Údajně kvůli nutným optimalizacím se zdrží DirectX12 verze hry DeusEx, která vychází 23.8.2016. DX12 verze pak přijde v týdnu od 5.9.2016. Skutečný důvod neznáme, ale asi to souvisí s konkurenčním bojem výrobců grafik, kdy DeusEX bude rozhodně používán v testech grafik. Ostatně kvality na to má, první recenzenti jsou ze hry nadšeni. Tak uvidíme brzy, zda je to pravda. Tady je už úvodní trailer:
O půl roku posunou datum vydání a 3 týdny dopředu před vydáním hlásají, jak je hra dokončena a pak se ještě nechají podplatit Nvidií a šaškujou, ... takže už z principu bych tuhle hru nikdy nekoupil.
Jo, opět se ukazuje, nVidie je špína špín. Kdo je podpoří, chde špínu za horentní sumu. Bohužel však morálních lidi je méně a méně, proto bude nVidia vydělávat více a více, logické.
Ty jsi tak zralej na nějakou diagnozu.
U Vulcanu je AMD i nVidia od začátku, takže stejná startovací čára. Navíc autoři prý s nVidií pracují na lepším ovladači, takže snad se to u nVidie zlepší, ale nejspíš ne moc (jinak by to nebylo už měsíc, co to říkali), prostě nVidia v Maxwellu nepodporuje "standardně" fíčury z DX12 (hlavně, že má podporu DX12.1 ).
Prostě se tu potvrzuje: grafiky nVidie stárnou rychleji než AMD, což je paradoxně pro nVidii výhoda, lidi musí utrácet víc a častěji, aby byli "IN", ale pro zákazníáky to dobrý není, nebo ano?
Vubec nechapu proc uz u nekterych hlasenych her jsou pozadavky 16gb ram.Do ted se jelo a jede na 8gb tak proc se to neposune treba na 10 nebo 12gb proc na 16 o jednou tolik.
jako kdysi dávno za mých mladých let bývalo 4 mb ram, 8 mb ram, 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 2056, 4 Gb ram, 8 Gb ram a 16 Gb ram, pak už bude jen 32000 a 64000, podle mě hranice třeba 37500 mb ram doporučených prostě výrobce nenapíše, byť by to s přehledem stačilo. To víš, těm programátorům by se to pak blbě počítalo v té osmi bitové soustavě skládajících se z nul a jedniček. :-D Pokud tedy nesedím úplně mimo mísu s tím co píšu....tak doufám, že snad ne...
A to pozor, kdo měl 2 mb ram v počítači 386, tak to bylo normal, ale kdo tam měl 4, nebo dokonce 8 mb ram, no to pak bylo dělo !! Nehledě na pevný disk s velikostí 40 Mb běžně a kdo měl 80 Mb, tak byl king kong, nehledě na to, jak ty disky byly velké a těžké. Při pohledu na dnešní 64 Gb flashku v podobě přívěšku ke klíčům, tak to co bývalo již dnes ani není pomalu pravdou.