Tvůrci ze studia CD projekt se připomínají dlouhým trailerem ukazující záběry přímo z hraní nejočekávanější hry posledních let. Zveřejněny také byly také nároky na hardware a PC. Nejsou nijak zásadně vysoké, pokud tedy nebudete chtít mít zapnutý naprosto zbytečný Ray Tracing pro pár téměř neviditelných efektů. NVIDIA zaplatila obrovskou hromadu peněz tvůrcům, aby Ray tracing do hry implementovali pro její karty a nebude při vydání zpřístupněn pro nové RX 6000 grafiky AMD. Na ty dorazí prý někdy později, až to tvůrci ve spolupráci s AMD vytvoří i pro ně. S aktivními RT efekty je hra hodně náročná, ale bez nich si na vysoké detaily zahrajete naprosto bez potíží i s grafikami jako RX 5600 XT/5700XT či GTX 2060 a to i v 1440p rozlišení. Nenechte si tedy hloupým marketingovým Ray Tracingem kazit dojem. Každopádně tyhle marketingové hrátky NVIDIA vs AMD kolem velmi očekávané hry stranou. Jaká je samotná hra? Někteří novináři měli možnost si hru zahrát i více jak 10 hodin. A hodnocení? Je to prý vynikající. Velmi unikátní hra. Propracování detailů a prostředí je skvělé. Prostředí je velmi zajímavé a rozlehlé. Trailery ukazující rychlé záběry a akci pak údajně dost matou, protože samotná hra je sice naplněna nějakou akcí, ale většinu herního času jde o klasické příběhové rozhodovací „pomalé“ RPG s filmovými sekvencemi atd. ala Witcher 3. Hra prý naprosto pohltí a všichni chtějí víc. Bude to prý také na hodně dlouhé hraní. Takže se myslím máme na co těšit v prosinci …
Video se záběry ze hry vypadá hezky až na dva věci, které mě úplně nepřesvědčily. Všechny záběry jsou s RTX ON a nikde není srovnání s OFF (úmysl?) a některé povrchy se nepřirozeně lesknou jak psí koule. Takže asi zatím tak.
U Dirt 5 to na lesklé koule tolik nevypadá.
Bodejť by jo, když je tam minimum lesklých povrchů - bahnitá cesta, žádné boční vysoké domy atd. Navíc je to rychlá akce, takže to přemírou RT efektů už z logiky výkonu nemůže tolik oplývat.
To jen tolik o posměchu směrem k Dirt 5 a jeho neviditelném RT efektu.
Bohuzel nam asi nezbude nez si zvykat...tam kde se nacpou tyhle hybridni, raytracovane efekty, tam to prece musi byt co nejvice videt...a tedy v takovychto hrach budou mit tvurci potrebu nesetrit odrazovyma plochama a naopak to prehanet. Na tech par jiz vydanych hrach s vyuzitim teto technologie to je dost znat. Cest vyjimkam o kterych mluvi Varin.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!