Nové detaily a ukázky z očekávaného pokračování legendární hry, na kterém bohužel nedělá nikdo z hlavních tvůrců prvních dílů, protože u současného Blizzard už nikdo nezůstal. A tak se mají hráči hodně čeho bát. Speciálně opět zcela zbytečné nutnosti stálého online připojení, mikro i makro transakcí atd. Hra však zjevně ani zdaleka není hotová, protože vydání se neočekává dříve, jak v roce 2023. Zatím ale vypadá takhle:
Dvojka ještě docela ušla, ale souhlasím, že jednička byla prostě nejlepší. I když je dost možné, že hlavně proto, že byla první.
Mimochodem teď je dost aktivní projekt DevilutionX, díky kterému si zahraješ jedničku na současném železe s Win10 v plném rozlišení.
Tohle je asi první ukázka z Diabla 4, která se mi docela líbí. Tenmný odstín grafiky, brutalita, cákance, údy z nepřátel. Asi to pro mě nedosáhne na kvalitu 2ky a toho remastru, ale jdou na to dobrou cestou.
Bohužel se mi nelíbí Diablo 1 - hra je pro mě příliš prázdná a celkově zastaralá. Z 2ky je nesmrtelná klasika. Diablo 3 sem nepochopil.
Všechny názory co tu zazněly jsou opodstatněné a souhlasím s nimi. Koho zajímá podstata úspěchu prvních dílů, tak koukněte na youtube na video o tom jak vznikalo Diablo1. Vypíchnů pár věcí:
Diablo1 - dnes technicky a na dnešní dobu uživatelsky nepřívětivé UI,proto chápu ty výhrady od myzrael. Zároveň ale doposud nejlepší atmosféra - Temná! to je oč tu beží. V D1 Použili například speciální barevnou paletu, takže vše je tak nějak do modra a v Tristramu není úplně jasno jestli jde o den nebo noc! Další zážitek spočívá v "uspokojivosti" killů - v D1 monstra umírají se silným výkřikem a třeba Clanům vytečou střeva a podobně. Toto se nepodařilo zopakovat už ani ve 2ce.
D2 - ještě zůstala řada temných prvků i když jich ubylo a spolu se skilly, mnoha charaktery, skvělým systémem generování předmětů atd. to "ještě jde". Aktuálně hraji od vydání hlavně remaster D2R a ještě mě stále drží. Po letech se blizzardu něco povedlo - tedy přesněji ne jim, ale studiu, u kterého si ten remaster objednali.
D3 raději nebudu komentovat. D4 Bohužel věci typu čísla u dmg ala wow temnotu atmosféry úplně zabíjejí. Poskakování též. Stále se nepoučili - u D1 se neběhalo, vše bylo takové pomalejší, pomalejší = dramatičtější. Vidím poskakovací skilly u D4, to je opět špatně. A hlavně - je to málo temné. Temné, temné a ještě temnější, vůbec se nebát toho, že by to mohlo být snad temné moc. Nikdy nebylo nic dost temné. Podívejte se na nádherně temný a depresivní vizuál Disciples2 (bože, kdyby to někdo remastroval).
Takže děkuji, D4 nechci. Trailer má naprosto skvělý s děsivou atmosférou a dechberoucím vizuálem portálu z krve. Takovou chceme i hru! Místo toho další poskakování... (palmface). Vývoj je podle mě už moc daleko aby se něco kompletně předělávalo - zpomalit, potemnit...
Ukázky jsou čím dál tím více podobné PoE. Bohužel ke kvalitě původních her se současný Blizzard ani nepřibližuje a není divu - Blizzard byl vysát Activisionem, jako kdyby ho vysál samotný Gul'dan.
Remastery starých her jsou ubohým pokusem z nás vyždímat jen další peníze.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!