co předvádí crytek. jedná se o Voxelový způsob renderování a zaměření objektu a to jen pouze na vybraných objektech na kterých to bude vidítělný v přiložené ukázce morká zem. Je vidítelné, že se na zemi se neodráží jiné objekty než to světlo (číslice) a ono světlo se zase pro změnu neodrází na jincýh objektech nez na mokré podlaze (ty rakety a další bedny co tam jsou a ani nevrhají stín do onoho odrazu). Je to tím, že hra ty objekty nebere v potaz, protože odraz se počítá ze scény na které tydo objekty nejsou. Tento systém vyvynula nvidie v době prvního Division a použila jej v rámci programu Gameworks pro stíny v dané hře, zde je tato technologie užita pro světelné odrazové efekty.
vícero třeba zde:
https://developer.nvidia.com/Hybrid-Frustum-Traced-Shadows
Takže ano vypadá to hezky o tom není pochyb a je fajn, že to bude méně náročné, ale opravdu to není raytracing a vlastně to s ním má pramálo společného.
Hru si rád zopáknu v moderním podání. Stejně jako teď nejvíce hraji AOe II DE.
Tak ono Ray Tracing v plné palbě je možné snad jen v Quake2.
Pokud bereme v potaz Remaster Crysis, což býval a možná stále bude benchmark, tak nějaké full Tracingové orgie nepřipadají v úvahu.
Ano, ale v rámci náročného titulu ty efekty musejí být zkrouhnuty. To není Quake2 nebo Minecraft. V náročných titulech RT musí hrát omezenou roli. Takže se není čemu divit.