Od začátku byl War Thunder vyvíjený jako masivní multiplayerová hra, kde se budou střetávat na stejných mapách letadla, lodě a tanky. Letadla přišla jako první, následovaly tanky a nyní na konci roku dorazí lodě. Opět má jít ve stylu War Thunderu o hodně až realisticky propracovanou záležitost. Během vývoje ale bylo zjištěno, že klasické velké křižníky a bitevní lodě jak je známe z jiných her, jsou v případě realistického módu jednoduše příliš nudné a pomalé na hraní :). Takže tvůrci se soustředí na rychlé bojové pobřežní čluny, které sváděly urputné a rychlé souboje. Ty se do hraní hodí více. Tak uvidíme, jak to dopadne.
Čert ber autentičnost, lidé si prostě chtějí zahrát za legendární velké lodě a ne jen za PT. Tohle se podle mě neujme, zvlášť ne potom, co přímý konkurent WG přidává aktuálně strom německých bitevních lodí a do konce roku mají přijít i britové. (Wows aktivně hraji, mám 3x tier10 a v přístavu celkem 40 lodí)
Souhlas, World of Warships hraji také a rozhodně mi pomalá nepřijde. Spíš někdy naopak. Akorát mám občas podezření, že autoři do hry zasahují. Jsou dny kdy mám problém něco trefit ať střílím jak střílím a pokud jde o sestavení týmů, tak třeba i 10 x za sebou hraji s takovými kopity, kteří jsou navíc zbabělí a jdou jen do střetů kde mají obrovskou převahu. Tři a někdy 4 lodě pronásledují jednu hodně poškozenou. Jindy jdeme do boje o zabrání vlajky, začne bitva a já po 30 sekundách se divím proč všichni protivníci šijí do mě. Tak se rozhlédnu a spojenci jsou najednou o 3 Km zpátky a čekají na to až poškodím co nejvíce nepřátel, než mě potopí a pak následně hrdině nastoupí. Pokud tedy usoudí že už je to tutovka. Přímo rostu když někdo velí, zaberte A + C, vůbec mu nevadí že rozděluje flotilu a když protivník mimo dohled se zformuje do jedné velké a pak se potká s tou půlkou co ten nekňuba rozdělil. Rychle s ní udělají krátký proces, díky obrovské palebné převaze a pak si to jdou v poklidu vyřídit stou druhou polovinou, která sice zabrala 1-2 vlajky, ale na konec prohrají.
Heh, co dodat, popsals co se děje přesně, bohužel je třeba koukat co 20s na minimapu, což je hodně obtížné, zvláště když se soustředíš na cíl, ale je to nutné. Kecy typu "jedeme všichni na C" a pak jsem tam sám jsou bežné, je třeba podle minimapy dynamicky reagovat a plánování v chatu kompletně ignorovat. Nejvíce se mi líbí hodnocené bitvy (6 v téhle sezóně). Přece jen je tam méně hráčů, takže když dá člověk 4 killy, může to vyhrát prakticky sám, ale prohrál jsem i s 5 . Navíc tím, že za prohru se sestupuje činí na hráče pěkný tlak, člověk se cítí, že se opravdu o něco hraje. Těším se na další sezónu.
BTW ve hře mám nick MACHINA_CZ, rád zahraju četu (nebo jak se to na lodích jmenuje )
Já mám Rafan_cz. Mám zatím Křižník Kirov na úrovni 5 (výborný na vydělání měny). Dále křižník Mlžné flotily Haguro úroveň 7. Pak Křižník Chapayev úroveň 8 (plně vytuněn). 2 Bitevníky mlžnou flotilu třída Kongo (Kirishima a Hiei). Bitevníky Colorádo a North-Carolina (oba plně vytuněny). Měl jsem i Japonské torpédoborce do úrovně 7, ale neumím to s nimi a mé výsledky byly tristní , tak jsem se jich zbavil. Vyhovují mi Americké Bitevníky a ruské rychlopalné křižníky ( killery torpédoborců , před Chapayevem se neschovají ani na 10,5 Km a mohou čoudit jak chtějí ).
ps. zatím jsem dokázal poslat ke dnu během jedné bitvy 4 lodě. Jak byl v jednom bonusu požadavek na 5 lodí jsem si říkal, že to se může podařit jen s mimořádným štěstí. Má zkušenost, že když jste dobrý tak vás protivník označí jako prioritní cíl a nastávají těžké časy .
Už se mi ozvali někteří český kluci. Můj problém je že jsem směnař a tedy hraji nepravidelně. když chce člověk mít četu, musí mít možnost svolat hráče k hraní, což v mém případě může být problém. Přitom bych si rád zahrál v českém týmu a domlouvat se mikrofonem, má angličtina je dost mizerná a než bych si v hlavě poskládal co chci zdělit, bylo by pravděpodobně pozdě a tu informaci bych si mohl nechat pro sebe . Když člověk čte hru nesmí se rozptylovat přemýšlením jak se co řekne.